Lipofilling dr niessen of dr kapel bij weinig lichaamsvet
-
Melissa123
Lieve dames
Wie heeft er ervaring met lipofilling bij weinig eigen lichaamsvet.
Ik wil graag bij dr Niessen en ook Dr Kappel een afspraak maken.
Ik weet dat zij ervaring hebben met slanke dames, maar ben benieuwd wie daarom naar 1 van deze artsen is gegaan.
Liefs melissa
Ik weet dat zij ervaring hebben met slanke dames, maar ben benieuwd wie daarom naar 1 van deze artsen is gegaan.
Liefs melissa
Lieve Melissa,Melissa123 schreef: ↑04 dec 2023 13:00Lieve dames
Liefs melissa
Er ligt een ongelezen berichtje in jouw postmapje.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Overigens zijn beiden heel goed in hun vak hoor. Beiden keien in lipofilling! 
Maar als het gaat om explantatie wil ik zelf zoveel mogelijk kapsel eruit en dat er drains worden geplaatst. Anderen artsen doen dat niet zo snel, Rita Kappel wel. Dus tja...
Maar ik zou bijvoorbeeld nooit kiezen voor alles tegelijkertijd. Ik zou eerst die rommel eruit halen en dan kijken of het echt nodig is. Eerst herstellen, dan de rest.
Succes!
Berichtje verplaatst naar 'Informatie en vragen lipofilling'
Maar als het gaat om explantatie wil ik zelf zoveel mogelijk kapsel eruit en dat er drains worden geplaatst. Anderen artsen doen dat niet zo snel, Rita Kappel wel. Dus tja...
Maar ik zou bijvoorbeeld nooit kiezen voor alles tegelijkertijd. Ik zou eerst die rommel eruit halen en dan kijken of het echt nodig is. Eerst herstellen, dan de rest.
Succes!
Berichtje verplaatst naar 'Informatie en vragen lipofilling'
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi
Ik zou ook graag willen weten of er iemand is die explantatie en lipofilling heeft gedaan bij dr Niessen. Mij is geadviseerd.om de explantTie en lipofilling in 1 x te doen. Ik heb ook weinig vet en ben eigenlijk ook beetje bang dat mijn huid bij buik.en benen na liposuctie erg slap is.waardoor je een rimpelig huid.krijgt. dr.Niessen zegt dat.de borsten na lipofilling (ook al.is.dat maar 100 ml) een mooier resultaat krijgen. Ik heb trouwens ook gelezen dat lipofilling weer uit je lichaam kan verdwijnen. Ik twijfel.dus.of.lipofilling wel genoeg opbrengt omdat het best een zware ingreep is. Hoor graag of iemand ervaring heeft. Ik had.zelf.een hele kleine a.cup.
Ik zou ook graag willen weten of er iemand is die explantatie en lipofilling heeft gedaan bij dr Niessen. Mij is geadviseerd.om de explantTie en lipofilling in 1 x te doen. Ik heb ook weinig vet en ben eigenlijk ook beetje bang dat mijn huid bij buik.en benen na liposuctie erg slap is.waardoor je een rimpelig huid.krijgt. dr.Niessen zegt dat.de borsten na lipofilling (ook al.is.dat maar 100 ml) een mooier resultaat krijgen. Ik heb trouwens ook gelezen dat lipofilling weer uit je lichaam kan verdwijnen. Ik twijfel.dus.of.lipofilling wel genoeg opbrengt omdat het best een zware ingreep is. Hoor graag of iemand ervaring heeft. Ik had.zelf.een hele kleine a.cup.
Lieve Cissy,Cissy schreef: ↑09 dec 2023 13:54Hoi
In dit deel lees je ontzettend veel informatie: https://forum.meldpuntklachtensiliconen ... .php?f=289
Helaas kan ik niet alles steeds maar blijven herhalen. Lees vooral het eerste topic met de meest gestelde vragen.
En als je twijfelt over direct lipofilling dan kun je dit topic lezen: https://forum.meldpuntklachtensiliconen ... 289&t=3744
Uiteindelijk ligt de keus bij jou.
Overigens hoef je niet bang te worden voor slappe huid van je buik en benen. De hoeveelheid vet die verwijderd wordt is zo weinig en het is niet te vergelijken met liposuctie bij mensen die dit puur doen om af te slanken.
Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt. Hopelijk zullen er meiden reageren met hun eigen ervaringen.
Heel veel liefs en succes met je keuze,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Graag gedaan lieve schat.
Het is niet zo dat al het vet verdwijnt, dit zal maar met een klein deel van het vet gebeuren. De cellen die niet op tijd worden voorzien van zuurstof en nutriënten zullen afsterven, de rest overleeft en zal zich gaan gedragen als al het vet in je lichaam. Vetcellen zwellen als je dikker wordt en slinken weet als je afvalt. De hoeveelheid cellen blijft hetzelfde.
Had je ze onder of op de spier? Als je ze op de spier hebt, zou ik het niet in 1 operatie doen, want de kans is groot dat je dan meer vet verlist en dat is zonde als je erg slank bent. Als je ze onder de spier hebt, dan is dat minder erg, hoewel je aan de onderkant van je borst nog steeds een wond hebt vanbinnen. En meestal worden de implantaten dual plane geplaatst. Als de arts vet in de wond of pocket spuit, dan overleeft dat vet het niet en dat is zonde. Het vet moet in 'levend' doorbloed weefsel gespoten worden zodat er vaatjes gaan groeien vanuit dat weefsel.
Op onze besloten Facebookpagina is er op dit moment meer respons van de vrouwen. Jammer dat het op het forum zo rustig is, want niet iedereen heeft Facebook. Vind het erg voor jullie. Ik zie heel veel bezoekers, maar ze loggen niet in. Jammer!
Heel veel succes en het komt helemaal goed met je.
Ik stuur je ook nog even een pb.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~