lichen sclerosis

Deel je ervaringen of stel vragen.
jorien

Ongelezen bericht 27 aug 2012 22:19

http://klachtensilicon.forum2go.nl/bv-jorien-t76.html

Het is idd heel naar maar er zijn nog naardere onderzoeken hoor, geloof mij maar,
wel eens van lichen sclerosis gehoord? ook iets wat je bij een bv krijgt, gratis en voor niets haha
Ik maak er maar grapjes over, das soms beter.

greetzzzzz
Carpe Diem
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 aug 2012 22:47

Jorien, de ziekte ken ik wel, alleen weet ik niet precies hoe ze dat onderzoeken en volgens mij wil ik het niet weten ook. Ik kan je wel zeggen dat ik wel een heel klein beetje, heel klein beetje kan weten hoe het kan zijn om een ontsteking in de huid rondom en in de vagina en anus te hebben want dat heb ik wel eens gehad. Jorien, het zag er niet uit en het jeukte als een gek!!!!!!!! Ik trok het niet meer. Ik kon niet slapen van de jeuk. Ik heb 4 weken lang jeuk en pijn gehad. En ook koorts. En daarna wekenlang scheurtjes in de anus wat ook ongelofelijk jeukte en pijn deed tijdens de ontlasting. Ik had ook een vaginale infectie en ook veel tussentijdse bloedingen + heel veel vies gele uitscheiding uit de vagina en pijn in de onderbuik. Ik was me rot geschrokken!! Het bleek om een bacterie te gaan. Ik heb toen antibiotica gekregen. De pijn in de anus bleef wel lang. OOh, wat was dat erg.

Ik leef met je mee Jorien. Dit zijn heel nare dingen. Echt heel erg.
Weet niet hoe erg het bij jou is. Hoop echt dat je ziekte onder controle is.
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”