Hallo allemaal, ik ben dus *Janneke* en heb in 1979 mijn eerste implantaten gekregen omdat ik onvolgroeide borsten had . Eind 1990 kreeg ik klachten ,de z.g .tennisballen . De pc loste het op door een squeeze uit te voeren en natuurlijk resulteerde dat in kapotte protheses. Daarna in 3 operaties nieuwe geplaatst. ( 1 eruit,2de eruit en toen nieuwe ) Dit was net voordat de protheses in de media kwamen .Ik herinner me dat ik me beter voelde toen ik plat was. Ik ben toen erg ziek geweest.Heb toen ook veel telefonisch kontakt met Marlou gehad ,ben bij dr.Vermeulen in Amsterdam geweest enz. enz. Op enig moment knapte ik toch op,en ik wilde ook geen explantatie ,ik had er even helemaal genoeg van. Ik was gestopt met werken maar een paar jaar later toch weer aan de slag gegaan. Maar de gekke klachten bleven,dan dit ,dan dat .Onderzoeken en niks kunnen vinden.. Ik functioneerde redelijk (vind ik zelf) Als je het mijn man vraagt zal hij wel wat anders zeggen

Maar nu ? Ze zitten er dus 22 jaar in en de klachten zijn in volle vaart verergerd . Afgelopen jaar allerlei onderzoeken gehad ,waar niks serieus uitgekomen is

Ik slik schildkliermedicijnen omdat die te langzaam zou werken ,en ik heb alle kenmerken van iemand met een te snelle schildklier, Bloeddrukpillen ,plaspillen en harttabletjes en bij de cardioloog is alles in orde ! En om al die pilletjes zit silicium -dioxin !
Daar moet ik vanaf :
EN NU IS "T DUS ZOVER :ze moeten eruit en niks er meer in !!
Ik heb een eerste gesprek gehad en wacht nu op akkoord van de zorgverzekering. Hierbij wens ik de vrouwen die de komende tijd geopereerd worden heel veel succes en spoedig herstel Dikke knuffel !