Komende operaties en succeswensen 2023

Deel je operatiedatum.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 dec 2023 10:29

Anouk schreef:
10 dec 2023 10:11
Hoi Dames,

Ben 4 dec geopereerd, alles is heel goed verlopen.
Ben ook al heel erg blij met het resultaat! en zo blij verlost te zijn!

Herstel gaat goed, slaap sinds vannacht al weer op mijn zij, wel heb ik sinds de laatste 2 dagen in de ochtend erg last van zware hoofdpijn, ook erg vieze zweetgeur onder mijn oksels (sorry voor detail :lol: ) en mijn buik is nog erg opgeblazen. meer meiden hier ervaring mee?
Mijn immuunsysteem is denk ik ook hard aan het werk nu.

liefs x Anouk.
Hé lieve Anouk, wat fijn van je te horen! Blij dat alles goed ging en jij lekker aan het bijkomen bent van de operatie.🙏

Ja, herkenbare klachten, ook de zweetlucht😂 Vreselijk he? De opgeblazen buik komt door de narcosemiddelen en door NSAID's als je die hebt gekregen.

Ik wens je een heel goed herstel en hopelijk zul je na een tijd grote verbetering bemerken in jouw gezondheidstoestand. 🙏🌻🌈

Heel veel liefs,

Luna💖
varuka

Ongelezen bericht 16 dec 2023 11:20

Hallo allemaal,

Dank voor alle berichten hier! Wat fijn om te lezen dat er zoveel vrouwen dezelfde operatie ondergaan als ik a.s. dinsdag en dan vooral jullie (goede) ervaringen.
Dinsdag is het voor mij zover; kijk er naar uit maar vind het ook heeeeel spannend allemaal. Super fijn dus om hier lotgenoten te vinden. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 dec 2023 19:28

varuka schreef:
16 dec 2023 11:20
Hallo allemaal,

Dank voor alle berichten hier! Wat fijn om te lezen dat er zoveel vrouwen dezelfde operatie ondergaan als ik a.s. dinsdag en dan vooral jullie (goede) ervaringen.
Dinsdag is het voor mij zover; kijk er naar uit maar vind het ook heeeeel spannend allemaal. Super fijn dus om hier lotgenoten te vinden. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Hoi lieve meid, wat fijn dat je schrijft!
Ik zal je op de lijst zetten!👍

Ik ben nogal druk geweest vandaar mijn late reactie, sorry☹️

Het is de laatste tijd ook rustig op het forum. Vind het echt jammer voor de nieuwe vrouwen☹️

Als je Facebook hebt, kun je je aanmelden bij onze besloten Facebookgroep.
https://www.facebook.com/groups/278895468102960/

Ik stuur je nog even een pbtje.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes voor de operatie aankomende dinsdag! Fijn dat die rommel eruit gaat!💪

Heel veel liefs, Luna💖💖💖
Marie41

Ongelezen bericht 16 dec 2023 20:06

varuka schreef:
Hallo allemaal,

Heel veel succes met je operatie! Ga je alleen voor Explantatie of voor meer?

Ik wacht nog op groen licht van mn verzekering, als het goed is hoor ik dinsdag de uitslag. Begin Jan. gesprek met de arts om de operatie door te spreken, super spannend allemaal.

Groetjes Marie
Marie41

Ongelezen bericht 16 dec 2023 20:09

Anouk schreef:
10 dec 2023 10:11
Hoi Dames,

Ben 4 dec geopereerd, alles is heel goed verlopen.
Ben ook al heel erg blij met het resultaat! en zo blij verlost te zijn!

Herstel gaat goed, slaap sinds vannacht al weer op mijn zij, wel heb ik sinds de laatste 2 dagen in de ochtend erg last van zware hoofdpijn, ook erg vieze zweetgeur onder mijn oksels (sorry voor detail :lol: ) en mijn buik is nog erg opgeblazen. meer meiden hier ervaring mee?
Mijn immuunsysteem is denk ik ook hard aan het werk nu.

liefs x Anouk.
Hi Anouk,

Wat fijn dat het achter de rug is! Mag ik vragen wat je gedaan hebt? Ik twijfel zelf nog tussen alleen explantatie en/of lift erbij.

Groetjes Marie
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 dec 2023 22:29

Marie41 schreef:
16 dec 2023 20:06

Ik wacht nog op groen licht van mn verzekering, als het goed is hoor ik dinsdag de uitslag. Begin Jan. gesprek met de arts om de operatie door te spreken, super spannend allemaal.

Groetjes Marie
Marie41 schreef:
16 dec 2023 20:09

Hi Anouk,

Wat fijn dat het achter de rug is! Mag ik vragen wat je gedaan hebt? Ik twijfel zelf nog tussen alleen explantatie en/of lift erbij.

Groetjes Marie
Lieve Marie41,

Zo fijn dat je reageert! Ik hoop dat de anderen jouw voorbeeld volgen.
Het is vaak druk qua bezoekers, soms zelfs over de 200 op 1 moment, maar bijna niemand schriift de afgelopen tijden.😌 En niet iedereen heeft Facebook...
Ik vind het echt jammer en triest voor de vrouwen die nu in het proces zitten.

Meiden, we hebben elkaar nodig! We zijn op deze wereld om elkaar te helpen! Reageer alsjeblieft op elkaar en steun elkaar!🙏

Samen sterk💪

💖LOVE💖
varuka

Ongelezen bericht 16 dec 2023 22:50

Marie41 schreef:
varuka schreef:
Hallo allemaal,

Groetjes Marie
Hoi Marie,

Ik ga alleen verwijderen. Ik had voorheen vrijwel geen borstontwikkeling dus dat vind nog wel een heeeeele spannende. Maar ik wil nu vooral zo graag weer een gezond lichaam en een lichaam dat weer helemaal van mijzelf is, dat ik denk dat het een goede keuze is. En ik denk nu ook wel anders over mijn lichaam dan vijftien jaar geleden. Maar het blijft natuurlijk afwachten hoe het echt gaat zijn.

Ik houd jullie hier op de hoogte!
Buck

Ongelezen bericht 17 dec 2023 08:06

Wat goed dat er zoveel dames zijn die voor hun gezondheid kiezen. We can do this!!! 💪🏼 Luna je hebt gelijk. Ik heb zelf super veel gehad aan dit forum en nog steeds. Dus als ik iemand kan helpen met mijn ervaringen doe ik dat graag!

🧡💛
Buck

Ongelezen bericht 17 dec 2023 08:07

Heb alleen geen Facebook haha. Nooit gehad beetje anti social media geweest altijd 🙈
Marie41

Ongelezen bericht 17 dec 2023 08:50

Luna MKS schreef:
16 dec 2023 22:29
Marie41 schreef:

Groetjes Marie
Marie41 schreef:
16 dec 2023 20:09

Hi Anouk,

Groetjes Marie
Lieve Marie41,

Zo fijn dat je reageert! Ik hoop dat de anderen jouw voorbeeld volgen.
Het is vaak druk qua bezoekers, soms zelfs over de 200 op 1 moment, maar bijna niemand schriift de afgelopen tijden.😌 En niet iedereen heeft Facebook...
Ik vind het echt jammer en triest voor de vrouwen die nu in het proces zitten.

Meiden, we hebben elkaar nodig! We zijn op deze wereld om elkaar te helpen! Reageer alsjeblieft op elkaar en steun elkaar!🙏

Samen sterk💪

💖LOVE💖
Hi Luna,

Ja hopelijk gaan er meer vrouwen reageren. Deze steun hebben we echt nodig van elkaar.
Marie41

Ongelezen bericht 17 dec 2023 08:54

varuka schreef:
16 dec 2023 22:50
Marie41 schreef:
varuka schreef:
Hallo allemaal,

Groetjes Marie
Hoi Marie,

Ik ga alleen verwijderen. Ik had voorheen vrijwel geen borstontwikkeling dus dat vind nog wel een heeeeele spannende. Maar ik wil nu vooral zo graag weer een gezond lichaam en een lichaam dat weer helemaal van mijzelf is, dat ik denk dat het een goede keuze is. En ik denk nu ook wel anders over mijn lichaam dan vijftien jaar geleden. Maar het blijft natuurlijk afwachten hoe het echt gaat zijn.

Ik houd jullie hier op de hoogte!
Hi Varuka,
Ja ik begrijp dat je het heel spannend vind. Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden.

Ik hoop dat ik binnenkort ook weet wanneer ik geopereerd ga worden. Vind het zelf ook enorm spannend en heb het gevoel dat ik in een rollercoaster zit( qua mn gevoelens).
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 dec 2023 09:44

Lieve Varuka,

Heel veel succes vandaag!!!🍀💪💖🌈

Liefs van ons!💖💕
Anouk

Ongelezen bericht 18 dec 2023 11:48

Hoi Marie,
Ik heb geen lift gedaan, de arts zei dat er steeds meer dames zijn die zonder lift doen, en heel erg blij zijn met het eindresultaat. ik ben nu ook al heel blij met hoe het eruit ziet! en het kan alleen maar mooier worden. het is nu 14 dagen geleden, morgen de hechtingen laten verwijderen.. ik voel me super goed, jij heel veel succes met de operatie!
Marie41

Ongelezen bericht 18 dec 2023 12:44

Anouk schreef:
18 dec 2023 11:48
Hoi Marie,
Ik heb geen lift gedaan, de arts zei dat er steeds meer dames zijn die zonder lift doen, en heel erg blij zijn met het eindresultaat. ik ben nu ook al heel blij met hoe het eruit ziet! en het kan alleen maar mooier worden. het is nu 14 dagen geleden, morgen de hechtingen laten verwijderen.. ik voel me super goed, jij heel veel succes met de operatie!

Hi Anouk,

Ja ik neig ook meer die kant op, om eerst alleen explantatie te doen. Maar soms twijfel ik weer.

Hoelang had je de implantaten en hoeveel cc had je? Had je voordat je het liet doen wel wat borstweefsel? Wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent!

Groetjes Marie
Anouk

Ongelezen bericht 18 dec 2023 20:29

Marie41 schreef:
18 dec 2023 12:44
Anouk schreef:
18 dec 2023 11:48
Hoi Marie,

Hi Anouk,

Ja ik neig ook meer die kant op, om eerst alleen explantatie te doen. Maar soms twijfel ik weer.

Hoelang had je de implantaten en hoeveel cc had je? Had je voordat je het liet doen wel wat borstweefsel? Wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent!

Groetjes Marie
Hoi Marie,

ja ik twijfelde ook heel erg, je wilt liever ook niet 2x geopereerd worden als je toch niet tevreden bent zonder lift. De arts zei wel dat kun je altijd dan bijvoorbeeld over een jaar nog doen. Heel eerlijk boeit het mij ook niet zo veel als het slapper zou worden, maar dat valt mij echt erg mee..

ik had voor de siliconen een cup B, denk dat ik nu wel op een C cup uit kom. Het is nu juist een hele mooie druppelvorm en natuurlijk. ik had 235 cc geloof ik.

wat had je voor de siliconen? en hoeveel cc nu? het hangt denk ik ook van je huid af. Ik zou gewoon goed naar je gevoel luisteren. en alles beter dan die gifbommen!
Plaats reactie

Terug naar “Komende operaties en succeswensen”