Ik wil mezelf graag even voorstellen, Mik

Protheses vanwege cosmetische reden.
6x

Ongelezen bericht 10 mei 2014 15:59

Vandaag weer zo'n dag dat ik alleen maar liggen kan,
Waarom heb ik dat dan?
Iedere keer krabbel ik weer op, maar wat ben ik moe en wat heb ik een pijn.
Telkens ga ik overal zitten, er zit geen puf in mijn lijf.
Hoe lang ga ik dit volhouden, het is bijna niet meer op te brengen

Ik hoor de klep van de brievenbus er valt post op de mat,
Heis me op en ga naar beneden en zie een brief van Menzis.
Toch schrik je.....stel dat er toch geen toestemming is wat moet ik dan?

Ik scheur het open en laat een zucht van verlichting, heel fijn
Het is een bevestiging van de toestemming,

We zijn weer een stap dichterbij

Op naar de chirurg van de heelkunde as. dinsdag en dan maar hopen de artsen samen snel een afspraak kunnen plannen om mij van die ellendige rotzooi af te helpen.
As. Donderdag mag ik naar Dokter Cohen Tervaert
Liefs van Mik
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2014 16:32

Ik weet zo goed wat je voelt. Denk je je net weer wat beter te voelen en dan komt er weer iets. En die vermoeidheid die alsmaar boven je hoofd hangt. Aan het eind van de middag is het net alsof het al heel laat is en je een marathon hebt gelopen terwijl je eigenlijk niet eens zoveel gedaan hebt. Je ziet anderen gewoon leven bewegen genieten en jij bent alsmaar ziek, moe, koortsig, grieperig. Maar blijf vasthouden aan het feit dat het straks wel iets beter zal gaan met je. Waarschijnlijk niet meteen na de operatie maar een paar maanden later wel. Helaas zul je misschien nooit volledig genezen. Sommige vrouwen zijn gewoon te ver heen. En dat is zo erg! Maar probeer je weg te vinden in alles, dat kun je! Wel is het zo dat de omgeving moet meewerken en jou de kans moet geven om te leven naar je mogelijkheden. Ik hoop dat alle vrouwen deze kans krijgen. Wij verdienden dat het ziek zijn is al moeilijk genoeg.

Afbeelding
Luna

Ps. Zo blij dat de verzekering alles vergoed! :D
Janneke

Ongelezen bericht 11 mei 2014 07:20

Hoi Mik, wat begrijp ik je goed ,toch blij met de toestemming ... Dikke Knuffel Janneke FLOWER

* Het mooie van dit weekend is : mijn neef en zijn vrouw zijn op bezoek geweest. 40 jaar niet gezien ! Een reiki behandeling gehad en supergeslapen ! Nog mooier : toch weer via dit lijntje deze site kunnen doorgeven voor iemand in hun kennissen kring ;Vage klachten en siliconen ... *
6x

Ongelezen bericht 14 mei 2014 11:00

Dames mijn explantatie datum is bekend, 16 juni!

Gisteren ben ik bij de chirurg van de heelkunde geweest en die adviseerde mij de siliconen in mijn oksel voorlopig te laten zitten, aangezien het een hele grote operatie is waarbij hij een lymfekliertoilet moet doen. Daar zitten zoveel risico s aan verbonden dat hij adviseerde om eerst de protheses te laten verwijderen en dan zien of ik op ga knappen zo niet dan ben ik altijd bij hem terug komen en dan uitgebreid onderOek laten doen. Hij gaf aan stel dat je niet op knapt dan hebben we behoorlijk de plank mis geslagen, dus advies zo snel mogelijk de protheses eruit.

Toen ben ik gelijk naar de pc gelopen en de assistent zou dit alles doorgeven aan de planning en zojuist heb ik gebeld om te vragen waar ik rekening mee moest houden qua wachttijden en t oen kwam ze gelijk met de datum 16 juni!

Spannend, het greep me even naar de keel, maar toch ben ik heel blij!

Morgen naar Dokter Cohen Tervaert, ik maak er gelijk een leuke dag van, ga mijn mijn vriendin in een kasteeltje slapen, echt gezellig!

Liefs Mik
Janneke

Ongelezen bericht 14 mei 2014 11:46

+Thumbs+Up+ Mooi ,das best snel ! Jammer ik hoef nou net niet naar Maastricht morgen ( aantal tandarts afspraken) anders konden we ff een bakkie doen ;) Super om het met iets leuks te combineren ! Maastricht is mooi ! Veel suc 6 bij de Dr, en geniet ze in het kasteeltje X Janneke FLOWER
6x

Ongelezen bericht 17 mei 2014 13:10

Hoi Janneke,

Sorry dat ik niet eerder kon reageren, er waren wat privé problemen.

Had inderdaad wel leuk geweest om een bakkie te doen en ervaringen uit te wisselen, misschien komt het er nog eens van.

Eergisteren ben ik bij dokter Cohen Tervaert geweest, wat een aardige man.
Ben volgens mij ander half uur binnen geweest, hij was erg begaan en heeft een brief voor mijn pc geschreven dat het kapsel er absoluut uit moet. Verder gaat hij erg op zoek waarom mijn longen niet op willen knappen.
Daar ben ik erg blij mee, ik geloof er heel erg in.
Hij heeft mij ook naar de oogarts doorverwezen ivm met oog problemen.
Er wordt serieus aan ASIA gedacht, aangezien ik al ontzettend vaak infecties heb, hij zei ook eigenlijk hadden de protheses met jouw achtergrond nooit geplaatst mogen worden.
Hij hoopt dat ik nog op ga knappen aangezien ik de protheses al heel lang heb, al 22 jaar.
Ik heb een beetje hoop weer en het was heel fijn om nogmaals de bevestiging te krijgen dat ik op de goede weg zit.
Hij denkt dat mijn afweersysteem niet meer goed werkt. Waarschijnlijk door de protheses kan mijn afweersysteem de infectie niet eens meer herkennen omdat je constant in een soort griep toestand verkeerd met verhoging.
Daar gaat hij wat aan proberen te doen. Ik ben zooooooo blij dat ik naar Dokter Cohen Tervaert ben geweest.

Ik hou jullie op de hoogte.
Mijn explantatie is op 16 juni en ik vind het ongelofelijk spannend, nu vind ik het alleen maar jammer dat ik niet eerder kan.
Wat zal ik doen met de brief van Cohen aan mijn pc, zal ik voor de operatie nog een afspraak maken of zal ik het inscannen en sturen. Misschien is een afspraak handiger omdat je dan nog het een en ander door kan spreken? Ik weet het niet.......

Liefs van MIk
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2014 09:56

Ik had in je pm gereageerd mop.
Ben zo blij dat je naar Cohen ben gegaan! Hij is echt onze redder en verdient een lintje!
Afbeelding

Heel veel sterkte met de laatste loodjes spannende tijd!!!!

X Luna +LOVE+
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2014 09:59

Lieve mMik, hoe heet de arts die je zal opereren?
6x

Ongelezen bericht 18 mei 2014 13:58

Hai Luna,

Dokter van Selms, lucasziekenhuis, ik hoop dat ik er goed aan doe, hij heeft de wissels altijd perfect gedaan, maar ja een explantatie is volgens mij geheel andere koek. Hij heeft mij wel verteld dat ik hij meerdere explantatie heeft gedaan en dat die vrouwen het resultaat toch uiteindelijk wel vonden vallen. Dus ja doe ik er goed aan, geen idee, volgens mij is hij wel heel kundig.

Ik heb zo'n moeite met wachten, helemaal nu ik bij Dokter Cohen ben geweest.
Hij was zo verbouwereerd over een aantal zaken dat hij hoofdschuddend tegenover mij zat.
Hij gaat me helpen en ik hoop zo dat het gaat werken.
Uiteraard kan hij niks beloven, maar ik ben heel goed bezig al vind ik het zelf!

Thanks Luna! Door jullie ben ik deze weg aan het bewandelen, ik had het nooitttttt alleeën gekund, nogmaals bedankt hiervoor.
Komende tijd zal ik jullie hard nodig hebben.

Liefs Mik
6x

Ongelezen bericht 18 mei 2014 14:06

Hoi Allemaal,

Ja hoor, ik ook een oproep voor een mammografie.
En dat terwijl ik al door de scan ben geweest en een echo heb gehad, jammer dat dat niet geregistreerd wordt, dan zou het voorkomen kunnen worden dat je zon oproep in de bus krijgt. Ik was geschrokken omdat ik een uitslag had ontvangen van een uitstrijkje en die was goed, totdat ik weer een envelop van bevolkingsonderzoek zag liggen. Ik dacht gelijk oh uitslag misschien toch niet goed, pfffff gelukkig was het een oproep voor een mammografie. Hup de prullenbak in.

Liefs Mik
Janneke

Ongelezen bericht 18 mei 2014 19:51

:evil: Weer een hart verzakking ,die niet nodig was , ik kan daar zo kwaad om worden,al tig keer aangegeven dat je niet wilt en je gegevens uit de computer moeten ,maar toch steeds weer die uitnodiging. Pff Fijn dat het goed ging in Maastricht Ik hoop dat t ook nog leuk was in het kasteeltje ! We kunnen gaan aftellen ! En we zijn er voor je hoor, ik kan toch niet van het forum wegblijven ,angst dat ik iets over het hoofd zie,dat ik iets nog niet weet.. Zullen toch de zenuwen wel zijn :/ Dag, vergeet niet van het zonnetje te genieten ! Allemaal vitamine D tjes :) Knuff. Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 mei 2014 08:42

Zou je alsjeblieft nog een afspraak met de pc willen maken en heel duidelijk zijn dat jij wilt dat hij zich aan de instructies van Cohen houd!! + dat jij wilt dat er foto's worden gemaakt van je operatie en dat je de implantaten terug wilt in welke staat ze ook verkeren!
Zie even aan hoe hij reageert op je verzoeken en beslis dan wat je zult doen. Van Loenen is er ook nog een paar kilometer verderop mocht je nog twijfelen.
Dikke X Luna
6x

Ongelezen bericht 19 mei 2014 17:03

Lieve Luna,

Je hebt gelijk dat ik terug moet naar de pc, dat ga ik ook doen en dan wil ik gewoon toch voor mijn eigen verwerking vragen of er foto's gemaakt kunnen worden. Vandaag toch niet het lef gehad om de telefoon te pakken en te bellen, pfff

Even een vraag aan jullie allemaal, hoe ga je met die wachttijd om.
Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed, gewoon omdat er voor mij zoveel van afhangt.
Ik wil huilen, schreeuwen, boos zijn en verdrietig tegelijk.
Momenteel kan ik aan niks anders denken en ben ik narrig en staar ik me blind op het forum.
Zit ik te you tuben en op sites te kijken voor en na, gewoon omdat ik heel bang ben voor het resultaat.
Ik kan nergens een voorbeeld vinden van iemand met hele kleine borsten zoals ik en dan 23 jaar protheses hebben en al 5 wissels gehad hebben, zie ik het soms dagen gewoon even niet meer zitten.
Gisteren lag ik depri in bed en dat vind ik ook weer zo belachelijk van mezelf, ik weet het even niet meer.

Ik probeer afstand te houden, maar er zijn zoveel dingen gezegd bij Dokter Cohen, die er gewoon in hakken en ik snap gewoon niet waarom ik me steeds over heb laten halen om die 5 wissels te doen, terwijl ik altijd al voorzichtig aangaf misschien niks meer te willen en dan toch weer een wissel.
Nu denk ik aan niets anders meer, zal ik nog beter worden, wat heb ik mezelf aangedaan, hoe kan ik daar mee leven, ik wil nog zoveel en ik kan momenteel niks, echt niks he dames. Dat is zo frustrerend.
Sorry, ik wil geen depri bericht schrijven' maar ik ben zo ziek en weet niet of ik ooit nog op knap.
Ik heb best wel hoop hoor, dat is het ook weer niet, want ik weet dat ik me beter ga voelen, maar de weken tot explantatie duurt nog zoooooo lang en wat ga ik al die tijd doen, aangezien ik aan huis gekluisterd ben, probeer er dan maar eens niet mee bezig te zijn.
Ik heb geen lucht, ik heb pijn en ik ben moe, tja en ik zit al vanaf vorig jaar zomer op de bank, nu dan af en toe op de bank in het zonnetje, maar toch altijd alleen met mijn eigen gedachten.

Graag wat tips om om te gaan met die wachttijd.
Liefs Mik
Janneke

Ongelezen bericht 20 mei 2014 09:57

+SAD+ :'( Ik begrijp je zo goed meisje, makkelijk gezegd : blijf van t forum en zet die computer uit... Ik kan het ook niet .. Het enige wat even helpt is afleiding ,mensen zien ,een terrasje, even in de tuin bezig zijn. Gisteren mijn man een beetje geholpen :"alleen even vasthouden, dan kan ik zagen " maar natuurlijk dik over mijn grenzen gegaan !
Hou je taai Mik, nog een paar weken ...Knuff Janneke ( p.s Ik heb echt afscheid genomen van mijn borsten , heb er echt een hekel aan gekregen ! Ook al hou ik niks over ,en dat zit er dik in, het zij zo .. H&M heeft schattige BHtjes)
en niet te vergeten ik doe trouw deze http://www.mirmethode.nl/
6x

Ongelezen bericht 22 mei 2014 13:51

Vandaag terug naar mijn pc om toch weer even het een en ander door te nemen.
Hij gaat het capsel ook verwijderen, moet vanwege de conditie van mijn Longen waarschijnlijk 2 nachten blijven, ik krijg ook,drains.
Verder gaat hij de borsten niet inpakken, hebben jullie dat allemaal wel gehad.
Ik moet een heel strak hemdje meenemen.

Nu op naar 16 juni.

Liefs. Mik
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”