Klachten aan middenrif

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Liiesan

Ongelezen bericht 09 nov 2022 12:59

Luna MKS schreef:
07 nov 2022 15:55
Lieve Lisanne,

Ik heb even je update bericht aan je eerste topic gevoegd. Dat is beter voor het overzicht.

Je kunt door pijn en vermoeidheid inderdaad gekke houdingen aannemen en dat zal uiteindelijk voor problemen zorgen in heel je lichaam. Goed dat je nu weet wat de oorzaak is en vooruitgang boekt!

Heel veel liefs en hopelijk zul je steeds sneller herstellen!

Kusss! Luna

Dankjewel Luna, ik krijg steeds meer vertrouwen dat het weer goed komt! Vanmiddag en morgen wordt ik los gemasseerd(bindweefsel massage), want rekken en strekken alleen is te weinig, zo vast zit het! Ik kan niet wachten tot ik weer los ben en mijn sporten weer kan oppakken na al deze ellende!!

Liefs Lisanne!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 nov 2022 13:52

Liiesan schreef:
09 nov 2022 12:59
Luna MKS schreef:
07 nov 2022 15:55
Lieve Lisanne,

Ik heb even je update bericht aan je eerste topic gevoegd. Dat is beter voor het overzicht.

Je kunt door pijn en vermoeidheid inderdaad gekke houdingen aannemen en dat zal uiteindelijk voor problemen zorgen in heel je lichaam. Goed dat je nu weet wat de oorzaak is en vooruitgang boekt!

Heel veel liefs en hopelijk zul je steeds sneller herstellen!

Kusss! Luna

Dankjewel Luna, ik krijg steeds meer vertrouwen dat het weer goed komt! Vanmiddag en morgen wordt ik los gemasseerd(bindweefsel massage), want rekken en strekken alleen is te weinig, zo vast zit het! Ik kan niet wachten tot ik weer los ben en mijn sporten weer kan oppakken na al deze ellende!!

Liefs Lisanne!!
Heel goed! Ik wens je heel veel succes en alles komt helemaal goed met jou! :D

Ik heb de quote trouwens even gefikst. Je bent niet de eerste en ook niet de laatste die de eerste regel uit de quote verwijdert waardoor er iets mis gaat. Geen probleem hoor!

Kusss en liefs,

Luna
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”