Voorstellen, explantatie gepland bij dr. Kappel

Protheses vanwege cosmetische reden.
sexy-love

Ongelezen bericht 20 sep 2016 10:21

Implantaten: NATRELLE

Hoi allemaal, even voorstellen. Ik ben E. en ben 24 jaar. Ik heb zo lang ik mij kan herinneren grote borsten mooi gevonden en heel normaal. Ik kreeg ze alleen niet en door veel sporten had ik uiteindelijk helemaal niks meer over. Toen de stap gezet om implantaten te nemen. Had ik het maar nooit gedaan achteraf...

3 jaar geleden heb ik implantaten laten zetten bij Bergman Kliniek. Na ongeveer een jaar kreeg ik al hele ernstige vermoeidheidsklachten.
Ik kon helemaal niets meer, alleen maar op bed liggen. Liep toen nog maar halve dagen met werk, want meer kon ik niet aan.
Uit onderzoeken kwam er toen : ziekte van Graves (schildklierziekte). Een jaar lang medicatie geslikt en nu inmiddels al meer dan een jaar niet meer.
Schildklier blijft nu goed (gelukkig!), maar ik heb nog steeds allerlei klachten. En de klachten nemen ook steeds meer toe...
Ben nog steeds iedere dag zwaar vermoeid, kan gelukkig wel werken, maar ik kan het liefste alleen maar slapen.
Mijn gewrichten doen dan weer daar pijn, dan weer daar. Rug, schouders, knie, pols, vingers.. het maakt niet uit. Ik heb pijn :(
Wat ik helemaal erg vind, woordvindingsproblemen.. concentratieproblemen.. geheugenproblemen. Zucht

Ik legde al snel een connectie met die stomme implantaten en siliconen. Ik heb Natrelle implantaten.
Ik ben verder tevreden over mijn borsten, ik had van mijzelf AA/A, en heb nu qua beeld een grote B. Dit leek jaren terug groter, maar heb het idee dat het minder wordt..
Ze moeten er alleen uit, ik ben bang dat mijn klachten steeds erger worden en ik op een gegeven moment helemaal niks meer kan in mijn leven.
Ik ben 24 en voel mij 80 :cry: Kennen jullie dat?

Ik ben bij dr. Kappel geweest en de operatie staat gepland op 28 oktober. Ik kan letterlijk niet wachten tot die rot dingen eruit zijn, maar helaas nog even maandje wachten. Ik weet alleen niet wat ik allemaal kan verwachten. Ik doe geen lift of vulling van lichaamseigen vet. Ik wil niks meer. Gewoon eruit, punt.
Maar ik houd natuurlijk een vel over.. Weet iemand wat ik verwachten of iets van foto's?? Ik ben zo bang dat het zo lelijk is.. :(
Ik denk dat het goed is dat ik sowieso met een psycholoog erna ga praten erover. Ik heb die implantaten niet voor niets genomen 3 jaar geleden.

Hoe zit het verder met die detox etc waar ik een en ander over lees. Moet je dit doen? extra vitamine etc. ?
Kan dit je herstel bevorderen?

Pff allemaal vragen haha :oops:
Ik hoop gewoon dat ik mij weer beter ga voelen en weer 'normaal' .

Groetjes!! thanks
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 sep 2016 11:00

Hoi lieve schat,

Heel goed en moedig van je dat je deze stap durft te zetten! Het is een onvermijdelijke stap helaas...
Nu kun je nog terug, de kans is heel groot dat je voor een groot deel hersteld. Ik vermoed dat je bijna weer de oude zult worden hoor. Je zult je in ieder geval wel stukken beter gaan voelen. Maar je blijft gevoelig hoor, want je hebt nou eenmaal een overactief immuunsysteem en dat kan iedere keer weer de kop opsteken. Maar geloof me alles is beter dan met implantaten.
Ik begrijp je heel erg goed in je ziekte en dat je nog zo jong bent. Ik was in me tienerjaren al erg ziek geworden (niet door implantaten hoor) dus ik weet hoe het is om je stokoud te voelen terwijl je nog zo ontzettend jong bent. Helaas is dat wel iets wat een hoop van ons blijven houden, maar we zijn wel heel erg sterk en hebben goede en slechte periodes en je leert om te gaan met wat je hebt en manieren te vinden om je leven zo goed mogelijk in te richten. Hoe moeilijk het ook kan zijn soms.
Jij hebt je implantaten nog relatief kort. Op zich zegt dat niet veel hoor, want als je zo gevoelig bent dan is een klein beetje al genoeg om je ziek te maken. Dat jij zo snel klachten kreeg, laat zien dat je extreem gevoelig bent. En ik vind dat heel erg voor je, want ik zie daar veel van mezelf in terug en mijn leven is niet altijd makkelijk. Maar je bent sterker dan je denkt meid, want dat ben ik ook! Houd gewoon vast aan alle goede dingen in je leven en het komt vanzelf weer goed. Ik weet echt met 100% zekerheid dat jij je veel beter gaat voelen na de explantatie. Het kan wel even duren voordat je door de moeilijke eerste fase heen bent, maar daarna zul je met sprongen vooruit gaan.
Lees de stukken over het ontgiften heel goed door. Omega 3 is heel erg belangrijk voor je en zul je de rest van je leven moeten slikken. Geloof me het werkt echt! Als ik een periode minder mijn pillen heb ingenomen dan merk ik dat na een tijdje weer. Ik neem naast de algenolie tabletten lijnzaadolie, omdat het anders niet te betalen is. In lijnzaadolie zit ook veel omega3 maar je moet zelf maar even uitzoeken wat voor jou het beste werkt. Verder moet je natuurlijk chlorella gebruiken en een goede multivitamine of vit b complex en vit c. Ik slik zelf alles maar niet iedere dag. Ik wissel het af, omdat de vitaminen die ik koop best hoog gedoseerd zijn. Daarnaast neem ik vit B 12 zuigtabletten, omdat ik niks aan dierlijke producten eet. Maar de meeste vrouwen hebben daar een tekort in dus af en toe een zuigtablet is voor geen van ons een overbodige luxe. Ik gebruik de tabletten van vit.B12 nu (standaard pakket) ik slik zeker geen 2 per dag dat is echt niet nodig 1 of een halve per dag of om de dag is meer dan genoeg. Als je gewoon vlees en zuivelproducten gebruikt, kun je ook met minder goed vooruit denk ik. De rest plas je uit dat is zonde van je geld!
Ik had wat foto's van dames met een kleine cup. Zal het per pm sturen. Maak je geen zorgen, je krijgt geen vellen. Dat trekt na verloop van tijd echt wel bij hoor. Je bent nog heel erg jong, dus je huid is nog elastisch.
Heel veel sterkte lieverd!
_Omhelzing *LOVE* Luna

Lees ook eens iets over het ZONE dieet, dr. Kappel heeft daar veel over geschreven. Voeding is echt de basis van alles.
Je hebt goede en slechte vetten en die slechte vetten bevorderen ontstekingen en dat geldt ook voor suikers.
sexy-love

Ongelezen bericht 20 sep 2016 11:28

Harstikke bedankt Luna voor je snelle en lieve berichtje! Het is al een tijd geleden dat de implantaten er bij jou uit zijn. Hoe voel jij je nu over je borsten?
Ik weet zelf heel goed dat ik die dingen niet nodig heb om mij belangrijker of 'beter' te voelen. Het zit deels tussen de oren allemaal haha.
Ik ga het geheid moeilijk krijgen in het begin, gelukkig heb ik een zeer lieve familie en vriend om mij er doorheen te slepen.
Mijn werk is ook begripvol en ik heb sowieso 4 weken 'vakantie' om goed bij te komen. Hopelijk kan ik daarna weer aan de slag en zo niet, dan neem ik extra weken voor de zekerheid.

Ik ga het allemaal eens goed doorlezen over het ontgiften en met de vitamines. Ik denk dat dit goed kan bijdragen aan mijn herstel :)
Ik HOOP ook zo dat ik mij beter ga voelen, ik was zo'n energiek persoon. Al komt er maar 50% terug, dan ben ik al dik tevreden :D

Bedankt XXX
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 sep 2016 11:44

De borsten herstellen heel goed na de explantatie. In het begin is het echt even schrikken, maar het is verbazingwekkend om te zien hoe mooi dat zich weer hersteld.
In neem aan dat je niet zulke grote protheses had? Rond de 250 of zo?
Mijn borsten zijn heel gevoelig voor gewichtsschommelingen. Ik heb altijd ondergewicht gehad, vooral toen ik ze nog had. Na de explantatie kon ik weer aankomen. Maar dat schommelt nog steeds wel. Ik val nog steeds heel snel af en moet echt letten op me voeding al ben ik nooit meer zo mager geweest als met implantaten, want ik was echt een skelet onder de 50 kilo met een lengte van bijna 173! Dat is gewoon veel te weinig!
Jij hebt een mooi slank sportief lijf, daar passen kleine borsten goed bij hoor. Klein kan ook sexy zijn! En mocht je echt niets overhouden, wat ik niet denk zolang je niet te weinig weegt, dan kun je ook nog lipofiling doen misschien. Maar eerst maar kijken hoe het eruit gaat zien en het belangrijkste is eerst herstellen!

X
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 sep 2016 13:39

Ik heb je de foto's via de mail gestuurd. Kijk ook op het forum, daar staan nog meer foto's.
Vergeet niet de vragenlijst in te vullen, dat is heel belangrijk!
Liefs, Luna
sexy-love

Ongelezen bericht 21 sep 2016 08:32

Ik heb de klachten lijsten al 2x ingevuld. Een jaar nadat ik de implantaten had en na drie jaar weer.
Er is ook heel lief op gereageerd. :oops:
Ik heb 295 cc anatomisch dual plane geplaatst. Ik ben ook heel benieuwd of mijn borsten ook weer 'normaler' aan gaan voelen.
Ze zijn aan de onderkant en tepels erg gevoelig en half doof. Weet dat dat zenuw herstel mogelijk is maar ook erg
langzaam gaat.

Bedankt voor de foto's Luna! :D Echt top, ik mag hopen dat het er zo uit gaat zien. Misschien iets minder maar we zien wel.
Liefs!
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 sep 2016 09:06

Fijn dat je die had ingevuld! Het is nu belangrijker dan ooit dat iedereen met klachten de lijst invult, want die gaan allemaal naar de inspectie.
Monique MKS was degene die zo lief erop reageerde. Het is een schat!!!! I LOVE YOU MONIQUE! LOVE3

Nou, dat formaat is gemiddeld. Niet klein, maar ook niet supergroot, dus dat komt wel goed hoor. De meeste zitten vaak over de 300 hoor, 350 zelfs dus. En er zijn er ook veel die nóg groter hebben boven de 500 :shock:
Het gevoel in je borsten kan zich echt weer herstellen, maar de onderkant van je borst kan een beetje gevoelloos blijven. De huid zeg maar, want dat hebben de meeste vrouwen toch wel. Maar verder komt het gevoel in je gehele borst gewoon terug en kun je ook genieten van streling enz . ;)
De pijn gaat ook weg hoor. Het kan wel een hele tijd duren, maar over het algemeen hersteld het weefsel zich wel goed.

Bij dr. Kappel ben je in heel goede handen! +Thumbs+Up+ Ze weet precies wat ze moet doen, dus het komt allemaal wel goed met je borsten.

Doe rustig aan de komende maand en zorg goed voor jezelf, zodat je klaar bent voor de grote dag.
We gaan je volgen, dus schrijf alles van je af he?

Dikke KUS+ en _Omhelzing

Luna
soluna

Ongelezen bericht 26 sep 2016 22:49

Hoi sexy-love.

Ik herken de klachten die je noemt zeker! "Mijn gewrichten doen dan weer daar pijn, dan weer daar. Rug, schouders, knie, pols, vingers.. het maakt niet uit. Wat ik helemaal erg vind, woordvindingsproblemen.. concentratieproblemen.. geheugenproblemen. " Toen dr Niessen me vorige week bij het consult naar mijn klachten vroeg en ik mijn man aankeek omdat ik niet op een woord kon komen, zei hij: woordvindingsproblemen? Spijker op zijn kop! Ik hield het niet droog :(

Wat fijn dat je al snel bij mevrouw Kappel terecht kunt. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik heb 5 oktober mijn eerste consult bij haar (dr Niessen is het niet geworden ;))

Luna, zou je mij ook wat foto's van kleine cups kunnen sturen? Ik zoek me rot op internet en facebook groepen maar niemand is zo kleingeborst als ik van nature was.
thanks

Heel veel succes en sterkte alvast sexy-love!

Liefs,
Soluna
sexy-love

Ongelezen bericht 27 sep 2016 16:13

Soluna! Heel erg bedankt. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe alles gaat verlopen.
Nog een maandje en 1 dag en dan is het zo ver. Ik kijk er naar uit (hoe raar dat ook klinkt) maar aan de andere kant ook weer niet.. Maar goed het MOET gebeuren :D

Pff die woordvindingsproblemen wordt ik helemaal gek van. In mijn vak is dat nog eens flink vervelend als ik een cliënt van mij bijvoorbeeld iets niet goed kan uitleggen omdat ik niet op een woord kan komen..
Voel me dan echt een dombo, terwijl dat niet zo is haha.
Ik hoop dat dit allemaal beter gaat worden. Ik houd goede hoop.

Heel veel succes bij dr. Kappel, ze is een topper voor zo ver ik weet! :) Ze heeft mij veel duidelijk gemaakt en ik weet ook dat ik een goede keus maak bij haar.
Groetjes :lol:
Simoontje

Ongelezen bericht 28 sep 2016 10:39

Sorry sexy-love, zie nu pas dat je je hele verhaal al hebt gepost.
Je klachten zijn zeker herkenbaar hoor! Ik vind het ook heel spannend hoe het er allemaal uit gaat zien, maar ik vertrouw ook op mijn lichaam en ook dr. Kappel denkt dat het weer mooi word.
sexy-love

Ongelezen bericht 16 okt 2016 22:07

Dames, weten jullie trouwens hoe het zit met alle dingen die NIET kunnen en of mogen na de operatie?
Hoe lang mag je niet auto rijden? Hoe zit het met je armen heffen boven 90 graden?
Met tillen? Etc etc ..

Ik ben sowieso 4 weken thuis van werk omdat ik fysiek werk heb, maar weet niet of dat te kort is?

Thanks alvast !! Nog maar 12 dagen voor mij. Spannend! Liefs
soluna

Ongelezen bericht 16 okt 2016 22:31

Hoi Sexy-love!

Ik weet helaas de antwoorden op je vragen (nog) niet. Ik hou zelf rekening met een week of 2 heel rustig aan doen en dan nog 2 weken rustig. Ik heb een kanoorbaan en moet er 2 uur per dag voor rijden dus ik denk dat ik sowieso wel 2 weken thuis blijf.

Ik ga ervan uit dat mw Kappel nog het een en ander zal vertellen.

Ik hoorde gisteren dat ik 21 oktober een afspraak bij de anestaesist heb maar heb gezegd dat 9 uur s ochtends in Utrecht me iets te gortig is. Midden in de files erheen en op zo'n korte termijn opvang voor dochter zoeken voelt niet heel fijn. Ze reageerde met dat dan mogelijk op de operatiedag gezegd wordt dat het niet door kan gaan, als ik niet vantevoren gezien wordt. Ik heb al 4x een operatie gehad en zo'n gesprek duurde hooguit 10 minuten en kon wat mij betreft ook schriftelijk of telefonisch plaatsvinden. Of Skypen :P Hoe verliep jouw anesthesie gesprek?
Nu zei ze dat hij of zij me mogelijk op 28 oktober tussen de operaties in kan spreken. Dat is op jouw dag! ;)

Heel veel sterkte en succes alvast!
Ik mag vrijdag 2 december onder het mes.
sexy-love

Ongelezen bericht 17 okt 2016 10:11

Top dat je al redelijk snel geopereerd kan worden.
Mijn gesprek ging prima, maar ik moest ook echt gezien worden.. dacht ook van telefonisch kan ook.
Werk altijd op vrijdag de hele dag, dus moest nog mijn cliënten afzeggen ook anders was mijn operatie verzet.
Maar dat geeft niet, moet toch echt gebeuren! 😁

Succes en sterkte alvast. Heb alle informatie al gehad en daar staat niks in over mijn vragen.
Wacht het van jullie dames wel af en anders stuur ik Kappel nog wel een mail 😉
soluna

Ongelezen bericht 17 okt 2016 10:25

Wat hield het gesprek met de anesthesist in? Waarom moest je persé gezien worden? Ik ben 4x geopereerd en mijn dochtertje 1x. Al die keren stond ik na 10 minuten weer buiten. Beantwoorden van de standaardvragen en gaan. Ben erg benieuwd waarom het dit keer anders zou zijn. Mw Kappel zei alleen dat als ik niet vantevoren gezien ben, de kans bestaat dat de anesthesist op de operatiedag besluit me niet onder narcose te brengen. Zou wel heel raar lopen als dat gebeurt.

Ik heb zelf gevraagd of het in december kon. Omdat ik in november nog 5 dagen een training volg. Het kon eerder :)
sexy-love

Ongelezen bericht 17 okt 2016 12:27

Top dat je al redelijk snel geopereerd kan worden.
Mijn gesprek ging prima, maar ik moest ook echt gezien worden.. dacht ook van telefonisch kan ook.
Werk altijd op vrijdag de hele dag, dus moest nog mijn cliënten afzeggen ook anders was mijn operatie verzet.
Maar dat geeft niet, moet toch echt gebeuren! 😁

Succes en sterkte alvast. Heb alle informatie al gehad en daar staat niks in over mijn vragen.
Wacht het van jullie dames wel af en anders stuur ik Kappel nog wel een mail 😉
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”