Hoy, ik ben nieuw hier.

Protheses vanwege cosmetische reden.
Elske1963

Ongelezen bericht 10 sep 2019 19:03

Luna schreef:
10 sep 2019 09:11
Wat heftig lieverd! :shock:
Laat ze je kapsel zoveel mogelijk verwijderen en drains plaatsen om zoveel mogelijk resten je borsten uit te voeren.
Ik zou ook een klacht bij de fabrikant neerleggen! Plaats zo een linkje voor je. viewtopic.php?t=2033
Zie punt 2. Vragen over implantaten. Daar vind je iets over de garantie en eventuele vergoeding bij scheur.

Dank je dat je doorzette met de melding. Ga je berichten bij het topic zetten, want vrouwen hebben dit vaker. Maar het lukt ook zonder al die gegevens.

Sterkte!!!!!!!🌷🌷🌷🌷

😘💕
. Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden eb goede raad. Ik voel me sinds lange tijd niet zo alleen met al mijn klachten. Ik weet nog niet zo goed hoe alles hier werkt, zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt, maar ik kom er wel uit. Lieve groetjes, Els.
Onzeker

Ongelezen bericht 10 sep 2019 22:50

Elske1963 schreef:
10 sep 2019 19:03
Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden eb goede raad. Ik voel me sinds lange tijd niet zo alleen met al mijn klachten. Ik weet nog niet zo goed hoe alles hier werkt, zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt, maar ik kom er wel uit. Lieve groetjes, Els.
Fijn dat je je niet meer zo alleen voelt. Zoals je hier kunt lezen op het forum zijn er veel vrouwen met hetzelfde probleem.
Het forum heb je snel door en als je iets zoekt kun je altijd rechtsboven de zoekbalk gebruiken.

X
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”