Welke kleding na de operatie?

Lees informatie of stel vragen.
Jo79

Ongelezen bericht 23 jan 2022 14:07

Misschien staat het ergens beschreven, maar ik kan het niet vinden. Welke kleding moet ik aan op de dag van de operatie? Is het raar als ik bijvoorbeeld een pyjama aantrek na de operatie? Vanwege het feit dat de broek lekker los zit en het jasje knopen heeft. Ik moet na de operatie namelijk ook nog ruim 1,5 uur in de auto zitten om thuis te komen.
Sofie

Ongelezen bericht 23 jan 2022 15:00

Ik ben net geopereerd en had vooraf 2 joggingspakken aangeschaft. Een pyama kan natuurlijk ook, maar ivm de kou zou iets dikkers misschien wel fijner zijn. Ik dacht eerst zo'n druk pak is misschien al warm, maar ik merk dat ik me snel kou voel na de operatie. Als ik bijv uit bed ga en naar het wc ga, kom ik klappertandend terug. Dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn, maar je lichaam heeft veel energie nodig om te herstellen. Dus ik zou voor dikker gaan. Of een lekkere fleecedeken mee in de auto.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jan 2022 16:31

Lieve meiden,

In het forumdeel 'Na de operatie' > 'Welke kleding' vind je verschillende topics met tips: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=235

Dikke kus!😘
Jo79

Ongelezen bericht 23 jan 2022 18:28

Dankjewel voor jullie reactie! 💕
Visje

Ongelezen bericht 24 jan 2022 11:44

Hi,

in lijn hiervan... Hoe snel kan en mag je na explantatie, zonder lipo, je armen in de lucht doen om sporttopjes en truitjes over je hoofd aan te trekken?
Dat maakt het voor mij bepalend of ik echt opzoek moet naar bh's en shirts met ritsen en knopen, of dat ik inderdaad gewoon bij de hema sporttops kan aanschaffen.
Ik weet bij mijn vergroting duurde dat wel eventjes. Ook omdat ze achter de spier zijn geplaatst..

Liefs,
Essi

Ongelezen bericht 24 jan 2022 19:35

Visje schreef:
24 jan 2022 11:44
Hi,

in lijn hiervan... Hoe snel kan en mag je na explantatie, zonder lipo, je armen in de lucht doen om sporttopjes en truitjes over je hoofd aan te trekken?
Dat maakt het voor mij bepalend of ik echt opzoek moet naar bh's en shirts met ritsen en knopen, of dat ik inderdaad gewoon bij de hema sporttops kan aanschaffen.
Ik weet bij mijn vergroting duurde dat wel eventjes. Ook omdat ze achter de spier zijn geplaatst..

Liefs,
Zelf koos ik voor kleding stukken die makkelijk aan gingen over mijn benen. In stappen en optrekken zeg maar😜
Voor boven lijf gewoon dingen met voor sluiting.
Succes
Susana

Ongelezen bericht 25 jan 2022 07:14

Visje schreef:
Hi,

Liefs,
Ik, na 4 weken ongeveer.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jan 2022 10:44

Visje schreef:
Hi,

Liefs,
Lieve meiden, het is makkelijker om kleding met knoopjes te dragen enz. Maar als je sporttops aantrekt na explantatie is dat geen enkel probleem. In de beginjaren was er heel weinig keuze voor de vrouwen aan bh's. De meeste hadden dan idd sportbh's of sporttops of bhhemdjes. Ik ook. Kan prima. Bij lift is een ander verhaal.

Succes!🍀
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”