Wissel Sabrah augustus 2012 (van siliconen (PIP) naar monobloc)

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
Sabrah

Ongelezen bericht 29 aug 2012 12:57

Hoi allemaal,

Het is niet te geloven maar ik voel me steeds beter. Mijn borsten doen ondanks de pijnstilling nog erg zeer maar het lijkt wel of mijn spieren minder stijf en pijnlijk zijn. Nu gebruik ik natuurlijk nog pijnstillers maar de enige extra pijnstilling die ik nu gebruik dan voor de operatie is 8 paracetamol per dag. Ik krijg dus toch hoop op verbetering!! Het zweten van die vette substantie is ook minder aan het worden en ik heb vandaag voor het eerst een sportbh aan zonder verbanden eronder. Stukje bij beetje ga ik vooruit. Ik kijk momtenteel erg uit naar de afspraak bij dr Kappel. Ben zo benieuwd naar de fotos en haar verslag. Als ik ze heb dan zal ik ze plaatsen. Misschien schrikt het vrouwen af haha.

Ik heb besloten om me voorlopig niet druk te maken over de bloedwaarden. Ik mag toch aannemen dat als er echt reden tot ongerustheid was dat dr Nanyakkara het wel gemeld zou hebben. Net als wat jij zei Luna, wie weet wil hij eerst afwachten of de waardes veranderen nu de PIPs eruit zijn.
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 aug 2012 10:41

We are HAPPY!
Sabrah

Ongelezen bericht 05 sep 2012 14:03

Hoi allemaal.

Ik ben bij dr Kappel geweest voor nacontrole. Alles zag er goed uit. Ze heeft de protheses meegegeven. Ik heb ze bekeken en mooi dat de rechter wel stuk is! Het is een heel klein scheurtje. Ik weet zeker dat dit gebeurd is tijdens de mammografie. Hij is ook 25gram leger dan hij hoort te zijn. Dat zit hopelijk in het kapsel wat nu weggehaald is maar een lekker idee is het niet.
Verder kan ik nu beginnen met het detox programma. Moet alleen nog uitzoeken hoe of wat via haar site. Ben ik nog niet aan toegekomen. Ik weet in ieder geval dat ik Chlorella moet gaan slikken. Kan dit ook bij de tuinen gehaald worden? Daar heb ik nl nog een kortingsbon voor haha.

Helaas had ze nog geen uitslagen van het weefsel onderzoek. Ook had ze dus geen foto's gemaakt. Daar baal ik wel van. Ze was te druk met de operatie omdat ze ook al uitliep. Ik heb dus alleen foto;s van voor en na. Maar goed ik heb in ieder geval mijn protheses en straks uitslagen van het weefsel.

Voor de rest herstel ik aardig. Alleen mijn boobies zijn nog erg pijnlijk maar dat vond ze ook niet zo gek gezien het gesnij wat ze heeft moeten doen. Ze vond me er wel beter uit zien. Laat ik dat nou vaker horen de laatste dagen!
sanne

Ongelezen bericht 06 sep 2012 09:33

Hallo Sabrah,

Ben blij dat het steeds een stukje beter met je gaat....

Ik ben ondertussen echt doodnerveus aanstaande dinsdag om 11 uur
word ik ook geholpen door Dr.Kappel.

Maar heb alle vertrouwen in haar....

Succes met detoxen onderschat dat niet want daar kun je je heel ellendig van voelen... Neem je rust!

Groetjes Sanne
renée

Ongelezen bericht 06 sep 2012 12:09

Hoi sabrah, wat fijn dat het beter gaat, pffff gelukkig. Ik heb de chlorella bij de tuinen gehaald, ben natuurlijk weer zo zwak dat ik even met de vakantie gestopt was maar heb het ook nog niet opgepakt, gaat snel gebeuren. Op de site staat waar je het het beste kunt kopen ook met de prijzen.
Ik hoop dat je borsten snel minder pijnlijk worden, bij mij is dat nog steeds wel het geval, al gaat het steeds beter pffff.
Heb gelukkig wel meer energie dusssss beetje bij beetje word het wat
Ik zou twee weken geleden door de vu gebeld worden is niet gebeurd(voor mijn schildklier uitslagen) ga ze nu pas zelf bellen erg hè, ben het zo zat in die medische molen vooralnu ik het even had losgelaten met de vakantie, heerlijk even niet druk maken.
Maargoed ik ga toch maar eens bellen, wordt vervolgd, dikke kus
Laatst gewijzigd door renée op 06 sep 2012 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 sep 2012 16:46

Hoi Sabrah,

Bij de tuinen is de chlorella van vital green op dit moment in de aanbieding, dus sla je slag! Normaal is de chlorella daar duurder dan bij bv de vitamine store.
Liefs, Luna +Vlinder+
Sabrah

Ongelezen bericht 11 sep 2012 17:24

Ik heb vandaag het eerste deel van de uitslag binnen gekregen. Dit is het deel van Pathologie. Er zijn daar 2 stukken wefse onderzocht die uit mijn rechterborst kwamen.

Ik zal het overtypen. :

Microscopie:
Doorsneden door weefselfragmenten gevormd door fibreus bindweefsel en vetweefsel. In het bindweefsel en focaal het vetweefsel zeer uitgebreide schuimcellige histiocytaire reactie met deels hierbij duidelijk herkenbaar niet dubbelbrekend glazig materiaal, passend bij sillicone. Daarnaast enig verspreid lymfoplasmocellulair infiltraat. Aan een zijde van de weefselfragmenten synoviumachtigebekleding. Tevens dwarsgetreept spierweefsel. Geen dubbelbrekend materiaal aangetroffen.

Conclusie:
Kapsel prothese rechts uitgebreide histiocytaire schumcelreactie op sillicone. Geen tekenen van maligniteit.

Pfff ik had toch moeten studeren! Wat ik ervan begrijp heb ik een hevige lichamelijke reactie op de sillicone die ook in het weefsel zitten? Dat verspreid lymfoplasmocellulair infiltraat zit me niet helemaal lekker. Kan iemand hier brood van bakken? Ik ga zowiezo Kappel bellen maar die is nogal moeilijk te bereiken.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 sep 2012 07:18

Lieve Sabrah, ik heb niet zoveel tijd nu. Moet echt de deur uit.
Dat type cellen waar je over vraagt zijn ontstekingscellen. Maak je geen zorgen, want het is niet iets kwaadaardigs of zo.
xxxxxxxxxjes Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 sep 2012 14:53

Hoi Sabrah,
De histiocytaire schuimcelreactie op sillicone laat een reactie zien van onze immuniteit. Macrofagen (soort pacman cellen, hahahaha) in het bindweefsel nemen lichaamsvreemde stoffen in zich op en breken deze af. Het vervelende is wel dat juist dit soort reacties kan leiden tot auto-immuunziekten. Maar misschien had dr. Kappel je dit al verteld. Ik weet het niet.
Bij de meeste onderzoeken komt dit beeld naar voren.
Heel veel sterkte verder Sabrah.
Ik geloof in je herstel. Doe dat ook ok?
Heel veel liefs,
Luna

Ik heb je stuk ook hier geplaatst.
Sabrah

Ongelezen bericht 18 sep 2012 13:52

De andere resultaten zijn binnen. Deze waren gelukkig goed.
Verder ben ik zaterdag voor een vrijblijvend gesprek bij de advocaat geweest die ook bij de bijeenkomst was. Hij wil voor mij de kliniek en de arts aansprakelijk stellen. Ik ben er nog niet over uit of ik dit wel wil. Zijn er meer vrouwen die contact hebben (of hadden) met een advocaat? Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand al bezig is in een dergelijk traject.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 sep 2012 16:08

Heeft dr. Kappel je nog iets uitgelegd over de resultaten?
Sabrah

Ongelezen bericht 28 sep 2012 14:20

Helaas gaat het weer even wat minder. Ben erg moe en heb ook weer meer last van spieren. Ook heb ik last van een zeer hardnekkige koortsuitslag en ontstoken tandvlees. Ben nu een beetje bang dat deze klachten misschien niks te maken met de silliconen. Maar goed ik probeer positief te blijven en het per dag aan te kijken. Ik hoop wel dat ik me over een paar weken weer wat beter voel want we gaan dan voor een week naar Engeland. Kan ik eindelijk na 6 jaar weer eens mijn familie en vrienden zien.
Wendy

Ongelezen bericht 29 sep 2012 09:19

Sabrah, ik kreeg een paar weken na de operatie ook een terugslag. Grieperig gevoel en (spier)pijn overal. Duurde bij mij 2 weken, had me nog nooit zo slecht gevoeld. Heel veel vrouwen hebben precies dezelfde klachten gehad hoor. Je lichaam moet gewoon zo veel gifstoffen verwerken, ook nog van de narcose etc. Slik je al wel chlorella? Hou vol!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 sep 2012 11:21

Ja Wendy, we blijven het zeggen: het herstel duurt heel erg lang! Weken na explantatie worden de meeste vrouwen zieker dan ze ooit zijn geweest en dat kan heel lang aanhouden! Zelfs jaren. Je krijgt de meest vreemde klachten en verschijnselen. Alsof al die jaren voor de explantatie al niet erg genoeg waren.
Ik kreeg ruim 8 maanden na explantatie weer iets vreemds. Een zeer hardnekkige bacteriele infectie. En niemand verteld mij dat het geen bacterie was die ik juist door die bende bij me droeg en toen zijn kans greep mij ziek te maken. Vrouwen met siliconen protheses dragen meer schimmels en bacterien bij zich dan anderen, want die troep is een heerlijke voedingsbodem voor deze micro-organismen.
Houd vol allemaal. En wees geduldig. Je wachten zal echt beloont worden.
Bij de meeste wel in ieder geval. Blijf dus geloven dat dat bij jou ook het geval is ok?

Liefs, Luna
monique499

Ongelezen bericht 29 sep 2012 18:48

hey sabrah;

heb jij dus wel een prothese wissel ondergaan?
Waar werkt dr v kappel?

mijn lekkende prothese moet er ook uit, daarbij vele klachten, waaronder gewichtsverlies...weet niet wat ze aan zullen treffen na explantatie.

hoe zit het met vergoeding?
bvd als je mijn vragen kunt beantwoorden,

monique 499
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”