Faye: Ik stel me voor en wat te doen?

Protheses gekregen na amputatie.
Faye

Ongelezen bericht 19 nov 2022 22:29

Lieve Luna,

Even weer een update:

De uitslag van het bloedprikken: geen reuma.
Ondertussen zijn de bloeduitslagen van dokter Beekman bij mijn ha terecht gekomen. Die heeft de ha nu in mijn dossier toegevoegd.

Afgelopen week kreeg ik een bericht waarin de afspraak met de anesthesist van 24 november verzet is naar 10 januari 2023. De operatie zal dus niet meer dit jaar plaats vinden.
Aansluitend heb ik deze week ook nog een gesprek gehad met mijn PC over de operatie, mijn borstspier en hoe het er na de operatie uit zal zien. Hoe het verloop zal zijn na de operatie, en wat ik wel en niet mag doen.
Het was een heel open en positief gesprek. Ga de operatie dan ook met het volste vertrouwen tegemoet. Das wel een heel fijn gevoel

Gistermiddag werd ik vervolgens gebeld door het planburo dat de operatie op 28 februari 2023 wordt ingepland. Vroeg kan het niet eerder. Maar helaas de PC zit vol en dit kan niet eerder. Zal het nog even moeten uitzingen. Maar de datum is nu bekend. Dus daar hou ik me aan vast.
Wel blij dat ik nu ook echt een datum weet.

Ik las net een berichtje van Magreet over de FB pagina Plat en Prachtig.
Ben toegevoegd als lid nu.
Want dat zal het bij mij ook worden aan 1 kant plat na de operatie.

Liefs
Faye
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2022 09:47

Lieve Faye,

Ik vind je ongelooflijk moedig en sterk💪 Net als Margreet een voorbeeld voor velen.

Dankjewel voor jouw ervaring op het forum. Dit is nodig voor heel veel vrouwen.🙏

Dikke kus en heel veel liefs,

Luna💞💖💕
Margreet

Ongelezen bericht 21 nov 2022 21:34

Faye schreef:
19 nov 2022 22:29
Lieve Luna,

Even weer een update:

De uitslag van het bloedprikken: geen reuma.
Ondertussen zijn de bloeduitslagen van dokter Beekman bij mijn ha terecht gekomen. Die heeft de ha nu in mijn dossier toegevoegd.

Afgelopen week kreeg ik een bericht waarin de afspraak met de anesthesist van 24 november verzet is naar 10 januari 2023. De operatie zal dus niet meer dit jaar plaats vinden.
Aansluitend heb ik deze week ook nog een gesprek gehad met mijn PC over de operatie, mijn borstspier en hoe het er na de operatie uit zal zien. Hoe het verloop zal zijn na de operatie, en wat ik wel en niet mag doen.
Het was een heel open en positief gesprek. Ga de operatie dan ook met het volste vertrouwen tegemoet. Das wel een heel fijn gevoel

Gistermiddag werd ik vervolgens gebeld door het planburo dat de operatie op 28 februari 2023 wordt ingepland. Vroeg kan het niet eerder. Maar helaas de PC zit vol en dit kan niet eerder. Zal het nog even moeten uitzingen. Maar de datum is nu bekend. Dus daar hou ik me aan vast.
Wel blij dat ik nu ook echt een datum weet.

Ik las net een berichtje van Magreet over de FB pagina Plat en Prachtig.
Ben toegevoegd als lid nu.
Want dat zal het bij mij ook worden aan 1 kant plat na de operatie.

Liefs
Faye
Ondanks dat je graag eerder had gewild fijn, dat je nu een datum hebt. Dat geeft wellicht wat rust in je hoofd, maar uit ervaring weet ik dat er ook wel weer onrust komt.
Parkeer het even, neemt tijd voor jezelf . Zorg dat je fit blijft, dat scheelt een hoop in herstel straks.

Liefs,
Margreet ❤️😘🍀
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mar 2023 10:10

Explantatie topic van Faye: viewtopic.php?f=273&t=4595
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”