bv (Jorien)

Protheses vanwege cosmetische reden.
jorien

Ongelezen bericht 11 feb 2012 21:01

:D Hoi,

Mijn naam is Jorien en ik ben 52 jaar, heb 2 kinderen en ik woon in gelderland.
Een aantal jaren geleden heb ik mijn verhaal verteld in een tv programma
Knevel op zaterdag van de eo.
In 1991 heb ik een bv gehad en in 2003 is de hele rotzooi er weer uitgehaald. Gelukkig had ik een begripvolle en vakkundige pc, die mij ook nadien zeer heeft bijgestaan, zelfs nu kan ik nog steeds bij haar terrecht want ik ben nog steeds niet van mijn klachten af, er komt steeds meer bij.
inmiddels heb ik 11 operaties gehad en is er bloed en spierweefsel onderzocht, hierin zijn silliconen partikels gevonden, wat inhoud dat het door mijn hele lichaam zit, ik ben altijd moe en heb 5 chronische aandoeningen pffff, genoeg toch? Toch blijf ik positief en wil ik van het leven genieten.

Lieve groetjes Jorien.
Carpe Diem
Wendy

Ongelezen bericht 11 feb 2012 21:05

Welkom op het forum Jorien,wat een heftig verhaal. Mag ik vragen wat voor aandoeningen/klachten je nu nog hebt? Veel sterkte en ik weet zeker dat jouw verhaal en ervaring(en) andere vrouwen kan helpen...
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Monique MKS

Ongelezen bericht 11 feb 2012 21:08

hey Jorien,

Leuk je hier weer te treffen. Hartelijk welkom op dit forum!
Hopelijk voel je je hier snel thuis. Zien we je binnenkort op tv of heb je er niets meer van gehoord?

hartelijke groet,
Monique van MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2012 09:28

Hoi Jorien,
Fijn dat je er ook bij bent.
Wou dat ik het programma had gezien, toen, dan had ik ze er allang uit gehaald.
Jarenlang keek ik niet meer om naar mijn borsten en dacht 'veilig' te zijn, omdat alles zo goed ging na de operatie. Ik herstelde heel goed. Maar meer en meer kwam de uitwerking van de giftige verontreiniging in mijn lijf naar het oppervlakte. Al die tijd dacht ik ziek te worden door mijn erfelijke aanleg. Jarenlang artsen bezocht, nooit iets uitgekomen. Tot ik ontdekte wat ik nu weet.
Had ik je programma gezien, dan was ik er eerder achter gekomen. Maar ja, dat stond blijkbaar niet in mijn levenslot geschreven. Dit is mijn lot zoals het is en we moeten er maar het beste van proberen te maken. Proberen uit te zoeken waarom dit lot ons is gegeven, zodat het leed niet voor niets is geweest. Altijd valt er iets te winnen ook al denken we verloren te hebben, maar soms, soms is het moeilijk om dat vast te houden, of überhaupt in te zien. Maar we doen best, nietwaar?

Heel veel lieve groetjes van mij voor jou,
Luna

''Pluk de dag'' Ik ga met je mee!
Gosh

Ongelezen bericht 13 feb 2012 21:15

Welkom lieve Jorien.. Inderdaad,haal uit het leven wat er (nog) voor je in zit en geniet daarvan.

hier nog een linkje naar de info van programma van Knevel.. de aflevering zelf kon ik niet meer vinden.

http://www.eo.nl/archief/tv/knevelopzat ... evaarlijk/

*plukt er eentje met jullie mee* (carpe diem)

liefs
Ria
Pia

Ongelezen bericht 14 feb 2012 10:19

Welkom Jorien, jemig zeg wat heb je een hoop doorstaan. Gelukkig ben je positief.
Ik zou bijna wensen dat bv's verboden worden!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 mar 2012 10:26

Pia schreef:Welkom Jorien, jemig zeg wat heb je een hoop doorstaan. Gelukkig ben je positief.
Ik zou bijna wensen dat bv's verboden worden!
Dat is echt mijn wens Pia. Ze moeten er gewoon mee stoppen! Laten we allemaal naar binnen gaan. En onszelf vanbinnen mooier maken. Dit fysieke laten we eens achter, maar wat we meenemen uit het innerlijke is onsterfelijk! We kwamen naakt in de wereld en naakt verlaten we deze ook weer.

Moest ineens aan het volgende denken: die troept blijft mooi liggen als vrouwen begraven worden en komt daarna lekker in moeder aarde terecht.
Het is gewoon absurd dit allemaal. Proberen ze aan de ene kant iets tegen klimaatsverandering en milieuvervuiling te doen, maar gaan hier gewoon mee door. Ja, klinkt heel stom wat ik zeg, maar het is een logische gedachte.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 11 apr 2012 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Pia

Ongelezen bericht 04 mar 2012 12:53

Superlogisch Luna!
En al die prothesefabrieken wat moeten die wel niet aan afvalstoffen produceren... laat Greenpeace daar 's gaan kijken!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 mar 2012 07:07

Inderdaad!
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2012 16:00

Hoi Jorin, welke implantaten had je? Dan doe ik het op de lijst. Wij willen laten zien dat alle merken ziekmaken!
jorien

Ongelezen bericht 27 aug 2012 21:19

Hoi,

Mijn protheses waren afkomstig van DOW CORNING, ook toep dus!
Carpe Diem
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 aug 2012 21:29

Allemaal troep hoor Jorin. Allemaal 1 en dezelfde GIFBENDE!

Ik vertel de laatste tijd best vaak aan mensen wat mij is overkomen. Meestal mensen waar ik verder toch niet veel mee te maken zal hebben. Anders voel ik me niet op mijn gemak. Prive praat ik er minder snel over.
Vandaag vertelde ik het weer tegen iemand en deze dame zegt dat ze een vriendin heeft die dus ook heel veel klachten heeft. En dat haar vrindin na een wissel nog zieker werd. Vooral erg vermoeid en veel gewrichtsklachten. Toen heb ik haar meteen over het meldpunt verteld. Hopelijk kunnen we die dame straks ook gaan redden _YEAH_
jorien

Ongelezen bericht 27 aug 2012 21:31

sorry, troep bedoel ik.
silliconen zijn silliconen toch? maakt niet uit van welke fabrikant ze komen,en als er nog mensen zijn die denken dat silliconen tegenwoordig beter zijn moeten mij eens proberen uit te leggen wat er dan positief aan veranderd is?!
Voorlopig is het nog een en al vergif wat er in je lichaam gestopt wordt als je kiest voor silliconen-borstimplantaten en als je daar gevoelig voor bent kun je er goed ziek van worden.

groetjes Jorien.
Carpe Diem
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 aug 2012 21:39

Wat ik niet begrijp Jorin, is dat vrouwen nu nog steeds ermee door gaan. :shock: En blij dat ze zijn. Kijk maar bij andere fora. Ze zijn niet goed snik hoor.
Sabrah

Ongelezen bericht 27 aug 2012 21:44

Luna das eigenlijk niet zo gek. Vrouwen horen vaak alleen wat ze willen horen en als ze zo onzeker zijn dat ze bv overwegen dan luister je al gauw naar de positieve kanten.
Ik denk wel dat er langzaamaan meer besef komt na de hele onrust met de PIP. De vrouw die na mij geopereerd werd laatst had voor een bv gekozen, maar wel via Kappel omdat ze over silliconen teveel narigheid had gelezen. En ook al is het nog niet duidelijk of Monobloc dezelfde problemen geeft of gaat geven is het wat mij betreft al positief dat ze niet voor silliconen is gegaan.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”