Hallo allemaal,
bedankt voor het forum en jullie inzet.
Ik ben een 27jarige vrouw en wilde tot en met vandaag een borstvergroting ondergaan, omdat het voor mijn werk waarschijnlijk zou leiden tot meer verdiensten (internationaal modellenwerk -fetish en glamour).
Alle grote namen/modellen in deze sector van modellenwerk hebben plastische chirurgie ondergaan, en ook al heb ik van mijzelf 70EE, vind ik grotere borsten mooier en had verwacht dat het mij financieel dus zou gaan helpen.
Gelukkig kwam ik vandaag terecht op jullie forum, ik ben heel erg blij dat ik deze informatie heb gevonden voordat ik tot operatie ben overgegaan.
Natuurlijk wil ik geen gezondheidrisico's lopen, dus als ik dit bij voorbaat al had geweten had ik niet eens overwogen een borstvergroting te nemen.
Ik dacht altijd dat de "horrorverhalen" uit de media voortkwamen uit goedkopere en mindere kwaliteit prothesen/siliconen, maar ben er nu door jullie forum achter dat elke prothese gevaarlijk en schadelijk is.
Dank jullie wel voor het behoeden van het maken van een levensgevaarlijke fout.
Ik wou dat dit wereldwijd bekend is, zodat niet nog meer vrouwen hoeven te lijden onder de gezondheidrisico's die het nemen van borstprothesen met zich meebrengt.
Ik zal het zeker doorgeven aan de jonge vrouwen om mij heen, die ook interesse hadden uitgesproken over een borstvergroting.
Bedankt voor behoeding siliconen
Lieve Mask e, wat ben ik blij om dit te lezen, en ja geef het door aan de jonge vrouwen om je heen ! Ik heb zelf ooit lang geleden Patty Brard geschreven,toen in de media kwam dat ze een BV ging laten doen. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk ,ze deed het toch :/ ik weet wel door dat ik er vrij open over ben, heb ik zeker 2 meiden kunnen tegen houden
Dag ik wens je een hele mooie carrière en met jouw mooie Natuurlijke borsten zal dat zeker lukken ! Grt. Janneke FLOWER
Ik heb je verhaal niet gelezen, ben daar te moe voor, maar de titel zegt al een hoop. JIJ OOK BEDANKT!!! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Ik lees morgen je verhaal.
_Omhelzing Luna
Ik lees morgen je verhaal.
_Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat geweldig dat je onze site hebt gevonden en deze wijze beslissing neemt!
Geef het vooral door aan andere vrouwen, zodat die ook worden behoed.
Heel veel succes verder met je carrière. Doe wat je leuk vind en geniet er van!
Heel veel liefs, Luna *LOVE*
Geef het vooral door aan andere vrouwen, zodat die ook worden behoed.
Heel veel succes verder met je carrière. Doe wat je leuk vind en geniet er van!
Heel veel liefs, Luna *LOVE*
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~