Hoi lieverd, ik zal zo je pb lezen.Feraatje schreef: ↑31 mar 2023 15:24Lieve Luna en Margreet,
Dank voor jullie lieve terugkoppelingen. 🫶
Ik heb en zit nog flink in de lappenmand. Inmiddels twee stijfe schouders en pijnlijke rode handen, moe en ontstekingjes her en der. Ik hoop dat hetvoor jullie ook te doen is allemaal![]()
Mijn PC is erachteraan gegaan en heb de uitslag pathologie van mijn verwijderde kapsels opgevraagd. Vandaar mijn late reactie. Maar ben mij vandaag rot geschrokken over wat ze eruit hebben gehaald en waarvan ik denk dat het nog in mijn lijf zit. Ik weet helemaal niet wat en naar wie ik mij kan richten voor verder onderzoek hier dicht bij mijn woonplaats. @Luna ik stuur je in een privé bericht de uitslag. Deze mag je met Margreet delen. Maar kunnen jullie mij vertellen of mijn uitslag herkenbaar is voor de klachten die ik nu heb? Er staat iig:
kapselweefsel met sclerose en een milde chronische en histiocytaire ontsteking. Geen aanwijzingen voor een (lymforeticulaire) maligniteit.
Lees je de volledige pathologisch onderzoek dat is dat nog heftiger. Ik snap niet dat er verder naonderzoek is verricht op mijn immuunsysteem.
Xxxx super dank alvast xxxxx
Veel liefs![]()
Ik snap heel goed hoe jij je voelt. Het is heel naar dat ze overal zo lichtjes over doen. Vooral in jouw situatie.
Sterkte en een hele dikke knuffel en kus