Hallo Lena,Lena schreef:Hoi Angel,
Ik zou je nog even op de hoogte houden of mijn explantatie vergoed wordt door mijn verzekering. Heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn explantatie en verwijdering kapsels van 12-07 wordt vergoed door mijn verzekering. Ik zit bij Avero Achmea. Ik had de operatie al voorgeschoten, omdat ik snel geholpen wilde worden en kreeg vandaag de machtiging binnen. Volgens de brief wordt het vergoed onder de basisverzekering. De plastisch chirurg dr. Van Loenen (Slotervaart) had in de aanvraag naar de verzekering geschreven dat ik 14 jaar oude protheses heb en dat er mogelijke siliconenproblemen waren. Zij zei dat ik mogelijk op basis van mijn oudere protheses de operatie vergoed zou kunnen krijgen. De prothese van voor 2002 (of 2000) zijn nog gevuld met vloeibare siliconen. En brengen meer risico met zich mee???? Zoiets dergelijks zei ze tegen mij.
Ik hoop dat dit een algemeen geldende regel is, want dat biedt voor jou ook veel hoop dat het gewoon vergoed wordt. Vooral omdat in mijn brief staat dat het vergoed wordt onder de basisverzekering.
Veel sterkte met alles.
Liefs
Lena
Nou dat is wel een SUPER Bericht zeg!
Ik hoop dat ze het bij mij ook gaan vergoeden, de kans is dan wel erg groot!
Ik zit bij CZ.Ik hoop dat ze ook positief gaan reageren!
Liefs,
Angel