Mitch - explantatie 07-06-2012 dr van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
Sheltje

Ongelezen bericht 13 jun 2012 20:15

:lol: Haha Pia, je bent grappig! Fluffen is een goeie voor "het woord van het jaar" kan zo in de dikke van Dale :D
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Mitch

Ongelezen bericht 14 jun 2012 07:38

Haha, Pia, ik heb liever "zij fluffen".
Ik zie het wel hoor, ben allang tevreden. Zal blij zijn als die sportbeha uit mag. Zal de boel tegen die tijd maar eens goed op laten meten. Ben benieuwd wat het moet worden.
Mitch

Ongelezen bericht 16 feb 2013 09:11

De tijd gaat snel!
Het gaat heel goed met mij. Ik ben nog steeds blij dat ik de implantaten heb laten verwijderen toen in juni!
Mijn borsten zijn best aardig geworden, geen klachten wat dat betreft hoor. Als ik stil sta zien ze er best gezellig uit, wel een schansje, maar dat vind ik niet erg. Wat ik wel vreemd vind is dat, als je beweegt, de boel platter wordt dan "normaal" gesproken zou gebeuren denk ik. De basis is breder zeg maar, dan voorheen en daardoor kan je weefsel meer kanten op dan voor de implantaten. Weet niet of ik het goed uitleg hoor.
Bij mij zijn de kapsels toen niet verwijderd. Bij welke dames was dat nog meer het geval? (van Pia weet ik het nog). Voelt iemand daar iets van? Of vind je niets meer terug in je borst(en)?
Wendy

Ongelezen bericht 16 feb 2013 12:06

Hey wat leuk weer wat van je te horen Mitch! :D Wat bedoel je met een schansje? Dat het volume meer onderin je borsten zit? Want dat heb ik ook hoor en volgens mij iedereen die geen 20 meer is :D
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Mitch

Ongelezen bericht 16 feb 2013 14:00

ja, de bovenkant is leger, maar ik vind het niet erg hoor. We zullen inderdaad nooit weten of het anders ook al zo eruit zou zien.
het brede wat ik bedoel is denk ik de holte die toen gemaakt is voor het implantaat?
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2013 16:00

Hé Mitch,
Fijn om te horen dat alles goed gaat met je!
FLOWER Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”