Darmklachten & auto immuunziekte

Protheses vanwege cosmetische reden.
TamaradeJong

Ongelezen bericht 13 nov 2025 17:03

Hoi allemaal !

Mijn naam is Tamara, ik heb sinds Mei 2023 borstimplantaten van Mentor
Ik heb nooit het idee gehad dat ik last zou kunnen hebben van mijn implantaten.
Maar...

Voordat ik mijn implantaten liet plaatsen had ik wel af en toe last van buikpijn, maar sinds het plaatsen van mijn implantaten lijkt het veel erger te zijn geworden. Ik heb te maken met dysbiose, al verschillende diëten en supplementen geprobeerd maar helaas niets werkt. Ik heb dagelijks last van opgeblazen buik, winderigheid en buikpijn. Ook ben ik onlangs gediagnostiseerd met auto-immuunziekte hashimoto.

Zijn er leden die ook last hebben van darmklachten na het plaatsen van implantaten?
Ik ben al op consult geweest bij plastisch chirurg voor explantatie
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 nov 2025 19:45

TamaradeJong schreef:
13 nov 2025 17:03
Hoi allemaal !

Mijn naam is Tamara, ik heb sinds Mei 2023 borstimplantaten van Mentor
Ik heb nooit het idee gehad dat ik last zou kunnen hebben van mijn implantaten.
Maar...

Voordat ik mijn implantaten liet plaatsen had ik wel af en toe last van buikpijn, maar sinds het plaatsen van mijn implantaten lijkt het veel erger te zijn geworden. Ik heb te maken met dysbiose, al verschillende diëten en supplementen geprobeerd maar helaas niets werkt. Ik heb dagelijks last van opgeblazen buik, winderigheid en buikpijn. Ook ben ik onlangs gediagnostiseerd met auto-immuunziekte hashimoto.

Zijn er leden die ook last hebben van darmklachten na het plaatsen van implantaten?
Ik ben al op consult geweest bij plastisch chirurg voor explantatie
Hoi lieve meid, heel veel van de vrouwen hebben darmklachten. Ik had en heb ze ook. Op onze website lees je meer informatie hierover.

Goed dat je die rommel laat verwijderen.💪 Ik wens je heel veel succes en sterkte in je weg.🍀💖🙏

Lieve groetjes, Luna
TamaradeJong

Ongelezen bericht 13 nov 2025 20:38

Dankjewel Luna! ❤️
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”