pijnlijke explantatie in ziekenhuis, welke??

Deel je ervaringen en foto's
Amber

Ongelezen bericht 07 apr 2014 12:16

https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... ervaringen

Hey ,
mijn verhaal staat onder "hypochonder bleek ziek "Ik ben uit België en geopereerd door zelfde chirurg als van mijn bv.
Mijn operatie is nu een week achter de rug, maandag om 7:00 uur binnen in het ziekenhuis.Alles ging vrij snel om 8:00 uur lag ik al op de operatie tafel,
ik ben in totaal 4 uur weggeweest, mijn man werd al ongerust.
Toen ik wakker werd deed het wel veel pijn, het was of er iets heel zwaar over mij gereden had.Heel de dag verliep in een waas, regelmatig kreeg ik iets voor de pijn.Heb ook niets meer gegeten, was zo misselijk.
s'nachts werd ik om het uur gecheckt.Mijn bloeddruk stond veel te laag.Mocht ook niet uit mijn bed en moest om de bedpan bellen. Echt een rot nacht, de ochtend werd er bloed geprikt om te zien of ik niet te veel had verloren.Bleek op het randje.Er lag op mijn borst een ijs-compres plus gewicht van een infuus.Na dat ik 's middags iets had gegeten, werd ik zo misselijk dat alles er terug uit kwam.Voelde me ellendig, heb uitgehuild bij mijn man.Het werd even teveel.
De chirurg vertelde me dat rechter-prothese gescheurd was en er veel werk aan was, alle kapsels waren verwijderd.Ook dat ik nog een nacht moest blijven omdat er nog teveel bloed uit de drains kwam.
Wel was de pijn goed draagbaar nu.De volgende middag mocht ik naar huis.Na 1:30min in auto eindelijk thuis.
pfff rot ervaring maar ben blij dat ik ze kwijt ben en vind dat mijn borsten er nog heel goed uitzien, geen kreuken enzo.Wel is mijn rechterborst toch een stuk groter, hoop dat dit bijtrekt.Want links is terug een zacht a-cupje.
Voel me nog wel echt ziek, maar stap voor stap en geduld hebben.Ik ben ook gestart met chlorella en omega3.Op weg naar een nieuw leven! :)
Janneke

Ongelezen bericht 07 apr 2014 15:55

Hey Amber , je verhaal met tranen in de ogen gelezen !Je hebt t zo goed verwoord ! Zo herkenbaar.. Ik ben blij voor je dat de operatie achter de rug is meisje, en nu idd goed ontgiften en goed eten ! Dag hou je taai Schattebolleke ;) Knuffel Janneke FLOWER
Amber

Ongelezen bericht 07 apr 2014 16:12

Dankjewel voor je lieve woorden,
wil net wat eten maken en het duizelt voor mijn ogen, helemaal uitgeput.
zal tijd nodig hebben hé.
Was al ziek voor mijn bv, maar het laatste jaar ging het veel slechter.Dus ik heb wel hoop op me beter te voelen.
liefs Amber
Kaylie

Ongelezen bericht 08 apr 2014 11:00

Pfff wat een vreselijk verhaal weer!
Ben nu zelf te moe en zie erg wazig maar wens je heel veel sterkte
Wij denken aan je -kiss- -love-
Amber

Ongelezen bericht 08 apr 2014 11:38

Dat wazig zien, zo herkenbaar.Wens jou ook veel sterkte!
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 apr 2014 12:12

Hoi Amber, welkom op het forum! -BLOEM-

Wat fijn dat die rotdingen er nu uit zijn!!! Klappen
Ik hoop dat je snel hersteld van je operatie.

We denken aan je! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Veel liefs, Luna _Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Amber

Ongelezen bericht 10 apr 2014 09:49

Bedankt Luna,
doet goed deze lieve reacties.
Gisteren heeft mijn man me naar dokter moeten doen want verloor mijn bewustzijn.veel te lage bloeddruk.Moet nu echt rust houden.
xxx
Janneke

Ongelezen bericht 10 apr 2014 10:17

Lieve Amber, wat een rot ervaring weer ! Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat ! Misschien is dit iets voor je http://www.mirmethode.nl/ Dag ,dikke knuffel Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 apr 2014 08:13

-kiss-
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Amber

Ongelezen bericht 11 apr 2014 13:36

thx,
nu staat bloeddruk goed, blijkt het ook bloedarmoede te zijn.Heb teveel bloed verloren tijdens operatie.even afwachten en dan mss bloed bij krijgen.
Hoop me gauw wat beter te voelen.
x
Janneke

Ongelezen bericht 11 apr 2014 16:42

Hey Amber, fijn dat je bloeddruk weer goed staat ! Bloedarmoede.. daar kun je je behoorlijk mottig door voelen ! Goed eten hoor , ik ga zo aan de erwtensoep, en ik eet door tot ik niet meer kan ;) Dag, hou je taai x Janneke FLOWER
Amber

Ongelezen bericht 11 apr 2014 17:36

Hey,

zal ik doen, ik heb veel gezond eten in huis.Drink ook dagelijks groene smoothies en vol de richtlijnen om te ontgiften.We moeten hier door hé!
sterkte voor jullie
Laura

Ongelezen bericht 11 apr 2014 20:18

Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”