Hello,
Ik ben gisteren dan langsgeweest bij dokter Budo.
Wat een aardig en eerlijk man
Het was een zeer goed gesprek met een zeer eerlijke en kundige dokter. Wat een verschil, eerlijk en wel onverbloemd maar ja.. wel antwoord op mijn vragen op allemaal
Eindelijk eens een goed gevoel en een arts waar ik vertrouwen in heb. Hij kan niet garanderen dat alles gaat opgelost zijn maar in 75-80 % van de gevallen verdwijnen de klachten zei hij.
Zoniet sturen ze me door naar een immunoloog…
Maar eerst verwijderen dus. Dan moet mijn lijf al niet meer tegen 100000 soldaten vechten maar mss nog tegen 5000 want 100% alle kapsel verwijderen is niet mogelijk na zoveel jaar omdat dat vergroeid zit met je ribbenrooster, borstspier, klieren etc… hij gaat er alles aan doen om het allermeeste weg te krijgen zonder complicaties aan over te houden en dat is voor mij het voornaamste en heb er veel vertrouwen in.
In UZ bij Dr Stillaert is mijn explantatie terugbetaald en gaan ze me ook helpen maar hier is het een privé kliniek en ja dan komt de mutualiteit quasi niets tussen (200 of 250€ van de 3200€)
Dat is helaas het slechtere nieuws maar met de Dr in het UZ toch geen klik en hier wel dus ik ga het bij Dr Budo doen...
explantatie datum 11/08 want nu gaat hij helaas in verlof
Hij onderzocht ook mijn lymfeklieren en voelde gelukkig niets, wat ook al goed was op de MRI van 02/06 dus dat was wel een positieve noot
Verder ben ik erg geschrokken hoe weinig PC’s er maar inzitten met de gezondheid van een mens, het is toch als arts hun taak om mensen op gevaren te wijzen want ze weten dit allemaal.
Al 30 jaar vecht hij tegen deze praktijken, ik vind dat echt frappant en ben daar enorm verdrietig om.
Ik heb veel vriendinnen die er nog maar recent hebben laten plaatsen en ik durf dit echt niet te herhalen allemaal…
Ik ben nu alleen bezorgd dat ik nog bijna 3 weken geduld moet oefenen met de last die ik heb.
Hij zei dat dit waarschijnlijk ook niet het verschil zou maken en dat ik daar niet moet van wakker liggen.
Hij zou me anders doorsturen naar een collega die sneller kan zei hij als hij twijfels had.
Nu ja heb maandag toch een groot bloedonderzoek bij huisarts aangevraagd omdat ik zo bang ben voor een auto immuunziekte.
De spierpijn is zeer lastig
Bedankt om te luisteren en alle tips zijn welkom.
Iets wat ik kan nemen ofzo voor de operatie om aan te sterken?
Liefs