Ik stel mezelf voor - al 11 jaar verlost van die rommel

Vertel hoe het met je gaat.
Pia

Ongelezen bericht 02 apr 2023 17:25

Hoi, ik ben een oud lid hier.

Ik heb in 2002 McGhan implantaten (kliniek klein rosendael) gehad tot 2012. Toen liet ik ze verwijderen door dr van Loenen in het Slotervaartziekenhuis. Dit heb ik gratis kunnen doen met een eigen risico van 220 euro toen.
Zo'n spijt dat ik me heb laten influencen om ze te nemen destijds.
Was zo onzeker over mijn AA. Nu weet ik dat je je borsten moet
accepteren zoals ze zijn. Het gaat om gezondheid niet om estethiek, vind ik nu.

Ik had hangtepels en de chirurg stelde uit zichzelf voor om daar wat aan te doen.
Ik had daar niet eens over gerept en daar kwam ik niet voor.
Maar omdat ik ook daar onzeker was liet ik me verleiden.
Ik vroeg na een paar dagen nog hoe hij dat ging doen.
Hij stuurde een tekening.
UIteindelijk heeft hij het verprutst, en totaal niet volgens de tekening gedaan, waarschijnlijk op mij geexperimenteerd ofzo en heb ik nu eigenlijk alleen maar tepelhoven.
Omdat ik veel klaagde op het borstenforum.nl (wat niet meer bestaat) belde hij me op om aan damage control te doen. Ik zou iets kunnen gebruiken wat vrouwen met platte tepels ook gebruiken. Hij had moeten zeggen sorry I fucked up, dacht dat ik het kon, met al mijn arrogantie maar hier heb je je geld terug.

Het was HEEL FOUT om een ingreep voor te stellen waar ik niet voor kwam of zelf niet om vroeg.
Ik voel nog steeds wrok naar die chirurg toe die ik een grote engerd vindt.
Deze chirurg zag ik later via google is later kort geschorst voor afsterving van een tepel.
Ik schrok van wat ik op onderstaande link las, zelfs van stalking werd hij beticht.
In krantenartikelen kon ik zien dat dit de slager was die mij had geopereerd, maar ik zie dat in die artikelen naderhand zijn initatialen zijn verwijderd.
https://tuchtrecht.overheid.nl/zoeken/r ... TG_2022_57

Ik ben niet de enige wiens tepels hij verpest heeft er zijn zeker nog twee andere dames. Nu jaren later vind ik dat ik hem toen had moeten aanklagen. Maar heb geen bewijzen meer.

Achteraf heb ik me in het hol van de leeuw begeven en had ik gewoon blij moeten
zijn met mijn schattige kleine cup en schattige hangtepels! Maar goed dat is achteraf. Ik zag gewoon nooit in een magazine of elders iemand met zulke tepels als mij. Ergens is online een tepel galerij en toen zag ik wel de exact zelfde!
Nu blijkt dat er een enorm grote prettige variatie is aan tepels en borsten en dat ze allemaal even mooi en goed zijn. Net als neuzen bijvoorbeeld. Iedereen aan de skischans wipneus is toch ook niet nodig?

Ik heb een kleine B en siliconen laten implanteren is de grootste nonsens die je je kan laten gebeuren. Het is big business. Ben ontzettend anti. Puur natuur is altijd beter dan aan een idioot ideaalbeeld voldoen. We laten ons zo (mis)leiden.

En toch met alle info van nu, laten vrouwen zich toch nog opereren.
Laatst gewijzigd door Pia op 04 jun 2023 20:22, 6 keer totaal gewijzigd.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 apr 2023 20:21

Wat leuk dat je er weer bent lieve Pia! 😃

Had je je aangemeld bij Bureau Clara Wichmann?

Wat vervelend van je tepels! Dat had je toentertijd niet verteld. Wat een slager!!!

Ik ben blij dat je vrede hebt met hoe je borsten eruit zien en hoe mooi je dit aan andere vrouwen vertelt. Hopelijk hebben velen iets aan jouw berichtje🙏

Fijne avond lieverd!😘💖

Zal ik een nieuwe account weer verwijderen? En zal ik je nieuwe e-mailadres toevoegen aan je oude account?
Pia

Ongelezen bericht 05 apr 2023 20:38

Hi lieve Luna,

Ja heb me aangemeld.

Spannend !!! :D
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”