Even voorstellen (Angel)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Angel

Ongelezen bericht 26 jul 2012 15:02

Lena schreef:Hoi Angel,

Ik zou je nog even op de hoogte houden of mijn explantatie vergoed wordt door mijn verzekering. Heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn explantatie en verwijdering kapsels van 12-07 wordt vergoed door mijn verzekering. Ik zit bij Avero Achmea. Ik had de operatie al voorgeschoten, omdat ik snel geholpen wilde worden en kreeg vandaag de machtiging binnen. Volgens de brief wordt het vergoed onder de basisverzekering. De plastisch chirurg dr. Van Loenen (Slotervaart) had in de aanvraag naar de verzekering geschreven dat ik 14 jaar oude protheses heb en dat er mogelijke siliconenproblemen waren. Zij zei dat ik mogelijk op basis van mijn oudere protheses de operatie vergoed zou kunnen krijgen. De prothese van voor 2002 (of 2000) zijn nog gevuld met vloeibare siliconen. En brengen meer risico met zich mee???? Zoiets dergelijks zei ze tegen mij.

Ik hoop dat dit een algemeen geldende regel is, want dat biedt voor jou ook veel hoop dat het gewoon vergoed wordt. Vooral omdat in mijn brief staat dat het vergoed wordt onder de basisverzekering.

Veel sterkte met alles.

Liefs
Lena
Hallo Lena,

Nou dat is wel een SUPER Bericht zeg!
Ik hoop dat ze het bij mij ook gaan vergoeden, de kans is dan wel erg groot!
Ik zit bij CZ.Ik hoop dat ze ook positief gaan reageren!
Liefs,
Angel
Angel

Ongelezen bericht 26 jul 2012 15:04

Luna schreef:Harstikke fijn nieuws voor je Angel. Maar ik had het sowieso wel verwacht, want 20 jaar is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!!
Ik heb het nog niet binnen luna, maar de kans is wel groot dat het vergoed gaat worden.
Eerst maar afwachtten wat mijn CZ doet! :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jul 2012 10:37

Ja, dat had ik begrepen, hihihi.
Komt goed hoor. Zou raar zijn als de een het wel vergoed krijgt en de ander niet, toch?

Een grote X voor jou!
Angel

Ongelezen bericht 27 jul 2012 11:54

Angel schreef:

Ik zou je nog even op de hoogte houden of mijn explantatie vergoed wordt door mijn verzekering. Heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn explantatie en verwijdering kapsels van 12-07 wordt vergoed door mijn verzekering. Ik zit bij Avero Achmea. Ik had de operatie al voorgeschoten, omdat ik snel geholpen wilde worden en kreeg vandaag de machtiging binnen. Volgens de brief wordt het vergoed onder de basisverzekering. De plastisch chirurg dr. Van Loenen (Slotervaart) had in de aanvraag naar de verzekering geschreven dat ik 14 jaar oude protheses heb en dat er mogelijke siliconenproblemen waren. Zij zei dat ik mogelijk op basis van mijn oudere protheses de operatie vergoed zou kunnen krijgen. De prothese van voor 2002 (of 2000) zijn nog gevuld met vloeibare siliconen. En brengen meer risico met zich mee???? Zoiets dergelijks zei ze tegen mij.

Ik hoop dat dit een algemeen geldende regel is, want dat biedt voor jou ook veel hoop dat het gewoon vergoed wordt. Vooral omdat in mijn brief staat dat het vergoed wordt onder de basisverzekering.

Veel sterkte met alles.

Liefs
Lena
Hallo Lena,

Nou dat is wel een SUPER Bericht zeg!
Ik hoop dat ze het bij mij ook gaan vergoeden, de kans is dan wel erg groot!
Ik zit bij CZ.Ik hoop dat ze ook positief gaan reageren!
Liefs,
Angel
LENA, nog even een vraagje....
Hoelang zat er tussen van moment aanvraag tot bericht dat het vergoed werd?
Ik zit nl hier met een aantal zwangere poezen die eind augustus en begin september moeten bevallen.En DAAR MOET Ik bijzijn.Ik fok nl perzische katten.En ik had gedacht dat ik dan mijn operatie wilt plannen op eind september.
15 augustus moet ik bij dokter van Loenen zijn...dus dat zou mooi kunnen, want ik dacht dat er 6 weken wachtlijst was?
Liefs,
Angel
Angel

Ongelezen bericht 27 jul 2012 11:56

Luna schreef:Ja, dat had ik begrepen, hihihi.
Komt goed hoor. Zou raar zijn als de een het wel vergoed krijgt en de ander niet, toch?

Een grote X voor jou!
Zou wel heel vreemd zijn als dat zou gebeuren he Luna?
:? Maar goed, je weet maar nooit.Het zorgstelsel zit hier maar krom in mekaar! :twisted:

Liefs,
Angel
Lena

Ongelezen bericht 28 jul 2012 09:16

Hoi Angel,

Het duurde precies 4 weken voordat ik de goedkeuring binnen had voor de verzekering. Dr. Van Loenen had mij dit ook al van te voren gezegd, dat het meestal zo'n 4 weken duurt voordat de verzekering reageert en dat klopte dus. Tijdens het consult bij dr. Van Loenen vertelde ze me precies wat ze opschreef voor de aanvraag, dus ik zou daar alert op zijn. Bij mij dus '14 jaar oudere protheses die mogelijk siliconenproblemen veroorzaken'.

Hieronder nog even wat er in mijn goedkeuring staat:

Zorgomschrijving: capsultectomie evt vervangen protheses, verwijderen protheses
Vergoed onder: Basisverzekering
Bijzonderheden: Verwijderen van protheses is akkoord, het plaatsen van borstprotheses is niet akkoord

Ik hoop van harte dat het bij jou allemaal goed gaat. Veel sterkte met de laatste loodjes. En wat een leuk vooruitzicht een nest kleine katjes binnenkort.

Liefs
Lena
Angel

Ongelezen bericht 28 jul 2012 11:04

Het duurde precies 4 weken voordat ik de goedkeuring binnen had voor de verzekering. Dr. Van Loenen had mij dit ook al van te voren gezegd, dat het meestal zo'n 4 weken duurt voordat de verzekering reageert en dat klopte dus. Tijdens het consult bij dr. Van Loenen vertelde ze me precies wat ze opschreef voor de aanvraag, dus ik zou daar alert op zijn. Bij mij dus '14 jaar oudere protheses die mogelijk siliconenproblemen veroorzaken'.

Hieronder nog even wat er in mijn goedkeuring staat:

Zorgomschrijving: capsultectomie evt vervangen protheses, verwijderen protheses
Vergoed onder: Basisverzekering
Bijzonderheden: Verwijderen van protheses is akkoord, het plaatsen van borstprotheses is niet akkoord

Ik hoop van harte dat het bij jou allemaal goed gaat. Veel sterkte met de laatste loodjes. En wat een leuk vooruitzicht een nest kleine katjes binnenkort.

Liefs
Lena
Hallo Lena,

Bedankt voor je antwoord.
Zo...dat is snel zeg...Nou ik ben benieuwd , ik ga het zeker in de gaten houden wat ze opschrijft.Bij mij is het nu al 20 jaar, bijna.Dus dat moet toch ook lukken?En daarbij heb ik 7 jaar geleden een herseninfarct gehad, en dat heeft mijn huisarts ook in zijn verwijsbrief geschreven.Ook al veegde hij het verband CVA en siliconen zo van tafel!
Ik hou je op de hoogte.
oh ja, heel leuk nestjes perzen fokken.Het is echt een hobby.Maar het doet wel iedere keer veel pijn als ze naar een nieuw baasje gaan, maar daar doe je het voor!

Liefs,
Angel
Angel

Ongelezen bericht 23 aug 2012 12:28

Vandaag bericht gekregen van CZ.
Ze gaan Akkoord...!!!! :D :D :D Alles wordt vergoed!!!!
Wat een opluchting!Weer een zorg minder.Ze waren erg snel met beantwoorden, het heeft nog geen week geduurd.
pffff....weer een zorg minder.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 aug 2012 13:59

Angel schreef:Vandaag bericht gekregen van CZ.
Wat een opluchting!Weer een zorg minder.Ze waren erg snel met beantwoorden, het heeft nog geen week geduurd.
Feest
Lena

Ongelezen bericht 23 aug 2012 19:45

Geweldig, Angel, wat een goed nieuws voor je. En zo snel. Weer 1 puntje om af te schrijven van je stresslijstje.
Sabrah

Ongelezen bericht 23 aug 2012 21:00

Wat een geweldig nieuws!!! Weet een stapje verder!!!

Oh wat zul je blij zijn!
Wendy

Ongelezen bericht 24 aug 2012 08:35

Angel schreef:Vandaag bericht gekregen van CZ.
Goed nieuws!!!! :D :D
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Angel

Ongelezen bericht 24 aug 2012 12:57

bedankt allemaal, ja ik ben erg blij...een hele opluchting!weer een zorg minder! :D
liefs, Angel
Angel

Ongelezen bericht 03 sep 2012 09:00

De maand September!!!!!!! is aangebroken.
Vanaf volgende week woensdag geen bloedverdunners meer gebruiken, het begint nu toch wel te naderen.
Maak me zenuwachtig, nu al.Wat zal ik blij zijn als het achter de rug is en ik weer lekker thuis ben.
Liefs,
Angel
Angel

Ongelezen bericht 08 sep 2012 11:22

Ik tel de dagen af...Volgende week donderdag is het zover!
Vanaf donderdag stoppen met mijn bloed verdunners.Het komt nu erg dichtbij.
Afgelopen week mijn bloeddruk laten opmeten, ivm de medicijnen die ik slik voor mijn opvliegers.
Is mijn bloeddruk gezakt naar 95/60.Moest er acuut mee stoppen dus, en nu komen de opvliegers in volle hevigheid weet terug, dat is een domper!
Ik merk iedere dag meer veranderingen aan mijn borsten...Zo voelde ik vanmorgen, terwijl ik op mijn rug lag, een lege ruimte onder mijn tepel...Klinkt misschien raar,en als ik sta komt er op die plek ook een put onder mijn tepel.
Mijn rechter borst gaat met de dag meer pijn doen.Ik ben bang voor de operatie, wat zal ik blij zijn als het achter de rug is.

Liefs,
Angel
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”