Daar ben ik weer. Nog steeds geen keus gemaakt maar ik kom steeds dichterbij!
De prijzen van Mittsu zijn (logischerwijs) flink verhoogd voor explantatie en lipofilling. (Lees: met 1550€... ) maar omdat mijn behandelovereenkomst al klaarstaat blijft de prijs die toen is afgesproken voor 6 maanden staan. Ik moet dus voor maart besluiten of ik de operatie ga doen, wil ik nog voor het afgesproken bedrag geopereerd worden. De operatie zelf hoeft dan niet plaats te vinden voor maart maar mag ook later.
Mijn twijfels zijn nog steeds zó aanwezig.
Ik heb vooral ook geen zin om weer geopereerd te worden, weer te moeten stoppen met sporten tijdelijk, weer smoesjes moet bedenken waarom ik niet kan werken enzovoort.
De ene week heb ik gigantische steken in mijn borsten en ben ik vrij zeker dat ze eruit gaan. De andere week voel ik me prima en denk ik weer: joh, als ze echt zo gevaarlijk zouden zijn dan blablabla.
Dat is heel erg mijn kop in het zand steken en ik weet dat dat vreselijk dom is.
Zijn er meiden die dat herkennen?
Mijn vriend en ik willen over een tijd een huis gaan kopen. Nog een reden waarom ik aan de ene kant denk: het is nu of nooit (straks heb ik er al helemaal geen geld meer voor...) maar ook: ik kan het geld nu zooooveel beter gebruiken en in ons huisje steken.
Stel ik doe het niet dan blijf ik me zorgen maken en we willen ook heel graag een kindje over een jaar of wat. Wil ik het, mocht ik zwanger raken, mijn ongeboren kindje echt aan doen dat het moet ontwikkelingen tussen de verdwaalde siliconen? (Antwoord: Nee.)
Ohja ik heb ook ineens hele vreemde uitslag op mijn benen en last van de gewrichten in mijn handen. Ik moet ergere klachten echt zien te voorkomen maar omdat het allemaal vage klachten zijn is het ook weer moeilijker voor mij om de knoop door te hakken...
Ik schrijf mijn gedachten even uit want dat helpt me. Als jullie tips/adviezen/ervaringen willen delen dan heel erg graag.