Juudt haar verhaal
Afgelopen dinsdag een appje van mn zus. Juudt je MOET nu naar radar kijken. Pfffff janken. Ze moeten er gewoon uit, kop uit het zand dus. Ben nu 60, na n leven AA heb ik op mn 52ste besloten ik doe het. Jahoor 2e generatie siliconen, helemaal veilig, kan er altijd inblijven. Niet dus. Gewrichtsklachten al jaren aan mn overgang toegeschreven, veel hoofdpijn, slaap slecht, droge ogen,huidklachten. Huisarts wil wel hormonen voorschrijven voor de overgangsklachten maar denkt niet dat de implantaten er iets mee te maken hebben.
Ik was er zo blij mee maar nu, na 2 dagen janken besef ik dat ze er dus echt uitmoeten. Ik heb het contactformulier van dr. Kappel ingevuld, hoop dat ik snel voor n consult kan komen.
Ik was er zo blij mee maar nu, na 2 dagen janken besef ik dat ze er dus echt uitmoeten. Ik heb het contactformulier van dr. Kappel ingevuld, hoop dat ik snel voor n consult kan komen.
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt
Hoi Juudt, helaas kan ik nu niet reageren. Later op de avond anders morgen.
Sterkte!!

Sterkte!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo Juudt,
Welkom!
Goed dat je ons gevonden hebt! En zielig dat het jou zo geconfronteerd heeft en je al die dagen huilt
We weten allemaal hoe moeilijk deze waarheid is..
Ik kan je garanderen dat de klachten die je noemt door de implantaten komen en niet enkel de overgang. Het maakt me ook boos dat jouw ha dat niet serieus neemt en duidelijk niet op de hoogte is van wat er speelt. Daarom wil je ik vragen om hem/haar alsjeblieft goed te informeren en alle belangrijke info mee te nemen.
Via het Welkomsbericht kom je bij de belangrijkste onderwerpen en ook waar je info voor artsen kun uitprinten. Ook lees hoe alles op het forum en de website werkt
Ik wens je heel veel sterkte en succes in je weg naar genezing!
En blijf alsjeblieft weg van hormoontherapie, dat is heel slecht voor je lijf. Google maar om de andere kant hiervan te lezen.
Heel veel liefs,
Luna

Goed dat je ons gevonden hebt! En zielig dat het jou zo geconfronteerd heeft en je al die dagen huilt
We weten allemaal hoe moeilijk deze waarheid is..
Ik kan je garanderen dat de klachten die je noemt door de implantaten komen en niet enkel de overgang. Het maakt me ook boos dat jouw ha dat niet serieus neemt en duidelijk niet op de hoogte is van wat er speelt. Daarom wil je ik vragen om hem/haar alsjeblieft goed te informeren en alle belangrijke info mee te nemen.
Via het Welkomsbericht kom je bij de belangrijkste onderwerpen en ook waar je info voor artsen kun uitprinten. Ook lees hoe alles op het forum en de website werkt
Ik wens je heel veel sterkte en succes in je weg naar genezing!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Juudt,
Ik denk dat je dr. Kappel beter even kunt bellen en wat inspreken of mailen (ik zou beiden doen
). Het contactformulier blijkt niet te werken geloof ik. Dit wordt van de site verwijderd.
Succes!

Ik denk dat je dr. Kappel beter even kunt bellen en wat inspreken of mailen (ik zou beiden doen
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat jammer dat je huisarts je niet steunt.. Hoop dat de huisarts toch nog tegen de uitzending van radar aanloopt. En idd de info van deze site delen.
Je klachten herken ik. Ook ik dacht dat het overgangsklachten waren tot ik ook ineens van de winter hele rare plekken op mijn huid kreeg. En toen na een berichtje van een vriendin en mijn bezoek aan deze website viel het kwartje. En natuurlijk zal overgang er ook mee te maken hebben maar ook vrouwen die nog ver van de overgang weg zijn hebben dezelfde klachten.
Bij mij zijn ze er inmiddels uit en geen dag spijt.
Sterkte met alles!
Gr,
Evie
Je klachten herken ik. Ook ik dacht dat het overgangsklachten waren tot ik ook ineens van de winter hele rare plekken op mijn huid kreeg. En toen na een berichtje van een vriendin en mijn bezoek aan deze website viel het kwartje. En natuurlijk zal overgang er ook mee te maken hebben maar ook vrouwen die nog ver van de overgang weg zijn hebben dezelfde klachten.
Bij mij zijn ze er inmiddels uit en geen dag spijt.
Sterkte met alles!
Gr,
Evie
Bedankt voor jullie reacties. Ondertussen heb ik een afspraak bij dr. Kappel gemaakt. Ik kan op 20 oktober al terecht. Vrij snel gelukkig. Zo benieuwd.
Ook een afspraak bij dr. Niessen gemaakt dat is pas in december. Als t goed voelt bij dr. Kappel kan ik die afzeggen.
Hormoontabletten die de huisarts had voorgeschreven heb ik maar niet opgehaald. Eerst die siliconen er uit en hopelijk dan minder klachten.
Blij met zoveel info op dit forum!
Ook een afspraak bij dr. Niessen gemaakt dat is pas in december. Als t goed voelt bij dr. Kappel kan ik die afzeggen.
Hormoontabletten die de huisarts had voorgeschreven heb ik maar niet opgehaald. Eerst die siliconen er uit en hopelijk dan minder klachten.
Wat fijn zo snel! Wat ik hier lees is dokter Kappel een zeer professionele artsJuudt schreef: β07 okt 2020 03:19Bedankt voor jullie reacties. Ondertussen heb ik een afspraak bij dr. Kappel gemaakt. Ik kan op 20 oktober al terecht. Vrij snel gelukkig. Zo benieuwd.
Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Juudt schreef: β07 okt 2020 03:19Bedankt voor jullie reacties. Ondertussen heb ik een afspraak bij dr. Kappel gemaakt. Ik kan op 20 oktober al terecht. Vrij snel gelukkig. Zo benieuwd.
Hoi
Ben benieuwd ik mag de 27ste bij haar!
Succes.
Liefs Mar
Ja vind ik ook. Heb 2 dagen gehuild en was echt mijzelf een beetje kwijt.
Nu weer de rust gevonden.....maar het blijft zo spannend.
Een zwaar proces wat we door moeten. Echt een achtbaan. Emoties komen en gaan. Maar al met al ben ik heel blij nu dat ze eruit zijn. Heb ook de nodige traantjes gelaten. Ervoor, toen ik besefte wat me zo ziek maakte en erna toen ik het resultaat zag. En niet dat ik het niet mooi vind. Maar het was gewoon niet wat ik ooit graag wilde en dat moest ik ff verwerken. Ook dat heb ik hier gelezen bij de dames. Dat het zo gaat. Dus ik was voorbereid dat ik verdriet zou hebben en afscheid moest nemen en dat kost tijd. En die gaf ik mezelf.
Dit forum red levens. Echt waar.
Het is heel spannend en eng. Klote dat het zo is gegaan. Dat we niet beschermd zijn. Maar er is ook zoveel hoop. Steun en liefde. We strijden en we komen er!!!!
Sterker en gezonder.
Succes en zet em op. Je kan dit
Liwfs Sammie
Dit forum red levens. Echt waar.
Het is heel spannend en eng. Klote dat het zo is gegaan. Dat we niet beschermd zijn. Maar er is ook zoveel hoop. Steun en liefde. We strijden en we komen er!!!!
Sterker en gezonder.
Succes en zet em op. Je kan dit
Liwfs Sammie
Gisteren bij dr Kappel geweest. Had nog wel n verwijzing van mijn huisarts gekregen. Hij, huisarts dus, luisterde naar mijn verhaal en vooral toen ik vertelde van mijn Eurosilicone implantaten die in 2019 van de markt zijn snapte hij heel goed dat ik ze uit mijn lijf wil. Nou ja, mijn verstand zegt ze MOETEN eruit
Dr Kappel is zoβn begripvolle kundige vrouw, ze legt alles zo goed uit. En dan te bedenken dat ze dit al zo vaak heeft uitgelegd. Ze snapte ook echt dat ik t er heel moeilijk mee heb, heb nu een b cup maar zo mooi passend bij mij. Ze ontdekte nog wel wat klierweefsel in mn borsten en dat is dus gunstig voor lipofilling. Dat wil ze gelijk bij de explantatie doen. Gelukkig nog wat buikvet overπ₯΄
Ik ben bij Menzis verzekerd er zij zei dat dat een van de lastigste verzekeringen zijn bij explantatie. Ga toch proberen om van een internist een verklaring te krijgen en anders, helaas, moet ik het zelf betalen.
Nu is het afwachten op de offerte, tekenen en dan wordt alles in gang gezet. Ben wel al redelijk opgelucht, begin is er en het komt goed. Hopelijk daarna van heel wat klachten af!
Dr Kappel is zoβn begripvolle kundige vrouw, ze legt alles zo goed uit. En dan te bedenken dat ze dit al zo vaak heeft uitgelegd. Ze snapte ook echt dat ik t er heel moeilijk mee heb, heb nu een b cup maar zo mooi passend bij mij. Ze ontdekte nog wel wat klierweefsel in mn borsten en dat is dus gunstig voor lipofilling. Dat wil ze gelijk bij de explantatie doen. Gelukkig nog wat buikvet overπ₯΄
Ik ben bij Menzis verzekerd er zij zei dat dat een van de lastigste verzekeringen zijn bij explantatie. Ga toch proberen om van een internist een verklaring te krijgen en anders, helaas, moet ik het zelf betalen.
Nu is het afwachten op de offerte, tekenen en dan wordt alles in gang gezet. Ben wel al redelijk opgelucht, begin is er en het komt goed. Hopelijk daarna van heel wat klachten af!
Fijn dat je een goed consult hebt gehad.Juudt schreef: β21 okt 2020 17:26Gisteren bij dr Kappel geweest. Had nog wel n verwijzing van mijn huisarts gekregen. Hij, huisarts dus, luisterde naar mijn verhaal en vooral toen ik vertelde van mijn Eurosilicone implantaten die in 2019 van de markt zijn snapte hij heel goed dat ik ze uit mijn lijf wil. Nou ja, mijn verstand zegt ze MOETEN eruit![]()
Weet je ook wanneer je geopereerd kan worden?
Groetjes van Mar
Wat fijn voor je Juudt!
Ik ben blij dat het een goed gesprek was en dat ze je op je gemak kon stellen met haar uitleg.
Ik hoop dat de verzekeraar mee wil werken. Laat me weten als je een operatie datum hebt hoor, dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
Ik ben blij dat het een goed gesprek was en dat ze je op je gemak kon stellen met haar uitleg.
Ik hoop dat de verzekeraar mee wil werken. Laat me weten als je een operatie datum hebt hoor, dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi