toch maar even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Janneke

Ongelezen bericht 17 okt 2014 19:09

We waren in de Dom van Trier, het weekend komen "de jongens" en gaan we naar de Nürburgring waar Brian is uitgestrooid. Dat wordt al een soort traditie .. Bedankt Luna,dikke knuff ! https://www.youtube.com/watch?v=X-02uwO ... tube_gdata
Afbeelding
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 okt 2014 09:49

Lieve Janneke, ik heb alleen maar zitten huilen :cry:
Wat een prachtig filmpje!!! Ik weet niet hoe jij je bed uit komt iedere dag.
Ik weet een beetje hoe alles omhoog kan komen op dagen als deze en dan ook nog dat filmpje maken, maar aan de andere kant doet het je ook goed he?
Wat was je zoon mooi! Wat een prachtig kind had je! Mooi is hij nog steeds, voor altijd en eeuwig! *LOVE*

Ik denk aan je deze dagen, maak er iets moois van.

Alle liefde uit mijn hart voor jou,

Luna +LOVE+ _Omhelzing
Janneke

Ongelezen bericht 18 okt 2014 13:34

_Omhelzing Hey Luna ik wil je natuurlijk niet aan 't huilen maken..Ja. het doet goed zo'n filmpje maken en 't doet zeker goed dat de vrienden het er nog steeds voor over hebben helemaal tot hier te rijden ! Eentje zelfs vanuit Drenthe ! Er staat een berg eten klaar dat wil je niet weten :) Ik hoop dat ik er zelf ook flink van neem ! In ieder geval met pindasaus ;) Verder gaat het, met de druppels van de dokter, best goed. Wegen doe ik niet meer ,maar mijn broek zit soms best strak . Dag geniet van 't mooie weer x Janneke FLOWER
ildiko

Ongelezen bericht 18 okt 2014 14:54

Lieve Janneke ook van mij heel veel knuffels en sterkte op deze dag ,wat fijn dat ze allemaal nog langskomen doet een mens goed hé ..... prachtige eerbetoon en aandenken van je zoon +Liefs+
liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 24 okt 2014 17:12

Bedankt voor jullie steun lieverds,het gaat weer wat beter met me. Psycholoog helpt best wel om alles van de afgelopen jaren te verwerken. Maar waarom hij me nou hout wil laten hakken ? :roll: Daar heb ik echt geen kracht voor ! Ik heb een alternatief verzonnen : al mijn kussens van de bank enzo naar buiten gesleept en die helemaal verr*t geslagen met een grote deegrol (heb geen matteklopper), waren ze gelijk stofvrij ;) Je zou het eens moeten proberen, vooral als je nog vol boosheid zit om wat ons is aangedaan ! Dag gtrz Janneke FLOWER
Janneke

Ongelezen bericht 08 mei 2015 12:56

Hoi allemaal, zo blij vandaag : 2 leuke bikini tops gescoord bij H&M broekje maar zo gelaten ,die heb ik nog wel. Ik wil t even met jullie delen ,want door de frutsels staan ze echt leuk ! :D
Verder gaat het nog op en af met mij. Net een bloedonderzoek achter de rug. Gewoon via de huisarts. We hebben samen alles aangekruist wat we konden verzinnen.Alleen Cholesterolte hoog en Vit.D te laag. Dat kan met elkaar te maken hebben.d.w.z. te laag Vit D gooit de Cholesterol omhoog. Enfin ,ik heb een super kuur Vit D en hoop dat 't nu de goeie richting uitgaat.Ik ben al blij dat mijn schildklier en bloeddruk zich goed gedragen ! Nu nog wat beter VOELEN :oops: Dag dikke knuffel van mij en veel zon (gratis Vit D ) gewenst ! XXX
Afbeelding
Ginny

Ongelezen bericht 08 mei 2015 15:16

Janneke schreef:Hoi allemaal, zo blij vandaag : 2 leuke bikini tops gescoord bij H&M broekje maar zo gelaten ,die heb ik nog wel. Ik wil t even met jullie delen ,want door de frutsels staan ze echt leuk ! :D
Verder gaat het nog op en af met mij. Net een bloedonderzoek achter de rug. Gewoon via de huisarts. We hebben samen alles aangekruist wat we konden verzinnen.Alleen Cholesterolte hoog en Vit.D te laag. Dat kan met elkaar te maken hebben.d.w.z. te laag Vit D gooit de Cholesterol omhoog. Enfin ,ik heb een super kuur Vit D en hoop dat 't nu de goeie richting uitgaat.Ik ben al blij dat mijn schildklier en bloeddruk zich goed gedragen ! Nu nog wat beter VOELEN :oops: Dag dikke knuffel van mij en veel zon (gratis Vit D ) gewenst ! XXX
Afbeelding
Leuke die bikini, je bent klaar voor het zonnetje :D
Vitamine D moet je standaard slikken vanaf je 50 Janneke, dus voortaan blijven doen.
Hoop dat je snel opknapt, om een mooie zomer tegemoet te gaan! =RELAX=
Liefs Ginny
Janneke

Ongelezen bericht 08 mei 2015 16:24

Hoi Ginny, ik slikte al 800 per dag, plus nog wat in de multi-vitamine ,ben zo veel mogelijk buiten . Kennelijk slikte ik nog niet genoeg :? Wat schrijft Dr. Cohen -Tervaert voor ? Dag kanjer , top van je om alles zo goed op te volgen ! Grtz Janneke
Ginny

Ongelezen bericht 11 mei 2015 13:57

Janneke schreef:Hoi Ginny, ik slikte al 800 per dag, plus nog wat in de multi-vitamine ,ben zo veel mogelijk buiten . Kennelijk slikte ik nog niet genoeg :? Wat schrijft Dr. Cohen -Tervaert voor ? Dag kanjer , top van je om alles zo goed op te volgen ! Grtz Janneke
Sommige hebben ook nooit genoeg hé :lol:
Groetjes Ginny
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 mei 2015 16:31

De meeste vouwen met klachten door siliconen hebben een zwaar vit D tekort en dit moet altijd aangevuld worden liefst levenslang, omdat het het immuunsysteem helpt.
De zon is niet genoeg voor de aanmaak van vit D helaas. Dat wordt wel gezegd maar de meeste mensen hebben een tekort. Daarbij is teveel zon alles behalve gezond.
Ik vermijd de zon zoveel mogelijk, omdat ik er echt last van krijg. Kan echt goed ziek worden van de zon en ook me huid reageert sterk op de zon en warmte. Maar zeker ook op zonproducten wat een rotzooi zijn die!!!! Ik ben goed in de problemen gekomen door zonproducten :cry:

Nou lieverd, ben zoooo blij dat je je ondanks alles toch wel goed voelt. Je bent in ieder geval lekker vrolijk en kan lekker je nieuwe bikini gaan showen en dat op jouw leeftijd! Echt wat wil je nog meer? Hoeveel vrouwen willen niet zo'n mooi lijf hebben?

Ik ben supertrots op je!

Dikke X Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”