Hoi Luna,Luna MKS schreef: β17 feb 2022 19:46Lieve Ilja, er waren geamputeerde vrouwen die ook zonder Brava redelijk goede resultaten hadden. Als ik mij niet vergis, had ik daar ook wat onderzoeken over gevonden.Ilja schreef: β17 feb 2022 14:55Ah ja, echt aftellen nu. Helaas zit het tegen. Ik ben te smal voor de cups. Inmiddels zijn er al 2 vervangen en ik krijg geen
nieuwe meer. Nu nog maar een paar uurtjes per dag met de cups dus hopelijk redden ze het nog tot de operatie.
Hopelijk gaat dit niet ten koste van het resultaat. Zo spannend. Hoe gaat het nu met jou?
Groetjes Ilja
In dit topic staan er een paar:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1461
Moet wel eerlijk bekenen dat ik al heel lang geen nieuwe lipofilling onderzoeken heb gezocht..
Alles komt goed hoor!
Sterkte en succes verder Ilja!β€
Ik heb toevallig nog met Ilona (Loontje) contact gehad. Zij gaf ook aan dat ze de cup maar weinig uurtjes had gedragen.
Ze had toch een goed resultaat en ik kreeg er een foto van. Zij had maar 1 sessie gehad en was toch al heel mooi.
Ik moet mij erbij neerleggen en het vertrouwen hebben dat het goed komt. Als ik nu al zie dat ze bijna al 1 cup zijn opgerekt
dan sta je daar echt van te kijken. Nu lekker aftellen naar dinsdag.
Dank je wel voor je berichtje.
Lieve groetjes Ilja