Komende operaties en succeswensen 2025
Ik ga ook voor explantatie borstlift en lipofilling. 15 augustus is de planning.. 30 jaar al implantaten, had geen borstvorming en daardoor werd dat destijds vergoed. Ik denk dat ik niet veel borst overhoudt vandaar de filling.
Het houdt mij dagelijks bezig maar ik heb geen andere keuze. Ze zijn hard en ik heb gewoon last ervan. Ik kijk naar de operatie uit, en ik zie er tegenop.
Het houdt mij dagelijks bezig maar ik heb geen andere keuze. Ze zijn hard en ik heb gewoon last ervan. Ik kijk naar de operatie uit, en ik zie er tegenop.
Wat goed dat je de implantaten na zoveel jaren laat verwijderen. Ik weet zeker dat je je opgelucht zal voelen. Alles komt goed!Maria128 schreef: β07 jul 2025 17:13Ik ga ook voor explantatie borstlift en lipofilling. 15 augustus is de planning.. 30 jaar al implantaten, had geen borstvorming en daardoor werd dat destijds vergoed. Ik denk dat ik niet veel borst overhoudt vandaar de filling.
Heel veel succes met de laatste loodjes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
We gaan ervanuit dat je zeker herstelt of je in ieder geval een heel stuk beter gaat voelen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi
Muis hier, 50 jaartjes jong
19 november explantatie in Zuyderland Sittard.
Ik heb implantaten nu 17 jaar zonder klachten gelukkig. Wil gewoon de zooi uit mijn lijf en de klachten voor zijn. Iemand tips? Ben met vlagen erg nerveus. Met name voor het herstel; ik woon alleen en geen kids
Muis hier, 50 jaartjes jong
Ik heb implantaten nu 17 jaar zonder klachten gelukkig. Wil gewoon de zooi uit mijn lijf en de klachten voor zijn. Iemand tips? Ben met vlagen erg nerveus. Met name voor het herstel; ik woon alleen en geen kids
Hoi Muis,
Laat je alleen een explantatie doen of ook nog iets anders? Het herstel qua pijn valt vaak mee. Wel is t zo dat je echt even rust moet nemen. Ik zou als tip willen gegeven zorg dat je genoeg boodschappen in huis hebt, mss wat maaltijden invriezen. En je bed bv de dag van ok verschonen dan heb je daar even geen omkijken naar.
Verder gewoon lekker chillen tijdens herstel. Het gaat best snel voorbij die periode.
Laat je alleen een explantatie doen of ook nog iets anders? Het herstel qua pijn valt vaak mee. Wel is t zo dat je echt even rust moet nemen. Ik zou als tip willen gegeven zorg dat je genoeg boodschappen in huis hebt, mss wat maaltijden invriezen. En je bed bv de dag van ok verschonen dan heb je daar even geen omkijken naar.
Verder gewoon lekker chillen tijdens herstel. Het gaat best snel voorbij die periode.
Hoi Muis,Muis schreef: β09 nov 2025 16:31Hi
Muis hier, 50 jaartjes jong19 november explantatie in Zuyderland Sittard.
Wat goed dat je die rommel laat verwijderen.
Ik zet je op ons lijstje en wens je alvast heel veel succes!
Dit jaar hebben niet zoveel vrouwen hun operatiedatum doorgegeven. Er zijn dus veel meer vrouwen geopereerd dan op het lijstje staat.
Fijne avond!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~