Mijn grote stap, explantatie! door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
meisie

Ongelezen bericht 29 mei 2013 19:07

Hallo Mirjam,
Wat een toestand met de oude prothese! Behoorlijk shocking! Gelukkig heeft dr Kappel jou onder haar hoede.

Doe rustig aan!

En als je je borstjes ziet... niet schrikken hoor, ze zien er eerst heel frommelig uit. Dit wordt steeds beter. Klein zullen ze waarschijnlijk wel weer zijn maar ze zijn weer zó natuurlijk zacht!

=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Moonriver

Ongelezen bericht 29 mei 2013 19:50

Jeetje Mirjam wat een verhaal zeg.
Wat een ellende maar hoe fijn is het dat die "troep" er nu uit is!
Hoop dat het qua pijn allemaal te verdragen is en dat je spoedig zal herstellen!

Over ruim 2 weken ben ik aan de beurt, spannend....maar nu ik dit van jou lees kan ik ook niet wachten tot die zooi eruit gehaald wordt.

Heel veel sterkte meid!

Liefs moonriver
Francien

Ongelezen bericht 29 mei 2013 20:24

O Mirjam, dat was heftig!!
Wel fijn dat het er nu uit is...

Ik vond het een beetje een zielig verhaal, de laatste dag van het team in Heerenveen, dat lijkt me heel moeilijk, maar ze hebben vast een andere locatie nu, toch?

Rust lekker uit, doe voorzichtig aan. Schrik niet van je borstjes, het trekt echt nog heel erg blij. En je weet...als je er niet mee kunt leven zijn er altijd nog "gezondere" correcties mogelijk.
esart88

Ongelezen bericht 30 mei 2013 09:12

Poeh Mirjam wat een verhaal zeg wat zul jij ontzettend blij zijn dat
die troep uit je lichaam gehaald is!
Hoop dat je goed mag herstellen en dat je gauw die ellendige drains eruit mag laten halen.
Probeer gauw te gaan ontgiften.

rustig aan!!!

liefs Es
schramir

Ongelezen bericht 30 mei 2013 12:14

Ja die drains zijn wel vervelend. Je wordt zo beperkt in je bewegen.
Herma (die ook ergens op het forum staat) was er dus ook bij tijdens de operatiedag omdat zij zelf ook geopereerd werd aan haar borsten.
Ze maakte al een grapje over die drains: Ik ben als Herma gekomen en ik ga als Herman weg. Ze ging namelijk naar de wc met de drains tussen haar benen en ze leken net op het klokkenspel van de man. Was wel grappig natuurlijk.

Verder voel ik me wel aardig goed alleen door die drains blijf je vaker hangen op de bank. Hier en daar een beetje aanrommelen in huis lukt wel.
Morgen gaan de drains eruit.
Ik heb stiekem naar mijn borstjes gekeken vanaf de bovenkant. Ik zag al wel dat de tepels wat verfrommeld zijn. Trekt straks allemaal bij.
Sowieso komt het goed hoor.

Mijn kindjes zijn heel lief voor me maar ze vinden het wel raar dat mama geen borsten meer heeft. Ik zeg steeds; Ik ben nog steeds dezelfde mama hoor alleen nu met kleine borstjes. Verder is alles hetzelfde.

Liefs Mirjam
Moonriver

Ongelezen bericht 30 mei 2013 12:40

Hai Mirjam,

Fijn om te horen dat je bijna verlost bent van de drains. Lijkt mij ook behoorlijk onhandig! Hoop dat het verwijderen een beetje meevalt. Weet je ook hoelang je borsten nu in het verband moeten blijven?!

Heel veel sterkte met je herstel!

Liefs moonriver!
schramir

Ongelezen bericht 30 mei 2013 12:59

Hai moonriver,

Ik geloof dat ik na een week verband gedragen te hebben over mag gaan op een sportbh.
Moonriver

Ongelezen bericht 30 mei 2013 13:24

Oh dat valt mee, zal ook best "bevrijdend" voelen als dat strakke verband eraf is en je borsten wat meer lucht krijgen ;)

Liefs moonriver
schramir

Ongelezen bericht 31 mei 2013 19:59

Vervolg 1e week van de operatie
Ik heb vandaag de drains eruit. Heerlijk. Je kan gelijk al meer.
Dat is natuurlijk ook extra opletten.
Ik heb mijn borsten al in het echt durven zien. Het ziet er nog slap uit maar met leuke bh's komt het vast goed.
De hema heeft ook schattige bh's zag ik al. Ik heb al een leuke aangeschaft en ik pas hem mooi. Het is cupmaat 75 A. met een uitstekend cupje. Heel mooi. Nu draag ik hem nog niet hoor.
Ik heb wel gezien dat de borst waarbij de prothese zwaar kapot was dat mijn borst erg toegetakeld is. Er zit echt minder volume in. Ach wie weet wat er het komende jaar gebeurd. Gewoon geduld hebben.
Ik ben blij met mijn mooie vierkante schouders. Ik heb een sporttief bovenlichaam en dat ga ik straks ook weer meer trainen. Ik zie het alleen maar postitief. Ik ben blij met de grote stap.
Het komt zeker goed met me.
Mijn man is erg trots op me en hij vindt mijn nog steeds mooi.
Lief hoor.

Liefs Mirjam
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jun 2013 10:13

+Thumbs+Up+ voor je lieve man.

en voor jou een IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Gudule

Ongelezen bericht 06 jun 2013 12:57

Lieve Mirjam,

Ik heb je hele verhaal gelezen en wilde even zeggen dat je ontzettend trots op jezelf mag wezen! Een heel moedig besluit en echt heel nodig. Wat een toestand met je prothesen zeg!
Hoe is het met de pijn? Hopelijk valt dat ook allemaal goed mee!
Wat een superman heb jij zeg!

Lieve groet,

Gudule
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jun 2013 16:42

Mirjam, helemaal vergeten te vragen:
Mogen wij de foto's ook hebben? Smeek, smeek +BIDDEN+
:lol:
Stuur ze even op of plaats ze als je wilt. Alleen als je wilt hoor.

-kiss-
schramir

Ongelezen bericht 07 jun 2013 20:20

Luna,

Ik heb de foto's van de kapotte prothese nog niet. Mevr. Kappel heeft ze maar ze is eerst nog naar het buitenland.
Op dit moment kan ik dus ook nog geen eventuele juridische stappen ondernemen.
Zodra ik ze heb krijgen jullie ze te zien. Zeker.
Ik zit er wel aan te denken om MC Ghan een brief te schrijven.

liefs Mirjam
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jun 2013 20:36

Dank je wel lieverd! KUS+
Wendy

Ongelezen bericht 09 jun 2013 14:47

Hoi Mirjam, heb net je hele verhaal gelezen! Wat erg dat er zo'n smurrie uit kwam maar wat zul je blij zijn dat die troep eruit is! Ik wens je een heel goed herstel en veel gezondheid!!!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”