Explantatie 3 feb 2020 door van Selms

Deel je ervaringen en foto's
Chika

Ongelezen bericht 05 feb 2020 18:09

Yes, ik heb het achter de rug!!
De hele ingreep en alles eromheen viel me 200 %mee!
Ik was op tijd aangezien er geen files waren, en mocht (omdat er problemen helaas voor een andere patiรซnt waren) eerder op tafel..
Ik werd door lieve mensen voorbereid, echt gespannen was ik niet. Dat kwam pas de laatste 5 min. Door de kou en spanning trillend op die koude ok tafel!

Toen ik wakker werd was ik euforisch, alsof ik high was ofzo. Haha. Fijn gevoel. Opluchting zal ook zeker hebben meegespeeld! De ok zelf duurde nog geen uur (mede door het kapsel verhaal denk ik wat ik in een ander topic heb geplaatst, daar ben ik dus nog wat twijfelachtig over) en 3 uur daarna stond ik weer buiten!
De protheses waren intact, hadden volgens Dr v Selms echt niet gelekt (dingen waren wel bijna 17 jaar oud dus weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken eerlijk gezegd gezien alles wat ik hier op het forum heb gelezen!).
Dokter tevreden en ik verder ook. Ik ben heel fijn geholpen in het jvg!

Pijn had ik niet, alleen een branderig gevoel
Ik kon m'n "nieuwe" puur natuur mini s even bewonderen voor de bh aanging. Ze waren niet zo mini als ik me van voor de explant kon herinneren, er hangen nu theezakjes. Nou, dat is al heel wat, meer dus dan ik had. ๐Ÿ˜

De 2 nachten die ik gehad gingen goed, alleen m'n rug speelt s nacht s ineens erg op! Ik denk daar de ok tafel die zo hard is en je daar als een zoutzak door de narcose op ligt. Ik heb het bij een vorige OK ook zo ervaren
Die pijn houd me dan wakker tweede helft van de nacht. Gister daarvoor eenmalig een arthrotec genomen. Vannacht niks behalve dan nog de paracetamol
Ik ben voorzichtig even op m'n zij gaan liggen. Vind dat wel spannend maar begreep dat dit wel mag na explant?
Vandaag zijn m'n borstjes wat voller. Zal vocht zijn. En vandaag voelde ik me ineens echt ziek. Geen pijn, maar beetje grieperig weer. Dus vandaag even een off day. En heeeeel moe. Ik denk ook dat ik de afgelopen 2 dagen toch te snel wat dingetjes ben gaan doen.

Ik voel qua klachten al wel wat verschil. Met name de klachten op m'n borst, het hart en in m'n hoofd.
Maar ik durf nog niet te vroeg te juichen want kan nu ook door de opluchting en het euforisch gevoel na de ok komen. Tijd zal het leren!! Ik hoop het zo!!

Nu goed voor mezelf zorgen, en hoop dat m'n lijf de rest wil doen๐Ÿ˜Š

Liefs Chika

Ps, foto's plaats ik waarschijnlijk later nog van het resultaat. Ik vind dit best lastig, maar aangezien er weinig foto's te vinden zijn (of ik heb niet goed alles doorgezocht) van vrouwen met zo goed als geen borstweefsel voor de BV, vind ik het wel belangrijk dit te doen. Ik miste dat namelijk wel.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2020 18:22

Gefeliciteerd met je bevrijding lieverd!!! ๐Ÿฅณ

Lief dat je foto's zal plaatsen โค

Herstel maar gauw!๐Ÿ’
Chika

Ongelezen bericht 05 feb 2020 18:53

Dank je!!! ๐Ÿ˜˜
Ben een blij mens๐Ÿ˜Š
bloempje70

Ongelezen bericht 05 feb 2020 19:05

Fijn dat je alles achter de rug hebt en je al zo goed voelt (op het grieperige na dan). Op naar een goed herstel! โค๏ธ
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Scorpio

Ongelezen bericht 05 feb 2020 19:29

Hoera!! Je hebt het gehad. Nu lekker de rust in om goed te herstellen. Wees extra lief voor jezelf ๐Ÿ’• ik ben tzt ook wel nieuwsgierig naar de foto's, aangezien ik nul weefsel heb ( en geen echte tepel ontwikkeling)...maar ik weet ook nog niet of ik het zou durven.

Kijk maar wat goed voor je voelt.
Liefs
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Dorie

Ongelezen bericht 05 feb 2020 19:34

Op.je zij liggen mag gewoon inderdaad. Je voelt zelf of het goed voelt. Is mij door twee artsen gezegd!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Chika

Ongelezen bericht 05 feb 2020 20:13

Dank je lieve meiden!!!!
En heb besloten wel de foto s te delen. Maar nu nog niet. Want het ziet er nu wel heel mooi uit qua grote vind ikzelf. Het is verdubbeld 't.o.v gister. Allemaal vocht! Dus ik denk een beetje te vertekenend en hoopvol beeld๐Ÿ˜ŠMaar ik hoop zoooooo dat door fluffen het zo blijft!
Liefs๐Ÿ˜˜
Tahnee

Ongelezen bericht 05 feb 2020 20:23

Wat fijn chika! Wens je n goed herstel en hoop ook dat je klachten voor de zon verdwijnen, behalve je boezem dan ๐Ÿคช liefs x
Tahnee

Ongelezen bericht 05 feb 2020 20:24

Als sneeuw voor de zon, bedoel ik. Typte iets te snel xx
Chika

Ongelezen bericht 05 feb 2020 21:11

Haha tahnee, ik hoop het ook, beiden๐Ÿ˜‰!! Dank je! ๐Ÿ˜˜
Sammie

Ongelezen bericht 05 feb 2020 22:32

Wat een goed nieuws allemaal.
Fijn zeg. Geeft een meisje hoop.
Fijn herstel en een kus
Sammie
Essi

Ongelezen bericht 06 feb 2020 01:09

Yessss,
Je hebt het achter de rug. Heerlijk gaan herstellen.
Liefs essi
Marsm

Ongelezen bericht 06 feb 2020 06:58

Geeliciteerd en een voorspoedig herstel gewenst๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Š
Zusss

Ongelezen bericht 06 feb 2020 07:02

Fijn dat het achter de rug is, sterkte met je herstel.๐Ÿ€๐Ÿ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar โ˜ฏ๏ธ
Op naar een gezond(er) lichaam โš–
Benijofar2312

Ongelezen bericht 06 feb 2020 09:12

Chika schreef: โ†‘
05 feb 2020 18:09
Yes, ik heb het achter de rug!!
De hele ingreep en alles eromheen viel me 200 %mee!
Ik was op tijd aangezien er geen files waren, en mocht (omdat er problemen helaas voor een andere patiรซnt waren) eerder op tafel..
Ik werd door lieve mensen voorbereid, echt gespannen was ik niet. Dat kwam pas de laatste 5 min. Door de kou en spanning trillend op die koude ok tafel!

Toen ik wakker werd was ik euforisch, alsof ik high was ofzo. Haha. Fijn gevoel. Opluchting zal ook zeker hebben meegespeeld! De ok zelf duurde nog geen uur (mede door het kapsel verhaal denk ik wat ik in een ander topic heb geplaatst, daar ben ik dus nog wat twijfelachtig over) en 3 uur daarna stond ik weer buiten!
De protheses waren intact, hadden volgens Dr v Selms echt niet gelekt (dingen waren wel bijna 17 jaar oud dus weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken eerlijk gezegd gezien alles wat ik hier op het forum heb gelezen!).
Dokter tevreden en ik verder ook. Ik ben heel fijn geholpen in het jvg!

Pijn had ik niet, alleen een branderig gevoel
Ik kon m'n "nieuwe" puur natuur mini s even bewonderen voor de bh aanging. Ze waren niet zo mini als ik me van voor de explant kon herinneren, er hangen nu theezakjes. Nou, dat is al heel wat, meer dus dan ik had. ๐Ÿ˜

De 2 nachten die ik gehad gingen goed, alleen m'n rug speelt s nacht s ineens erg op! Ik denk daar de ok tafel die zo hard is en je daar als een zoutzak door de narcose op ligt. Ik heb het bij een vorige OK ook zo ervaren
Die pijn houd me dan wakker tweede helft van de nacht. Gister daarvoor eenmalig een arthrotec genomen. Vannacht niks behalve dan nog de paracetamol
Ik ben voorzichtig even op m'n zij gaan liggen. Vind dat wel spannend maar begreep dat dit wel mag na explant?
Vandaag zijn m'n borstjes wat voller. Zal vocht zijn. En vandaag voelde ik me ineens echt ziek. Geen pijn, maar beetje grieperig weer. Dus vandaag even een off day. En heeeeel moe. Ik denk ook dat ik de afgelopen 2 dagen toch te snel wat dingetjes ben gaan doen.

Ik voel qua klachten al wel wat verschil. Met name de klachten op m'n borst, het hart en in m'n hoofd.
Maar ik durf nog niet te vroeg te juichen want kan nu ook door de opluchting en het euforisch gevoel na de ok komen. Tijd zal het leren!! Ik hoop het zo!!

Nu goed voor mezelf zorgen, en hoop dat m'n lijf de rest wil doen๐Ÿ˜Š

Liefs Chika

Ps, foto's plaats ik waarschijnlijk later nog van het resultaat. Ik vind dit best lastig, maar aangezien er weinig foto's te vinden zijn (of ik heb niet goed alles doorgezocht) van vrouwen met zo goed als geen borstweefsel voor de BV, vind ik het wel belangrijk dit te doen. Ik miste dat namelijk wel.
Je schreef dat je je heel erg moe voelde de derde dag... Mijn PC vertelde dat de klachten die je hebt met de prothese na de operatie in alle hevigheid kunnen verergeren de eerste komende tijd, dus je vermoeidheid gewricht klachten enz. Ik ben pas in maart aan de beurt maar Tis mij dus al verteld tijdens de intake gesprek..
wens je verder beterschap toe en neem je rust๐Ÿ˜‰
Plaats reactie

Terug naar โ€œExplantatieโ€