Help ik weet het niet meer…

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jul 2022 14:17

Wat goed van je dat je al die dingen probeert om jezelf in het hier en nu te houden en om met de spanning om te gaan. Trots op jou lieverd!👍 Ik weet zo goed hoe het voelt. Het is niet gemakkelijk😟

Ik snap je dubbele gevoelens naar de arts toe. Ik denk ook niet dat artsen dit bewust doen. Ze leggen een eed af en zijn er niet op uit om mensen te schaden. Maar het is wel belangrijk dat ze zich aan bepaalde voorschriften en regels houden. Artsen, ziekenhuizen én overheden horen dat te doen en hebben een verantwoordelijkheid naar patiënten toe.

Je kunt ook een klacht bij de overheid in België neerleggen hierover. Ik zou dat wel doen. Je hoeft daarbij geen namen te noemen als je dat niet wilt, maar wel laten weten dat jij dit hebt meegemaakt. Maar ik mail je hier nog wel over. De beslissing is aan jou.

Blij dat je morgen al naar Jose Budo kan🙏🙏🙏

Ik zal straks kijken of ik nog meer kan vinden over jouw implantaten. Ik mail je dan even.

Dikke kusss😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jul 2022 16:22

Hoi, heb nog even voor je gekeken en kan verder geen andere waarschuwingen bij jouw implantaten zien staan dan wat ik eerder vond op de site van de IGJ. Dit is de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd in Nederland.
👇
https://drive.google.com/file/d/11OUeu3 ... sp=sharing
Deze waarschuwing betreft niet het product zelf, maar de handleiding/bijsluiter.

Denk nog even na wat je wilt qua melden bij de overheid. Dat zou dan hier kunnen:
https://www.fagg.be/nl/u_bent_burgerpatient

😘💞💖💕
Elsje

Ongelezen bericht 23 jul 2022 12:41

Hello,

Ik ben gisteren dan langsgeweest bij dokter Budo.
Wat een aardig en eerlijk man ❤️

Het was een zeer goed gesprek met een zeer eerlijke en kundige dokter. Wat een verschil, eerlijk en wel onverbloemd maar ja.. wel antwoord op mijn vragen op allemaal 🙏

Eindelijk eens een goed gevoel en een arts waar ik vertrouwen in heb. Hij kan niet garanderen dat alles gaat opgelost zijn maar in 75-80 % van de gevallen verdwijnen de klachten zei hij.
Zoniet sturen ze me door naar een immunoloog…

Maar eerst verwijderen dus. Dan moet mijn lijf al niet meer tegen 100000 soldaten vechten maar mss nog tegen 5000 want 100% alle kapsel verwijderen is niet mogelijk na zoveel jaar omdat dat vergroeid zit met je ribbenrooster, borstspier, klieren etc… hij gaat er alles aan doen om het allermeeste weg te krijgen zonder complicaties aan over te houden en dat is voor mij het voornaamste en heb er veel vertrouwen in.

In UZ bij Dr Stillaert is mijn explantatie terugbetaald en gaan ze me ook helpen maar hier is het een privé kliniek en ja dan komt de mutualiteit quasi niets tussen (200 of 250€ van de 3200€)
Dat is helaas het slechtere nieuws maar met de Dr in het UZ toch geen klik en hier wel dus ik ga het bij Dr Budo doen...
explantatie datum 11/08 want nu gaat hij helaas in verlof 🙏

Hij onderzocht ook mijn lymfeklieren en voelde gelukkig niets, wat ook al goed was op de MRI van 02/06 dus dat was wel een positieve noot 🙏

Verder ben ik erg geschrokken hoe weinig PC’s er maar inzitten met de gezondheid van een mens, het is toch als arts hun taak om mensen op gevaren te wijzen want ze weten dit allemaal.
Al 30 jaar vecht hij tegen deze praktijken, ik vind dat echt frappant en ben daar enorm verdrietig om.
Ik heb veel vriendinnen die er nog maar recent hebben laten plaatsen en ik durf dit echt niet te herhalen allemaal… 😭

Ik ben nu alleen bezorgd dat ik nog bijna 3 weken geduld moet oefenen met de last die ik heb.
Hij zei dat dit waarschijnlijk ook niet het verschil zou maken en dat ik daar niet moet van wakker liggen.
Hij zou me anders doorsturen naar een collega die sneller kan zei hij als hij twijfels had.

Nu ja heb maandag toch een groot bloedonderzoek bij huisarts aangevraagd omdat ik zo bang ben voor een auto immuunziekte.
De spierpijn is zeer lastig 😥

Bedankt om te luisteren en alle tips zijn welkom.
Iets wat ik kan nemen ofzo voor de operatie om aan te sterken?

Liefs 💋
Christine64

Ongelezen bericht 24 jul 2022 08:41

Hoi lieverd

Wat een herkenbaar verhaal ik was ook radeloos en wist het ook iet meer.
Mijn prothese waren gescheurd en had veel klachten . Diac in Utrecht nam mij niet serieus dus ik heb het zilveren kruis ingeschakeld binnen een week had ik mij eerste afspraak en echo .
Gisteren ben ik al geopereerd alles is verwijderd en het kapsel wordt opgestuurd.

Via dit forum hebben ze mij gerust gesteld omdat ik zo bang was voor de operatie.

Operatie is goed gegaan zit nu wel 2 dagen in een strakke band maar ik heb stiekem al gekeken het is weer een kleine a cup maar ben zo blij ze voelen ook weer warm aan , geen koude borsten meer .
Slik alleen nog paracetamol maar ik ben gesloopt en heel erg emotioneel maar zo blij en trots ik heb de protheses mee naar huis genomen en schrok er gewoon van werd er gewoon misselijk van dat dat ik mijn lijf zat .
Alles komt goed Ik wil ok geen lipofilling het is goed zo .
Ik denk aan je blijf sterk dat heb ik hier ook geleerd dit is zo'n fijn forum
Liefs Christine
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2022 09:01

Elsje schreef:
23 jul 2022 12:41
Hello,

Ik ben gisteren dan langsgeweest bij dokter Budo.
Wat een aardig en eerlijk man ❤️

Het was een zeer goed gesprek met een zeer eerlijke en kundige dokter. Wat een verschil, eerlijk en wel onverbloemd maar ja.. wel antwoord op mijn vragen op allemaal 🙏

Eindelijk eens een goed gevoel en een arts waar ik vertrouwen in heb. Hij kan niet garanderen dat alles gaat opgelost zijn maar in 75-80 % van de gevallen verdwijnen de klachten zei hij.
Zoniet sturen ze me door naar een immunoloog…

Maar eerst verwijderen dus. Dan moet mijn lijf al niet meer tegen 100000 soldaten vechten maar mss nog tegen 5000 want 100% alle kapsel verwijderen is niet mogelijk na zoveel jaar omdat dat vergroeid zit met je ribbenrooster, borstspier, klieren etc… hij gaat er alles aan doen om het allermeeste weg te krijgen zonder complicaties aan over te houden en dat is voor mij het voornaamste en heb er veel vertrouwen in.

In UZ bij Dr Stillaert is mijn explantatie terugbetaald en gaan ze me ook helpen maar hier is het een privé kliniek en ja dan komt de mutualiteit quasi niets tussen (200 of 250€ van de 3200€)
Dat is helaas het slechtere nieuws maar met de Dr in het UZ toch geen klik en hier wel dus ik ga het bij Dr Budo doen...
explantatie datum 11/08 want nu gaat hij helaas in verlof 🙏

Hij onderzocht ook mijn lymfeklieren en voelde gelukkig niets, wat ook al goed was op de MRI van 02/06 dus dat was wel een positieve noot 🙏

Verder ben ik erg geschrokken hoe weinig PC’s er maar inzitten met de gezondheid van een mens, het is toch als arts hun taak om mensen op gevaren te wijzen want ze weten dit allemaal.
Al 30 jaar vecht hij tegen deze praktijken, ik vind dat echt frappant en ben daar enorm verdrietig om.
Ik heb veel vriendinnen die er nog maar recent hebben laten plaatsen en ik durf dit echt niet te herhalen allemaal… 😭

Ik ben nu alleen bezorgd dat ik nog bijna 3 weken geduld moet oefenen met de last die ik heb.
Hij zei dat dit waarschijnlijk ook niet het verschil zou maken en dat ik daar niet moet van wakker liggen.
Hij zou me anders doorsturen naar een collega die sneller kan zei hij als hij twijfels had.

Nu ja heb maandag toch een groot bloedonderzoek bij huisarts aangevraagd omdat ik zo bang ben voor een auto immuunziekte.
De spierpijn is zeer lastig 😥

Bedankt om te luisteren en alle tips zijn welkom.
Iets wat ik kan nemen ofzo voor de operatie om aan te sterken?

Liefs 💋
Lieve Elsje,

Ik kwam er niet aan toe om te reageren op je lange berichtje. Ik was het hele weekend echt bijna nonstop met het nieuwe forum bezig. Om me in te lezen in de nieuwe software en toepassingen en een testforum uit te testen op een testpagina. En nu ben ik echt zo gesloopt. Heb mezelf overwerkt. Moet nog veel doen aan het forum, maar moet echt ook aan mijn gezondheid denken. En ik was ook aan een nieuwe studie begonnen die ik door nare omstandigheden de afgelopen weken heb verwaarloost. Dus dat moet ik ook weer gaan oppakken wanneer ik uitgeruster ben.
Ik kijk naar jullie verdrietige berichtjes en het raakt me altijd zo. Ik snap de angst die je uitspreekt in het komende operaties topic heel goed, maar voor nu is dit wel het beste dat je kunt doen. Ik heb ze nog geen 9 jaren in mijn lijf gehad en helaas ben ik echt heel ziek geworden en word ik ook niet meer beter. Ook al heeft de explantatie zeker geholpen. Ik gun jou een andere toekomst.
Weet dat het goed komt lieverd, echt, ook met het uiterlijk van je borsten en de acceptatie hiervan. Je kunt lipofilling proberen. Ook slanke vrouwen kunnen dat doen. Maar je gezondheid staat nu op de eerste plaats. Je lichaam zal je dankbaar zijn en je geest zal je dragen.
Ik ben heel erg blij dat je naar Jose Budo was. Bij hem ben je zeker in heel goede handen!

Dikke kus en denk aan jou!
Wish you Love!
Elsje

Ongelezen bericht 25 jul 2022 09:16

Hey Luna,

Dankjewel dat je ondanks de drukte toch de tijd even nam om me nog te antwoorden.
Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst met ingeplande explantaties.

Ik vind het zo erg en jammer te horen dat jij niet meer beter bent geworden. Krijgt ik weer enorme angst van.
Kan ik jouw verhaal ergens lezen hier?

Ik vind het overigens ook raar dat in UZ Gent bij Dr Stillaert de explantie wordt vergoed en bij Dr Budo niet, enig idee hoe dat kan komen en wat de wetgeving zegt in België?
Gaat hier over een pak geld maar ik wil het echt door hem laten doen omdat ik hem vertrouw en een goed gevoel heb bij hem.
Misschien moet ik toch langs de mutualiteit met al mijn beeldvorming van de laatste maanden.
Iemand ervaring hiermee in België?

Liefs 💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2022 10:10

Elsje schreef:
25 jul 2022 09:16
Hey Luna,

Dankjewel dat je ondanks de drukte toch de tijd even nam om me nog te antwoorden.
Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst met ingeplande explantaties.

Ik vind het zo erg en jammer te horen dat jij niet meer beter bent geworden. Krijgt ik weer enorme angst van.
Kan ik jouw verhaal ergens lezen hier?

Ik vind het overigens ook raar dat in UZ Gent bij Dr Stillaert de explantie wordt vergoed en bij Dr Budo niet, enig idee hoe dat kan komen en wat de wetgeving zegt in België?
Gaat hier over een pak geld maar ik wil het echt door hem laten doen omdat ik hem vertrouw en een goed gevoel heb bij hem.
Misschien moet ik toch langs de mutualiteit met al mijn beeldvorming van de laatste maanden.
Iemand ervaring hiermee in België?

Liefs 💋
Hoi lieverd,

Helaas ben ik niet zo bekend met de regels in België. Maar het lijkt me verstandig dat je je verzekeraar belt en vraagt hoe het zit.

Als het goed is, hoort Jose Budo dan een aanvraag te doen zoals dat in Nederland ook wordt gedaan. Wanneer je in Nederland al een goedkeuring voor de operatie van de verzekeraar had ontvangen, die was aangevraagd door een bepaalde pc, maar je besluit toch naar een andere pc te gaan (in een ander ziekenhuis of andere kliniek), dan moet de aanvraag weer opnieuw worden ingediend door de nieuwe pc (nieuwe ziekenhuis of kliniek).

Succes lieve schat! KUSSSS!
Elsje

Ongelezen bericht 04 aug 2022 18:41

Hier ben ik nog eens…
Intussen komt de explantatiedatum zoveel dichter en ben ik zo hard aan het twijfelen om zoveel verschillende redenen…

👈🏽 zeer uitgebreid bloedonderzoek gehad en gelukkig negatief getest op auto immuun en de CRP ontstekingswaarden zijn eens heel hard gezakt eerste keer in 6 maand tijd van 6,4 naar 2,4 (je mag maximaal 5 hebben)
Dat voel ik ook aan mezelf, ben lichamelijk beter en minder vermoeid en heb algeheel minder klachten.
👈🏽 Echo gehad (opvolging) vorige week en ja toch weer wat vocht rondom prothese en zichtbare plooi maar de last en pijn mindert nu wel dagelijks.
Ik ben nu 7 weken na de laatste operatie en had mss iets meer geduld moeten hebben.
Maar goed, het vocht en de plooi en de baker 2 zijn sowieso geen goed teken en horen daar niet te zijn denk ik dan.
Constant een jojo in mijn hoofd 😌
👈🏽Mijn dochter zit in Italië met mijn ouders die ik nu gelukkig 5 dagen ben gaan bezoeken en die me weer wat kracht gaf. Ze is 11 maar zo begripvol en lief.
Het ding is dat ik 20/08 (9 dagen na explantatie) zonder fout echt wel naar daar moet kunnen gaan met het vliegtuig (1u vliegen) omdat mijn ouders dan naar huis keren en wij daar nog 10 dagen verlof nemen met onze dochter.
Zij kan niet mee naar huis als dat toch niet zou lukken want ze heeft geen vliegticket terug.
Sowieso moet ik kunnen gaan maar dat is volgens Dr. Budo geen probleem.
Hij gaat me na de explantatie kort opvolgen voor de drains etc.
👈🏽 Zo ontzettende angstig voor wat me te wachten staat fysiek en mentaal. Ik slaap geen nacht meer door en droom er constant van.
Alle rampscenario’s gaan door mijn hoofd en uitstellen is het enige wat mijn hersenen me toefluisteren maar langs de andere kant zie ik dat niet zitten want het is uitstel van executie vrees ik.

Wat een rot dubbel gevoel 😭

💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 aug 2022 08:55

Lieve schat, wat naar dat je je zo voelt😟 En ik begrijp je.

Je moet weten dat ik deze twijfels heel vaak voorbij zie komen bij de vrouwen. Ruim de helft van de vrouwen heeft dit gehad.

Denk aan hoe slecht jij je voelde toen je op je slechts was en zeg tegen jezelf dat je dat niet meer wilt. Ik kan je zeggen dat die slechte momenten terugkomen als je nu niks doet.

En sowieso, los van die klachten, moeten ze er uit. Vocht rond een implantaat is absoluut geen goed teken. En moet verder onderzocht worden. Vraag aan de arts jouw kapsels te onderzoeken.

Weet dat de operatie vaak meevalt en vrouwen sneller herstellen dan na een borstvergroting. Vooral bij plaatsing onder de spier kan het herstel langzaam gaan. Dit is bij explantatie niet zo, dus laat dat je geruststellen.

Probeer je te focussen op andere dingen. Hoe moeilijk ook. De hele tijd hiermee bezig zijn is niet goed voor je. Maar dat weet je wel. En ik denk dat je zelf ook al veel doet om er beter mee om te kunnen gaan. Blijf dat vooral doen en houd voor ogen waarom je de explantatie doorzet. Voor een betere toekomst voor je dochter. Zij verdient een mama die goed voor haar kan zorgen.

We zijn sterke wezens lieverd. Je kunt dit!💪💪💪

Al mijn liefs, Luna❤️❤️❤️
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 aug 2022 12:25

Lieve Elsje,

Heb je topic verplaatst naar 'Forumleden > Stel jezelf voor (cosmetisch)'

Liefs, Luna
Elsje

Ongelezen bericht 08 aug 2022 09:56

Luna MKS schreef:
05 aug 2022 08:55
Lieve schat, wat naar dat je je zo voelt😟 En ik begrijp je.

Je moet weten dat ik deze twijfels heel vaak voorbij zie komen bij de vrouwen. Ruim de helft van de vrouwen heeft dit gehad.

Denk aan hoe slecht jij je voelde toen je op je slechts was en zeg tegen jezelf dat je dat niet meer wilt. Ik kan je zeggen dat die slechte momenten terugkomen als je nu niks doet.

En sowieso, los van die klachten, moeten ze er uit. Vocht rond een implantaat is absoluut geen goed teken. En moet verder onderzocht worden. Vraag aan de arts jouw kapsels te onderzoeken.

Weet dat de operatie vaak meevalt en vrouwen sneller herstellen dan na een borstvergroting. Vooral bij plaatsing onder de spier kan het herstel langzaam gaan. Dit is bij explantatie niet zo, dus laat dat je geruststellen.

Probeer je te focussen op andere dingen. Hoe moeilijk ook. De hele tijd hiermee bezig zijn is niet goed voor je. Maar dat weet je wel. En ik denk dat je zelf ook al veel doet om er beter mee om te kunnen gaan. Blijf dat vooral doen en houd voor ogen waarom je de explantatie doorzet. Voor een betere toekomst voor je dochter. Zij verdient een mama die goed voor haar kan zorgen.

We zijn sterke wezens lieverd. Je kunt dit!💪💪💪

Al mijn liefs, Luna❤️❤️❤️

Luna,

Dankjewel voor je moedgevende woorden ❤️

Vrijdag goed ziek geworden, keelpijn, snotteren en vanaf gisteren ook stevig hoesten met slijm. Nasleep van Corona besmetting van 3 weken terug of gewoon pech en verkoudheid opgelopen, geen idee.
Dr. Budo gebeld en ik mag niet echt ziek zijn voor de narcose, de anesthesist gaat me nog bellen.
Straks moet ik het nog uitstellen 😔

Mijn protheses zitten onder de spier, zou het herstel dan langer zijn na explantatie of maakt dat niet uit denk je? Ik ben zo bang voor de pijn die gaat komen en voor hoe het er gaat uitzien.
Het liefste zou ik mijn borsten niet meer zien denk ik 😭
Als ik maar 20/08 kan vertrekken naar mijn meisje in Italië want die mis ik nu des te meer.

Alles komt vast wel goed, ik probeer positief te blijven 🙏

Liefs 💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 aug 2022 11:18

Elsje schreef:
08 aug 2022 09:56

Luna,

Vrijdag goed ziek geworden, keelpijn, snotteren en vanaf gisteren ook stevig hoesten met slijm. Nasleep van Corona besmetting van 3 weken terug of gewoon pech en verkoudheid opgelopen, geen idee.
Dr. Budo gebeld en ik mag niet echt ziek zijn voor de narcose, de anesthesist gaat me nog bellen.

Mijn protheses zitten onder de spier, zou het herstel dan langer zijn na explantatie of maakt dat niet uit denk je? Ik ben zo bang voor de pijn die gaat komen en voor hoe het er gaat uitzien.
Als ik maar 20/08 kan vertrekken naar mijn meisje in Italië want die mis ik nu des te meer.

Liefs 💋
Lieve Elsje, wat naar dat je nu ineens ziek bent😟 Heb je vitamine C, D, Quercetine en zink in huis? Dit helpt om sneller te herstellen.

Ik was een keer ook best wel verkouden en mocht van de anesthesist na wat dagen toch onder het mes. Hopelijk jij ook!🙏

Ja, het herstel is echt niet te vergelijken met de borstvergroting onder de spieren. Die is heel pijnlijk, omdat je spieren worden gekliefd en de protheses de boel moeten uitrekken. Vreselijk pijnlijk. Dat zal nu niet meer gebeuren.

Je kunt wel meer pijn hebben door het verwijderen van het kapsel. Dit is bij onder de spier moeilijker en ook pijnlijker dan op de spier. Maar de pijn is wel degelijk te doen.

Vraag aan de pc om goede pijnstilling na de operatie. Eventueel kan hij je Diclofenac (met maagbeschermer) en/of Oxycodon (opiaat) geven. Maar ik zou dit alleen slikken als het echt niet gaat. Normaalgesproken volstaat het om Paracetamol te nemen. De eerste paar uur krijg je meestal wel zwaardere medicatie via het infuus. Eenmaal thuis is dat niet meer nodig.

Het komt goed meis, echt! Je hebt je dochter gebaard💪

Dikke kus en ik denk aan je!🙏💖😇⭐🍀
Elsje

Ongelezen bericht 09 aug 2022 13:14

Luna MKS schreef:
08 aug 2022 11:18
Elsje schreef:
08 aug 2022 09:56

Luna,

Liefs 💋
Lieve Elsje, wat naar dat je nu ineens ziek bent😟 Heb je vitamine C, D, Quercetine en zink in huis? Dit helpt om sneller te herstellen.

Ik was een keer ook best wel verkouden en mocht van de anesthesist na wat dagen toch onder het mes. Hopelijk jij ook!🙏

Ja, het herstel is echt niet te vergelijken met de borstvergroting onder de spieren. Die is heel pijnlijk, omdat je spieren worden gekliefd en de protheses de boel moeten uitrekken. Vreselijk pijnlijk. Dat zal nu niet meer gebeuren.

Je kunt wel meer pijn hebben door het verwijderen van het kapsel. Dit is bij onder de spier moeilijker en ook pijnlijker dan op de spier. Maar de pijn is wel degelijk te doen.

Vraag aan de pc om goede pijnstilling na de operatie. Eventueel kan hij je Diclofenac (met maagbeschermer) en/of Oxycodon (opiaat) geven. Maar ik zou dit alleen slikken als het echt niet gaat. Normaalgesproken volstaat het om Paracetamol te nemen. De eerste paar uur krijg je meestal wel zwaardere medicatie via het infuus. Eenmaal thuis is dat niet meer nodig.

Het komt goed meis, echt! Je hebt je dochter gebaard💪

Dikke kus en ik denk aan je!🙏💖😇⭐🍀

Lieve Luna,

Ik ben gisteren om Vit C, en zink gegaan en neem nu die 2 erbij naast vit D, kan maar helpen denk ik dan.
Ik ben ook Augmentin vandaag opgestart op aanraden van dr. Budo dus hopelijk tegen donderdag wat beter nog.
Als het bij deze verkoudheid en lichte hoest blijft kan het wel voor de anesthesist maar mag niet erger worden.
Dat verwacht ik ook niet meteen.

Ik heb zonet alles betaald, weer een zure appel om door te bijten want een hoop geld kost me dit zeg, dan nog om iets waar ik helemaal niets kan aan doen…
Ik krijg van de mutualiteit 119€ terug van de 3200€ 😭
In UZ zeiden ze dat de explantatie gratis was, geen idee hoe dat dan kan.
Alleszins privé klinieken komt de mutualiteit niet tussen blijkbaar.
Nu ja, ik voelde me echt rustig bij Dr Budo en vertrouw hem veel meer dus ik ga daarom ook daar doorzetten en het maar betalen.

Ik ben nog steeds ontzettend bang, geen idee of ik me opgelucht ga voelen als ik ontwaak of toch spijt krijg maar dat zal ik wel zien dan.
Ik geloof dat veel van mijn vage klachten te wijten zijn aan de protheses, die ik jammer genoeg kreeg na de wissel na de lekkage….
Ik ben 10 jaar goed geweest, het was fijn maar nu moet ik aan mijn gezondheid denken.
Hopelijk ben ik niet helemaal misvormd aan mij. borsten en valt het allemaal mee.
Daar ben ik wel bang voor.
Ik geef het 6 maand en als ik er dan nog niet mee kan leven dan kijk ik voor lipofilling.
Het allerliefst hoop ik gewoon dat het resultaat aanvaardbaar zal zijn en ik me ermee kan verzoenen en mijn man ook.

Doen jullie een kaarsje branden donderdag…
Ik moet er zijn om 9u30 …

Liefs 💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 aug 2022 14:37

Natuurlijk zullen we een kaarsje branden! Of in gedachten bij je zijn!🙏😇

Lieve schat, waar en bij wie heb je geïnformeerd i.v.m. de vergoeding?
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet vergoeden bij een scheur. Heb je de overheid gebeld? Daarbij heeft jouw arts iets gedaan wat niet mag! Hij heeft dezelfde implantaten teruggeplaatst. Ik zou toch echt proberen om op de 1 of andere manier dat geld terug te krijgen. Het is heel veel geld!

Heb je je man mijn berichten laten lezen? Of een goede vriendin die voor jou nu orde op zaken kan brengen, want ik begrijp heel goed dat het teveel is voor jou op dit moment.

Helaas hebben we geen contact met de overheid in België, anders was ik hier voor je achteraan gegaan. Maar ik zal wel even kijken wat ik kan doen.

Marga (onze voorzitter) was sowieso bezig met een verslag i.v.m. wat ik had gevonden over het terugplaatsen van dezelfde implantaten. En de problemen zijn nog veel groter dan alleen de gezondheidskwesties voor de patiënten, want er kan ook worden gefraudeerd op deze manier.

Ik stuur je straks mijn nummer, dan kunnen we via Whatsapp communiceren oke, want ik vind echt dat dit niet kan. Jij hebt recht op jouw geld!

Hoop dat de operatie door kan gaan, maar komt vast goed!🙏🍀💪

Kusss😘💕💖💞
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 aug 2022 17:00

Hoi lieverd,

Ik heb net een bericht gestuurd naar het Departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin. Ik hoop snel een reactie te krijgen.
Had Marga ook nog geprobeerd te bellen, maar ze is op dit moment moeilijk telefonisch te bereiken, haar gezondheid laat het niet altijd toe. Ik zal haar appen.
Ik heb jou ook mijn nummer gemaild. Ik zie jouw appje wel tegemoet denk ik.

Heel veel liefs en sterkte!
💞💖💕
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”