bv (Jorien)
Als men (vrouwen die kiezen voor implantaten) zich goed laten informeren en zelf informatie inwinnen, wat tegenwoordig niet meer zo moeilijk is nu internet bestaat, en het silliconen probleem steeds meer in de media verschijnt, moet er toch een lampje gaan branden bij diegene die voor de keuze staan om voor een bv te kiezen.
Alle protheses hebben een envelope die bestaat uit silliconen en kleine schilfertjes verliezen wat in het lichaam komt en dan schade aanrichten.
In silliconen komen de giftigste stoffen voor die ooit gemaakt zijn door de mensheid. wat te denken van platinum
Ik wens een ieder heel veel sterkte die ziek is geworden of nog wordt!!!!
Sorry dat ik zo akelig klink maar er is te veel met mij gebeurd, sorry.
Jorien
Alle protheses hebben een envelope die bestaat uit silliconen en kleine schilfertjes verliezen wat in het lichaam komt en dan schade aanrichten.
In silliconen komen de giftigste stoffen voor die ooit gemaakt zijn door de mensheid. wat te denken van platinum
Ik wens een ieder heel veel sterkte die ziek is geworden of nog wordt!!!!
Sorry dat ik zo akelig klink maar er is te veel met mij gebeurd, sorry.
Jorien
Carpe Diem
we begrijpen je hoor jorien.
veel sterkte met alles wat je nu weer meemaakt. hoop dat je slokdarmklachten over zullen gaan.
_Omhelzing luna
veel sterkte met alles wat je nu weer meemaakt. hoop dat je slokdarmklachten over zullen gaan.
_Omhelzing luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hai Angelique,
Wat goed dat je voor een explantatie gaat, wees gerust, want je gaat je misschien veel beter voelen als die rotzooi uit je lichaam is en het geeft ook rust in je hoofd en in je lijf. Even door de zure appel heen bijten!
Heel veel succes en ik hoor nog van je, oke?
gr Jorien
Wat goed dat je voor een explantatie gaat, wees gerust, want je gaat je misschien veel beter voelen als die rotzooi uit je lichaam is en het geeft ook rust in je hoofd en in je lijf. Even door de zure appel heen bijten!
Heel veel succes en ik hoor nog van je, oke?
gr Jorien
Carpe Diem
Ik hoop echt dat ik me beter ga voelen en wat meer energie krijg zodat ik weer beter kan functioneren. Ik ben de laatste tijd alles behalve leuk.
Ik heb in ieder geval veel zin in de exploitatie al ben ik wel heel bang voor het resultaat en ik ben benieuwd wanneer ik weer van alles mag en kan doen ( ik heb hier namelijk een hele leuke drukke peuter die nog wel wat til hulp nodig heeft)
Laat je me weten hoe het in het vu was bij dokter nanayakkara?
Liefs Angelique
Ik heb in ieder geval veel zin in de exploitatie al ben ik wel heel bang voor het resultaat en ik ben benieuwd wanneer ik weer van alles mag en kan doen ( ik heb hier namelijk een hele leuke drukke peuter die nog wel wat til hulp nodig heeft)
Laat je me weten hoe het in het vu was bij dokter nanayakkara?
Liefs Angelique
Hallo meis,
Natuurlijk is het allemaal hartstikke spannend, het is wel weer een operatie.
Voor mij was de dag van explantatie een soort feestdag, zo blij was ik dat die troep eruit ging.
En nu....ben ik blij met hoe en wie ik ben.
Grote borsten zijn helemaal niet belangrijk, ik vindt mijzelf er prima uitzien met mijn mini Acupje.
Gek eigenlijk dat ik het toen als een probleem zag, nu denk ik heel anders over dit soort dingen, misschien omdat ik toen veel jonger was en misschien had mijn omgeving er mee te maken.
En ik hoop dat het met jou straks ook zo gaat, veel, heel veel sterkte.
Liefs van mij, Jorien
Natuurlijk is het allemaal hartstikke spannend, het is wel weer een operatie.
Voor mij was de dag van explantatie een soort feestdag, zo blij was ik dat die troep eruit ging.
En nu....ben ik blij met hoe en wie ik ben.
Grote borsten zijn helemaal niet belangrijk, ik vindt mijzelf er prima uitzien met mijn mini Acupje.
Gek eigenlijk dat ik het toen als een probleem zag, nu denk ik heel anders over dit soort dingen, misschien omdat ik toen veel jonger was en misschien had mijn omgeving er mee te maken.
En ik hoop dat het met jou straks ook zo gaat, veel, heel veel sterkte.
Liefs van mij, Jorien
Carpe Diem
Dank je wel, gaat vast goed komen.
Ik merk gewoon elke dag dat ik steeds meer afscheid van die ondingen neem en ik ben ook erg blij als ik ervan word verlost en hopelijk een stuk gezonder mag worden.
p.s. toch vind ik dat de media er niet zo veel op in gaat. Het wordt niet echt aan de grote klok gehangen. Natuurlijk was het pip schandaal veel op tv maar hoeveel vrouwen zijn er wel niet geweest die zoiets hadden van oh ik heb geen pip dus ook geen probleem. zo dacht ik namelijk ook.
Fijne zondag.
Liefs Angélique
Ik merk gewoon elke dag dat ik steeds meer afscheid van die ondingen neem en ik ben ook erg blij als ik ervan word verlost en hopelijk een stuk gezonder mag worden.
p.s. toch vind ik dat de media er niet zo veel op in gaat. Het wordt niet echt aan de grote klok gehangen. Natuurlijk was het pip schandaal veel op tv maar hoeveel vrouwen zijn er wel niet geweest die zoiets hadden van oh ik heb geen pip dus ook geen probleem. zo dacht ik namelijk ook.
Fijne zondag.
Liefs Angélique