Nierfalen

Deel je ervaringen of stel vragen.
redlady

Ongelezen bericht 28 aug 2023 22:01

Goedenavond allemaal
Heb lang niks meer van me laten horen maar ik heb een vraag zijn er dames die Nierfalen hebben
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 aug 2023 10:04

redlady schreef: ↑
28 aug 2023 22:01
Goedenavond allemaal
Heb lang niks meer van me laten horen maar ik heb een vraag zijn er dames die Nierfalen hebben
Goedemorgen lieve schat,

Helaas zijn er wel meer vrouwen die dat hebben. Dit komt bij jou denk ik wel door de SLE. Hebben ze dat niet gezegd? Hoe word je nu behandeld?

Het is zo erg dat prof. Cohen Tervaert ons niet meer behandelen kan hè? Maar je weet hem wel te vinden?

Heel veel sterkte lieve schat!!!πŸ™πŸŒˆβœ¨ Vind het echt afschuwelijk voor je!😒

Ik heb niet zoveel tijd vandaag, maar ik lees vanmiddag de berichten.

KussssπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
redlady

Ongelezen bericht 03 sep 2023 21:38

Luna MKS schreef: ↑
29 aug 2023 10:04
28 aug 2023 22:01
Goedenavond allemaal
Goedemorgen lieve schat,

Helaas zijn er wel meer vrouwen die dat hebben. Dit komt bij jou denk ik wel door de SLE. Hebben ze dat niet gezegd? Hoe word je nu behandeld?

Het is zo erg dat prof. Cohen Tervaert ons niet meer behandelen kan hè? Maar je weet hem wel te vinden?

Heel veel sterkte lieve schat!!!πŸ™πŸŒˆβœ¨ Vind het echt afschuwelijk voor je!😒

Ik heb niet zoveel tijd vandaag, maar ik lees vanmiddag de berichten.

KussssπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Lieve Luna
Ik hoop snel de uitslagen binnen te krijgen . Maar tot heden is mijn hele auto immuum ontregeld en krijg ik alleen maar meer klachten en ellende ipv er eens wat verbeterd . En dan die operatieclip die ze op een longfoto gezien hebben maak ik me helemaal druk om .
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 sep 2023 17:13

03 sep 2023 21:38

Lieve Luna
Ik hoop snel de uitslagen binnen te krijgen . Maar tot heden is mijn hele auto immuum ontregeld en krijg ik alleen maar meer klachten en ellende ipv er eens wat verbeterd . En dan die operatieclip die ze op een longfoto gezien hebben maak ik me helemaal druk om .
Vind het echt afschuwelijk voor je en wou dat ik iets kon doen.😒
Ik kan je meenemen in mijn gebeden!πŸ™

Houd vol!!!πŸ™πŸ’ͺ

Heel heel veel sterkte en liefs,

LunaπŸ’–πŸ’–πŸ’–

Je had mijn nummer toch nog?
Plaats reactie

Terug naar β€œLichamelijke ziekten en klachten”