Ervaring met Brava/Best systeem

Deel je ervaringen en foto's.
Ilja

Ongelezen bericht 17 feb 2022 22:04

Luna MKS schreef: ↑
17 feb 2022 19:46
Ilja schreef: ↑
17 feb 2022 14:55
Corrine68 schreef: ↑
16 feb 2022 20:52
Nog 5 dagen Ilja, je kan het!! πŸ’ͺπŸ₯°πŸŒΉ
Ah ja, echt aftellen nu. Helaas zit het tegen. Ik ben te smal voor de cups. Inmiddels zijn er al 2 vervangen en ik krijg geen
nieuwe meer. Nu nog maar een paar uurtjes per dag met de cups dus hopelijk redden ze het nog tot de operatie.
Hopelijk gaat dit niet ten koste van het resultaat. Zo spannend. Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes Ilja
Lieve Ilja, er waren geamputeerde vrouwen die ook zonder Brava redelijk goede resultaten hadden. Als ik mij niet vergis, had ik daar ook wat onderzoeken over gevonden.
In dit topic staan er een paar:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1461
Moet wel eerlijk bekenen dat ik al heel lang geen nieuwe lipofilling onderzoeken heb gezocht..

Alles komt goed hoor!πŸ™

Sterkte en succes verder Ilja!πŸ€πŸ˜˜β€
Hoi Luna,
Ik heb toevallig nog met Ilona (Loontje) contact gehad. Zij gaf ook aan dat ze de cup maar weinig uurtjes had gedragen.
Ze had toch een goed resultaat en ik kreeg er een foto van. Zij had maar 1 sessie gehad en was toch al heel mooi.
Ik moet mij erbij neerleggen en het vertrouwen hebben dat het goed komt. Als ik nu al zie dat ze bijna al 1 cup zijn opgerekt
dan sta je daar echt van te kijken. Nu lekker aftellen naar dinsdag.

Dank je wel voor je berichtje.

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2022 19:23

17 feb 2022 22:04
Hoi Luna,
Ik heb toevallig nog met Ilona (Loontje) contact gehad. Zij gaf ook aan dat ze de cup maar weinig uurtjes had gedragen.
Ze had toch een goed resultaat en ik kreeg er een foto van. Zij had maar 1 sessie gehad en was toch al heel mooi.
Ik moet mij erbij neerleggen en het vertrouwen hebben dat het goed komt. Als ik nu al zie dat ze bijna al 1 cup zijn opgerekt

Lieve groetjes Ilja
Ilona is een schat!❀
Net als jijπŸ˜‡
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2022 19:35

17 feb 2022 20:22
Jeej, dat is balen dat het niet naar wens gaat zeg. Hou je maar vast aan dinsdag want vanaf dan gaat het voor jou beter worden, het geluk komt jou ook een keer tegemoet!!
Met mij gaat het wel, ik heb zelfs het gevoel dat ik op mijn goede dagen zeg maar meer energie heb en dat ik me fitter voel, echt zoooo blij mee. De therapeut zei gister ook dat ze wel verbetering ziet aan de rechterkant, dus ik heb best goede moed, hehe.nou, lieve Ilja, nog een paar dagen doorworstelen nu voor jou. Zet 'm op!!! Ik denk aan je en dinsdag ga ik een kaarsje voor je branden.

Liefs van Corrine
Wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan, Corrine!πŸ‘

Welterusten voor straks meiden😘😴
Ilja

Ongelezen bericht 18 feb 2022 21:56

18 feb 2022 19:23
17 feb 2022 22:04
Hoi Luna,

Lieve groetjes Ilja
Ilona is een schat!❀
Net als jijπŸ˜‡
Ja, Ilona is zeker een schat. Dat ben jij ook lieve Luna 😘
Corrine68

Ongelezen bericht 21 feb 2022 10:17

Hoi Ilja,

nog 1 nachtje slapen en dan ben jij aan de beurt. Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat morgen!!! Straks mag je bellen voor de tijd he?
Hopelijk lekker vroeg dan hoef je ook niet zo lang er tegen aan te hikken.
Mocht ik je niet meer spreken dan heel veel succes morgen!!!!

liefs van Corrine
Ilja

Ongelezen bericht 21 feb 2022 11:40

21 feb 2022 10:17
Hoi Ilja,

nog 1 nachtje slapen en dan ben jij aan de beurt. Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat morgen!!! Straks mag je bellen voor de tijd he?
Hopelijk lekker vroeg dan hoef je ook niet zo lang er tegen aan te hikken.
Mocht ik je niet meer spreken dan heel veel succes morgen!!!!

liefs van Corrine
Dank je wel Corrine voor al je lieve berichtje. Ik moet morgen om 7.15 uur in Zevenaar zijn. Ik had gevraagd of ik de eerste
mocht zijn. Hopelijk gaat het dit keer beter dan de vorige keer. Ik moest er toen om 7.30 uur zijn en ik ging pas
om 11.15 uur naar de OK. Wachten duurt dan zo lang hè. Maar goed, ik ben blij als het morgen is.
Ik laat weten hoe het gegaan is. Hopelijk merk jij ook al wat verbetering.

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 feb 2022 12:28

Ilja.jpg
Ilja.jpg (26.33 KiB) 4831 keer bekeken
Ilja

Ongelezen bericht 21 feb 2022 13:11

21 feb 2022 12:28
Ilja.jpg
Dank je wel lieve Luna. Nu de laatste uurtjes aftellen. Ik ga ervoor.

πŸ™πŸ’‹
Corrine68

Ongelezen bericht 21 feb 2022 22:47

Heel veel succes lieverd!!! Mag je wel naar huis morgen weer of moet je een nachtje blijven? Ik ga een kaarsje voor je branden morgen! πŸ™πŸ™πŸ˜˜

Groetjes Corrine
Ilja

Ongelezen bericht 22 feb 2022 16:28

Hoi Corinne en Luna,

Ik ben vanmorgen om 8 uur geopereerd. Het was zo fijn om de eerste te zijn. Er waren nog 2 vrouwen die ook
geopereerd werden via de Breast Trial. We hebben heerlijk liggen kletsen. Gelukkig is alles goed gegaan.
Helaas hebben ze wel per ongeluk morfine toegediend. Stond wel in mijn dossier, maar helaas toch mis gegaan.
Ik ben daardoor vreselijk draaierig in mijn hoofd. Ondanks dat ben ik toch om 14 uur lekker naar huis gegaan.
Tot nu toe nog geen pijn. Ik moet helaas verplicht 5 dagen antibiotica slikken. Protocol, pff.
Nu heerlijk op de bank liggen en flink drinken.

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2022 20:08

Wat fijn dat het goed ging! Blij dat het achter de rug is!!!πŸ₯³

Rust maar lekker uit lieve schat!😴
Je hebt vast een lieve man die voor je zorgtπŸ₯°

Heel veel kusjes lieverd!😘❀
Ilja

Ongelezen bericht 22 feb 2022 21:12

22 feb 2022 20:08
Wat fijn dat het goed ging! Blij dat het achter de rug is!!!πŸ₯³

Rust maar lekker uit lieve schat!😴
Je hebt vast een lieve man die voor je zorgtπŸ₯°

Heel veel kusjes lieverd!😘❀
Dank je wel lieve Luna voor je berichtje. Ik heb inderdaad een hele lieve en zorgzame man die mij lekker vertroeteld.

πŸ’‹πŸ˜
Corrine68

Ongelezen bericht 22 feb 2022 21:25

Heeeey Ilja, je hebt het achter de rug, nu lekker bijkomen en uitrusten. Hopelijk duren de naweeen van de morfine niet te lang. Heb je dr. Kroese nog gezien? Heeft ze nog iets verteld hoe het gegaan is?
Ik heb rond 16 uur het kaarsje uitgedaan, ik hoop dat het geholpen heeft.

Laat je lekker verwennen en doe kalm aan!

Liefs van Corrine 🌹😘
Ilja

Ongelezen bericht 22 feb 2022 21:43

22 feb 2022 21:25
Heeeey Ilja, je hebt het achter de rug, nu lekker bijkomen en uitrusten. Hopelijk duren de naweeen van de morfine niet te lang. Heb je dr. Kroese nog gezien? Heeft ze nog iets verteld hoe het gegaan is?
Ik heb rond 16 uur het kaarsje uitgedaan, ik hoop dat het geholpen heeft.

Laat je lekker verwennen en doe kalm aan!

Liefs van Corrine 🌹😘
Hoi Corrine,

Ik heb Dr. Kroese op de OK gesproken. Zij heeft mij eerst afgetekend en ook alles nog even doorgesproken.
Toen lekker onder narcose en vervolgens naar de uitslaapkamer. Daarna al snel wakker en naar de afdeling.
Ik mocht op de afdeling het OK verslag lezen waarin stond dat alles goed was gegaan. Er is 170 cc per borst aan
lipofilling ingespoten. Dat is wel weinig maar als ze teveel in 1 keer inspuit dan heb ik meer kans op vetnecrose.
Vanaf morgen weer 2 weken de vacuΓΌmpompen plaatsen voor 10 uur per dag. Ook 6 weken lang een hemdje en een
strakke correctiebroek dragen. Ik heb niet op haar gewacht om dit te horen want ik wilde lekker naar huis.
De verpleging vond dat prima dus ik ben lekker naar huis gegaan. Over 2 weken ga ik op controle.

Lieve groetjes Ilja
Essi

Ongelezen bericht 23 feb 2022 01:10

Wat fijn dat je deze stap achter de rug hebt.
Op naar de volgende.
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”