Faye: Ik stel me voor en wat te doen?

Protheses gekregen na amputatie.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 okt 2022 21:55

Faye schreef: ↑
13 okt 2022 21:06
Lieve Luna,

Ik kan het bijna niet geloven. Vandaag heb ik de akkoord verklaring voor het verwijderen van implantaat en kapsel gekregen.
Ik was zo blij dat ik ervan moest huilen.
Ze gaan de gehele operatie vergoeden. Zo blij mee en opgelucht.
Ik ga morgen contact opnemen met mijn PC hoe nu verder en wanneer ze de operatie in kan plannen.
Verder heb ik vanmiddag nog contact gehad met de verpleegkundige van de mamapoli. Daar ga ik volgende week donderdag heen.
Ik wil van hun de mogelijkheden weten voor na het verwijderen van het implantaat. Want ik ga geen nieuw implantaat laten plaatsen.
Vetweefsel heb ik ook niet.
Ik ben echt tevreden en blij met mijn zorgverzekering.

Liefs
Faye
Lieve schat, ik ben zo ontzettend blij voor je!πŸ₯³ En ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je moest huilen. Ik weet zo goed wat je meemaakt. En wat alle vrouwen meemaken. Mensen hebben echt geen benul waar wij vandaan komen. En hoe gelaagd onze situatie is en op welke manieren we worden geraakt. Of het nou vrouwen zijn die om cosmetische reden voor implantaten kozen of vrouwen die zoals jij na borstkanker en amputatie ervoor kozen, omdat hen werd gezegd dat het veilig is en ze er geen omkijken meer naar hebben. We zijn voorgelogen door artsen en overheid.
Ik heb mijn zware weg bewandeld en nog, maar ik zal samen met mijn collega's voor jullie blijven vechten. Dit grote onrecht dat vrouwen wordt aangedaan moet gezien worden!!!

Je kunt me mailen als je daar behoefte aan hebt lieverd.

Ik weet zeker dat je goed zult slapen vannacht. Je verdient het!πŸ™πŸ˜΄

Al mijn liefs, Luna

❀️❀️❀️LOVE ❀️❀️❀️
Margreet

Ongelezen bericht 15 okt 2022 08:52

Wat ben ik blij voor je, Faye!
Vanochtend heb ik het hele topic gelezen. Wat een lastig traject heb je moeten doorlopen, zeg. Respect hoe je dit aangepakt hebt.
Voor mij is er veel herkenbaar.
Ik hoop dat je gauw geopereerd kan worden. Ik kan je vertellen, dat je daarna heel opgelucht zult zijn.

You go girl!

Liefs, πŸ€πŸŒΈβ€οΈ
Margreet
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Faye

Ongelezen bericht 17 okt 2022 21:47

Roos Kamooks schreef: ↑
06 okt 2022 12:21
Hoi Faye,

Wat naar om zo lang in het ongewisse te verkeren. Het lastige met al die kwaaltjes is dat ze ook bij niet SB (siliconen borstimplantaten) dragende vrouwen voorkomen. Ik denk dat velen van ons met allerlei kwalen zitten en niemand met stelligheid kan beweren dat het door de implantaten komt. Dat maakt het zo lastig.
Wat die plooi betreft, die zit er niet voor niets, denk ik. Ook als er geen scheur in zit kunnen de siliconen β€˜verdampen’ omdat de implantaten zweten, zeg maar.
Ik hoop zo dat men de noodzaak van het verwijderen inziet en al helemaal met die Allergan exemplaren.
Als ze eenmaal stuk zijn, heb je er vaak nog meer last van, dus heel verstandig om ze er nu uit te willen hebben.

Ik wens je heel veel sterkte met de hele procedure en de ingreep.
Roos
Hoi Roos,

Ik zit net even alles weer door te lezen en zie nu jou bericht.
Dank je wel voor je lieve reactie.
Ondertussen heb ik door de zorgverzekering akkoord verklaring ontvangen voor de operatie.
Mijn PC heeft aanvraag gedaan voor de operatie. Ik heb nog gevraagd naar de wachttijd. Maar daar konden ze niks over zeggen.
Het planningsburo plant de operaties in.
Het is nu afwachten tot ik een oproep krijg. Hoop dat ik snel iets hoor.

Liefs
Faye
Faye

Ongelezen bericht 17 okt 2022 21:50

Luna MKS schreef: ↑
09 jul 2022 18:47
Heb je trouwens borstklachten? Brandende pijn?
Lieve Luna,

Ik ziet net even alles weer door te lopen en zag dat je bovenstaand nog had gevraagd.
Nee ik heb geen brandende pijn. Heb al bij meerdere gelezen dat een brandend gevoel een teken is van dat het implantaat lek is. Gelukkig is dat bij mij nog niet het geval.
Maar wel last van mijn borst.
Faye

Ongelezen bericht 17 okt 2022 22:03

Roos Kamooks schreef: ↑
06 okt 2022 12:21
Hoi Faye,

Wat naar om zo lang in het ongewisse te verkeren. Het lastige met al die kwaaltjes is dat ze ook bij niet SB (siliconen borstimplantaten) dragende vrouwen voorkomen. Ik denk dat velen van ons met allerlei kwalen zitten en niemand met stelligheid kan beweren dat het door de implantaten komt. Dat maakt het zo lastig.
Wat die plooi betreft, die zit er niet voor niets, denk ik. Ook als er geen scheur in zit kunnen de siliconen β€˜verdampen’ omdat de implantaten zweten, zeg maar.
Ik hoop zo dat men de noodzaak van het verwijderen inziet en al helemaal met die Allergan exemplaren.
Als ze eenmaal stuk zijn, heb je er vaak nog meer last van, dus heel verstandig om ze er nu uit te willen hebben.

Ik wens je heel veel sterkte met de hele procedure en de ingreep.
Roos
Hoi Roos,

Dank je wel voor je reactie.
Ik wil in ieder geval een eventuele oorzaak van mijn klachten weg kunnen nemen. Dan kan ik uitsluiten of het doordoor komt.
Blijken de klachten minder te worden of verdwijnen dan heb ik er zeker goed aan gedaan om het implantaat weg te laten halen.
Ik zal vast nog klachten overhouden die geen verband houden met het implantaat. Zo realistisch ben ik ook.
Gelukkig heb ik nu de goedkeuring van de zorgverzekering. Mede dankzij het verslag van dokter Beekman. Gelukkig is mijn implantaat niet lek. Maar ja ze zweet wel. Dus laat toch deeltjes los zoals jij ook omschrijft.
Dan krijg je toch troep in je lichaam.
Mijn grootste angst is ook dat het implantaat zal gaan scheuren met de tijd. En dat wil ik voorkomen. Want wanneer ontdek je een scheur dat is vaak al een tijd nadat de scheur is ontstaan. Zoals jij zelf ook schrijft daar krijg je nog meer last van.
Het is nu nog afwachten tot ik ingepland wordt voor de operatie. Ik hoop hier gauw bericht van te krijgen.
Faye

Ongelezen bericht 17 okt 2022 22:13

13 okt 2022 21:55
13 okt 2022 21:06
Lieve Luna,

Ik kan het bijna niet geloven. Vandaag heb ik de akkoord verklaring voor het verwijderen van implantaat en kapsel gekregen.
Ik was zo blij dat ik ervan moest huilen.
Ze gaan de gehele operatie vergoeden. Zo blij mee en opgelucht.
Ik ga morgen contact opnemen met mijn PC hoe nu verder en wanneer ze de operatie in kan plannen.
Verder heb ik vanmiddag nog contact gehad met de verpleegkundige van de mamapoli. Daar ga ik volgende week donderdag heen.
Ik wil van hun de mogelijkheden weten voor na het verwijderen van het implantaat. Want ik ga geen nieuw implantaat laten plaatsen.
Vetweefsel heb ik ook niet.
Ik ben echt tevreden en blij met mijn zorgverzekering.

Liefs
Faye
Lieve schat, ik ben zo ontzettend blij voor je!πŸ₯³ En ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je moest huilen. Ik weet zo goed wat je meemaakt. En wat alle vrouwen meemaken. Mensen hebben echt geen benul waar wij vandaan komen. En hoe gelaagd onze situatie is en op welke manieren we worden geraakt. Of het nou vrouwen zijn die om cosmetische reden voor implantaten kozen of vrouwen die zoals jij na borstkanker en amputatie ervoor kozen, omdat hen werd gezegd dat het veilig is en ze er geen omkijken meer naar hebben. We zijn belogen door artsen en overheid.
Ik heb mijn zware weg bewandeld en nog, maar ik zal samen met mijn collega's voor jullie blijven vechten. Dit grote onrecht dat vrouwen wordt aangedaan moet gezien worden!!!

Je kunt me mailen als je daar behoefte aan hebt lieverd.

Ik weet zeker dat je goed zult slapen vannacht. Je verdient het!πŸ™πŸ˜΄

Al mijn liefs, Luna

❀️❀️❀️LOVE ❀️❀️❀️
Lieve Luna,

Wat ben jij een ontzettende lieverd.
Zelf heb je zoveel klachten, pijn en vermoeidheid en toch zoveel energie nog kunnen geven aan anderen.
Je bent een kanjer.

Dank je wel voor je lieve steun

Dikk kus en knuffel

Faye
Faye

Ongelezen bericht 17 okt 2022 22:21

Margreet schreef: ↑
15 okt 2022 08:52
Wat ben ik blij voor je, Faye!
Vanochtend heb ik het hele topic gelezen. Wat een lastig traject heb je moeten doorlopen, zeg. Respect hoe je dit aangepakt hebt.
Voor mij is er veel herkenbaar.
Ik hoop dat je gauw geopereerd kan worden. Ik kan je vertellen, dat je daarna heel opgelucht zult zijn.

You go girl!

Liefs, πŸ€πŸŒΈβ€οΈ
Margreet
Dank je wel Magreet voor je lieve reactie.
Ik ga er helemaal voor.
En wat fijn dat we als vrouwen dit kunnen delen met elkaar. Dan heb je echt het gevoel dat je er niet alleen voor staat.
Zo blij dat dit forum er is.

Liefs
Faye
Faye

Ongelezen bericht 20 okt 2022 16:21

even een update.
Vandaag bij de mamapoli verpleegkundige advies gevraagd wat er aan uitwendige protheses zijn voor na de operatie.
Heel goede uitleg gehad en blij dat ik nu meer weet.
Na de operatie krijg ik een tijdelijke zachte prothese i.v.m. de wond die eerst moet helen.
Na een 6 tal weken zal er een vervolg komen waarbij ze gaan kijken voor een zwaardere prothese.
Heel veel opities gezien voor dagelijks en sportgebruik.
Alsook de mogelijkheid voor eventueel natte condities zoals zwemmen.

Heb ook navraag gedaan bij het inplanburo over de operatie. Operatie zal dit jaar niet meer zijn . Er is een wachtlijst. Moet richting januari/februari denken als het een dagopname is.
Indien het klinische operatie wordt is de wachtlijst nog langer.
Hopelijk zal Corona geen roet in het eten gooien. vingers gekruisd.
Liever vandaag nog dan morgen de operatie. Ik ben er helemaal klaar voor. Weg met dat ding. Als ik erover nadenk krijg ik steeds meer een hekel aan dat ding in mijn lichaam.
Aan de andere kant heeft het me wel door een moelijke periode heen gehopen van amputatie na borstkanker. Daarom is het zo 2-ledig.
Ik heb mijn lichaam geaccepteerd vooral in de begin jaren na de amputatie dankzij de prothese. toen wist ik nog van niks. Wat deze dingen kunnen veroorzaken.
En ik voel me sterk. Sterker door de jaren heen. Maar ook weer zwakker soms met alle klachten die ik heb. En ik merk dat ik steeds strammer wordt en pijn krijg (ik voel me soms echt een bejaarde). Maar ik mag niet klagen. Als ik door het forum de verhalen lees, dan weet ik dat ik nog niet bij de vrouwen hoor waarbij er nog veel meer schade is toegebracht door de protheses.
Blij ben ik ook dat ik er toch redelijk snel bij ben en het nog niet jaren door laat gaan dat dat ding mijn lichaam verwoest.
Wat een mengeling van gevoelens kunnen er heersen.

18 november heb ik een vervolg afspraak met mijn PC. Ik wil alles met haar nog even doornemen zodat we op 1 lijn zitten met wat ik wil
Heb ook best veel vragen over hoe het is na de operatie : o.a.
Hoe ziet mijn borst eruit na de operatie is dit strak of is er overschot aan huid?
Hoe is het met mijn borstspier? Zal deze weer wat slinken of blijft deze slap na het verwijderen van de prothese. Ik ben een sporter en heb nu veel last van mijn borstspier.
Door het verwijderen van het kapsel heeft dat ook effect op mijn borstspier?
Wat hou ik van klachten over na de operatie in mijn borst. Krijg ik last van littekenweefsel?
Zijn er vrouwen die hier een antwoord op hebben? Of raad?
Faye

Ongelezen bericht 24 okt 2022 18:03

Langzaam aan komt de operatie toch stapje voor stapje dichterbij
Vandaag te horen gekregen dat ik op 24 november een belafspraak heb met de anesthesist,
Betekent dus dat ik nu echt op de lijst sta.
Zal nog wel een periode overheen ga na 24 november. Maar elk stapje richting mijn operatie is er weer 1.
Margreet

Ongelezen bericht 24 okt 2022 20:49

Fijn, dat er schot in de zaak zit. Ik kan je vragen niet beantwoorden, omdat mijn operatie nog maar net geweest is.
Wellicht kan je pc op 18 november al wat duidelijkheid geven.
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2022 11:01

20 okt 2022 16:21
even een update.
Vandaag bij de mamapoli verpleegkundige advies gevraagd wat er aan uitwendige protheses zijn voor na de operatie.
Heel goede uitleg gehad en blij dat ik nu meer weet.
Na de operatie krijg ik een tijdelijke zachte prothese i.v.m. de wond die eerst moet helen.
Na een 6 tal weken zal er een vervolg komen waarbij ze gaan kijken voor een zwaardere prothese.
Heel veel opities gezien voor dagelijks en sportgebruik.
Alsook de mogelijkheid voor eventueel natte condities zoals zwemmen.

Heb ook navraag gedaan bij het inplanburo over de operatie. Operatie zal dit jaar niet meer zijn . Er is een wachtlijst. Moet richting januari/februari denken als het een dagopname is.
Indien het klinische operatie wordt is de wachtlijst nog langer.
Hopelijk zal Corona geen roet in het eten gooien. vingers gekruisd.
Liever vandaag nog dan morgen de operatie. Ik ben er helemaal klaar voor. Weg met dat ding. Als ik erover nadenk krijg ik steeds meer een hekel aan dat ding in mijn lichaam.
Aan de andere kant heeft het me wel door een moelijke periode heen gehopen van amputatie na borstkanker. Daarom is het zo 2-ledig.
Ik heb mijn lichaam geaccepteerd vooral in de begin jaren na de amputatie dankzij de prothese. toen wist ik nog van niks. Wat deze dingen kunnen veroorzaken.
En ik voel me sterk. Sterker door de jaren heen. Maar ook weer zwakker soms met alle klachten die ik heb. En ik merk dat ik steeds strammer wordt en pijn krijg (ik voel me soms echt een bejaarde). Maar ik mag niet klagen. Als ik door het forum de verhalen lees, dan weet ik dat ik nog niet bij de vrouwen hoor waarbij er nog veel meer schade is toegebracht door de protheses.
Blij ben ik ook dat ik er toch redelijk snel bij ben en het nog niet jaren door laat gaan dat dat ding mijn lichaam verwoest.
Wat een mengeling van gevoelens kunnen er heersen.

18 november heb ik een vervolg afspraak met mijn PC. Ik wil alles met haar nog even doornemen zodat we op 1 lijn zitten met wat ik wil
Heb ook best veel vragen over hoe het is na de operatie : o.a.
Hoe ziet mijn borst eruit na de operatie is dit strak of is er overschot aan huid?
Hoe is het met mijn borstspier? Zal deze weer wat slinken of blijft deze slap na het verwijderen van de prothese. Ik ben een sporter en heb nu veel last van mijn borstspier.
Door het verwijderen van het kapsel heeft dat ook effect op mijn borstspier?
Wat hou ik van klachten over na de operatie in mijn borst. Krijg ik last van littekenweefsel?
Zijn er vrouwen die hier een antwoord op hebben? Of raad?
Lieve Faye,

Je bent een kanjer! Net als Margreet en SimoneπŸ’ͺ Fijn dat jullie elkaar hebben gevonden hier. Alledrie rond dezelfde periode in het traject voor verwijdering.
Het is de afgelopen tijd wel rustiger op het forum dan het normaal is, maar wel uniek 3 dames die geamputeerd zijn die tegelijk actief zijn.

Ik zal je vragen zoveel mogelijk beantwoorden. De spier zal voor een groot deel weer herstellen en zeker niet slap blijven. Door verwijdering van het kapsel zal de holte aan elkaar groeien. Helaas is het wel zo dat jouw spier waarschijnlijk wel wat achteruit is gegaan. Door implantaten vindt er atrofie plaats van het weefsel. Maar als je het implantaat niet zo lang hebt gehad, zal het meevallen.

Je zult wel een beetje huid overschot hebben, maar dit zal na verloop van tijd wat strakker worden. Hangt ook van je leeftijd af. Had je de foto van Margreet gezien? Ik vind haar foto heel mooi. Het weefsel is heel mooi hersteld. Ook de huid valt mee.

De klachten aan je borst zullen zeker verdwijnen na explantatie. Of je nieuwe klachten krijgt door littekenweefsel kunnen we nu niet zeggen. Soms kunnen er verklevingen ontstaan die met massage wel te verhelpen zijn. Soms is er een nieuwe operatie nodig om dit te verhelpen. Maar de kans dat dit optreedt is heel klein, dus maak je daar niet te druk over. Susana behandelt vele vrouwen die deze operatie hebben gehad, je kunt haar om advies vragen.

Hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt.

Fijn weekend lieverd!β™₯️
Faye

Ongelezen bericht 10 nov 2022 10:45

Even een update:

Ik voel me steeds slechter worden. Het laatste half jaar kamp ik echt met steeds meer pijnlijke gewrichten en pezen. Voel steeds vaker zenuwpijnen. Ik slaap zo slecht. Heb soms echt zo het gevoel dat ik koorts heb, voel soms alsof ik een tekort aan zuurstof heb, net of er geen frisse lucht beschikbaar is terwijl dat niet het geval is.
Ik voel me tegenwoordiger steeds vaker een bejaarde. Alles voelt zo stijf. Ik wordt er af en toe zo moedeloos van.
Ik wil zo graag dat de operatie echt eerdaags plaats vindt.
Dinsdag bij de dokter geweest om te vragen voor een test op reuma. Ik wil dat toch van mijn lijstje kunnen strepen. Je krijgt van meerdere mensen te horen lijkt wel reuma. Heb je daar al op getest. Tja ik weet het niet zeg ik dan. Dus daarom nu maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Hij vertelde de klachten kunnen ook echt komen van je chemo behandelingen van 2017. Tja dat krijg ik van meerdere artsen te horen.
Gevraagd of dat ook echt kan dat ik na een aantal jaren dat het redelijk goed ging, me na een jaar of 4 ineens steeds slechter ga voelen en meer symptonen krijgt. Terwijl het daarvoor hartstikke goed ging. (ik had wel wat restverschijnselen... maar ja dat kan ook niet anders als je lichaam volledig is afgebroken door de chemo. Maar voor mijn gevoel kon ik echt nog best veel na het opknappen van de behandelingen). De huisarts zijn antwoord was ja.
Ik heb gisteren bloed laten prikken om toch maar effe na te laten kijken i.v.m. reuma.
Hiervan krijg ik morgen de uitslag.
In mijn achterhoofd weet ik het wel... tis dat ding die mijn lichaam steeds meer overneemt. Hij zit er nu 5 jaar in.
En na het kijken van het flimpje over een verwijderde prothese die intact was en de siliconen in het kapsel werd ik echt een partij boos envooral heel verdrietig. Dit zit ook in mijn lichaam. Ik wil het er echt uit. En ik wil me weer eens pijn/klachtvrij voelen. Dat zou zo fijn zijn

Even mijn verhaal kwijt kunnen op het Forum doet goed.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 nov 2022 12:28

10 nov 2022 10:45
Even een update:

Ik voel me steeds slechter worden. Het laatste half jaar kamp ik echt met steeds meer pijnlijke gewrichten en pezen. Voel steeds vaker zenuwpijnen. Ik slaap zo slecht. Heb soms echt zo het gevoel dat ik koorts heb, voel soms alsof ik een tekort aan zuurstof heb, net of er geen frisse lucht beschikbaar is terwijl dat niet het geval is.
Ik voel me tegenwoordiger steeds vaker een bejaarde. Alles voelt zo stijf. Ik wordt er af en toe zo moedeloos van.
Dinsdag bij de dokter geweest om te vragen voor een test op reuma. Ik wil dat toch van mijn lijstje kunnen strepen. Je krijgt van meerdere mensen te horen lijkt wel reuma. Heb je daar al op getest. Tja ik weet het niet zeg ik dan. Dus daarom nu maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Hij vertelde de klachten kunnen ook echt komen van je chemo behandelingen van 2017. Tja dat krijg ik van meerdere artsen te horen.
Gevraagd of dat ook echt kan dat ik na een aantal jaren dat het redelijk goed ging, me na een jaar of 4 ineens steeds slechter ga voelen en meer symptonen krijgt. Terwijl het daarvoor hartstikke goed ging. (ik had wel wat restverschijnselen... maar ja dat kan ook niet anders als je lichaam volledig is afgebroken door de chemo. Maar voor mijn gevoel kon ik echt nog best veel na het opknappen van de behandelingen). De huisarts zijn antwoord was ja.
Ik heb gisteren bloed laten prikken om toch maar effe na te laten kijken i.v.m. reuma.
In mijn achterhoofd weet ik het wel... tis dat ding die mijn lichaam steeds meer overneemt. Hij zit er nu 5 jaar in.
En na het kijken van het flimpje over een verwijderde prothese die intact was en de siliconen in het kapsel werd ik echt een partij boos envooral heel verdrietig. Dit zit ook in mijn lichaam. Ik wil het er echt uit. En ik wil me weer eens pijn/klachtvrij voelen. Dat zou zo fijn zijn

Lieve schat,

Maakt me zo verdrietig jouw berichtje😒Ik voel je pijn en wanhoop. En je boosheid en teleurstelling. Ik begrijp je!

Het is heel vervelend als artsen de klachten aan andere dingen toeschrijven. Ik word er ook moe van. En natuurlijk heeft de chemo jouw lichaam geen goed gedaan, maar dat neemt niet weg dat er in implantaten ook vele chemische stoffen zitten die continu jouw lichaam in komen en de schade die je al had, alleen maar erger maken. Daarbij staat jouw immuunsysteem steeds 'aan' omdat het vecht tegen een indringer.

Het maakt mij na al deze jaren ook nog steeds heel erg boos, dat de schuld niet bij dit onveilige product wordt gelegd, maar bij de vrouw. Ze moeten hier gewoon mee ophouden! Hoeveel bewijs is er nog nodig? En hoeveel levens van vrouwen moeten er nog verwoest worden?

Ik denk zelf dat er niets uit jouw bloedonderzoek zal komen. Als het goed is, heeft Beekman op al deze zaken geprikt. Heeft jouw ha die resultaten niet gekregen?

Ik heb nu niet zoveel tijd om lang te schrijven, en ben vast iets vergeten, sorry. Ik stuur je voor nu al mijn liefde en warmte via deze woorden en de energie die daarin zitβ™₯️β™₯️β™₯️β™₯️

Ik denk aan je lieverd! Goed dat je van je afschrijft, dat is ook altijd mijn manier geweest. Dat is helendπŸ™

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Kusjes in de vorm van hartjes vliegen jouw kant op!
Faye

Ongelezen bericht 10 nov 2022 14:15

10 nov 2022 12:28
10 nov 2022 10:45
Even een update:

Lieve schat,

Maakt me zo verdrietig jouw berichtje😒Ik voel je pijn en wanhoop. En je boosheid en teleurstelling. Ik begrijp je!

Het is heel vervelend als artsen de klachten aan andere dingen toeschrijven. Ik word er ook moe van. En natuurlijk heeft de chemo jouw lichaam geen goed gedaan, maar dat neemt niet weg dat er in implantaten ook vele chemische stoffen zitten die continu jouw lichaam in komen en de schade die je al had, alleen maar erger maken. Daarbij staat jouw immuunsysteem steeds 'aan' omdat het vecht tegen een indringer.

Het maakt mij na al deze jaren ook nog steeds heel erg boos, dat de schuld niet bij dit onveilige product wordt gelegd, maar bij de vrouw. Ze moeten hier gewoon mee ophouden! Hoeveel bewijs is er nog nodig? En hoeveel levens van vrouwen moeten er nog verwoest worden?

Ik denk zelf dat er niets uit jouw bloedonderzoek zal komen. Als het goed is, heeft Beekman op al deze zaken geprikt. Heeft jouw ha die resultaten niet gekregen?

Ik heb nu niet zoveel tijd om lang te schrijven, en ben vast iets vergeten, sorry. Ik stuur je voor nu al mijn liefde en warmte via deze woorden en de energie die daarin zitβ™₯️β™₯️β™₯️β™₯️

Ik denk aan je lieverd! Goed dat je van je afschrijft, dat is ook altijd mijn manier geweest. Dat is helendπŸ™

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Kusjes in de vorm van hartjes vliegen jouw kant op!

Dank je wel lieve Luna, voor je lieve berichtjes, je bemoedigende woorden.
Ik heb net mijn ha gebeld maar die hebben de bloeduitslagen niet van Amsterdam. Ze hebben wel het verslag gekregen.
Heb deze nu opgevraagd en die gaan ze naar mijn ha opsturen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 nov 2022 17:41

10 nov 2022 14:15

Dank je wel lieve Luna, voor je lieve berichtjes, je bemoedigende woorden.
Ik heb net mijn ha gebeld maar die hebben de bloeduitslagen niet van Amsterdam. Ze hebben wel het verslag gekregen.
Heb deze nu opgevraagd en die gaan ze naar mijn ha opsturen.
Graag gedaan lieve schat, je verdient het!

Jammer dat Beekman de bloedresultaten niet had opgestuurd, dit hoort ze wel te doen. Ik hoop dat ze dit meenemen als feedback.
Had je ze verteld dat je nieuwe bloedonderzoeken had laten doen via de ha?
Dit kost allemaal heel veel geld....zonde!

Heel veel kusjes lieverd! <3 <3 <3

(Op de pc heb ik geen lieve smileys waar ik altijd graag mee strooi ;) )
Plaats reactie

Terug naar β€œStel je zelf voor (amputatie)”