Hoi Iedereen!
Ik neem zoals vele anderen hier al lang omega 3.
Dan wel van plantaardige bron! (Die van Testa of Opti3)
Maar ik krijg net te horen dat het best enteric coated is.
(Dat beteken dat er een laagje rondzit zodat de inhoud je zure maagsappen overeeft en vervolgens opgenomen kan worden door de darmen).
Heeft iemand hier ervaring of kennis van?
Dankjeee!
Enteric coated omega 3?
Lieve Joanna,
Omega3 tabletten bevatten olie en olie bestaat uit vetzuren.
De tabletten kun je gewoon zelfs openprikken en door je koude eten of drank doen. Voor kleine kindjes kun je dus gewoon de vloeistof uit het tabletje drukken.
Bij de inname van omega 3 is het altijd belangrijk dit met een wat vettere voeding te nemen zodat het beter wordt opgenomen. En verder is het belangrijk om het niet met warm eten te nemen of warme drank, want dan oxideerd de olie en krijg je juist schadelijke vrije radicalen.
De tabletten van Testa en Opti3 zijn gewoon prima hoor. Het zijn verkooptrucjes..

Omega3 tabletten bevatten olie en olie bestaat uit vetzuren.
De tabletten kun je gewoon zelfs openprikken en door je koude eten of drank doen. Voor kleine kindjes kun je dus gewoon de vloeistof uit het tabletje drukken.
Bij de inname van omega 3 is het altijd belangrijk dit met een wat vettere voeding te nemen zodat het beter wordt opgenomen. En verder is het belangrijk om het niet met warm eten te nemen of warme drank, want dan oxideerd de olie en krijg je juist schadelijke vrije radicalen.
De tabletten van Testa en Opti3 zijn gewoon prima hoor. Het zijn verkooptrucjes..
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"