Vraag juridische documenten

Protheses vanwege cosmetische reden.
Minka

Ongelezen bericht 13 jan 2022 15:08

Hai
Ik krijg binnenkort ook n operatie maar de pl chiururg moet eerst de vraag neerleggen bij de jurist van t ziekenhuis of ik de implantaten mee mag naar huis. Ik vind dat dat mijn eigendom is en daar recht op heb. Bestaat er ergens een document hierover dat ik ze kan laten zien van hej hier staat dat ik recht heb op die dingen mee te nemen naar huis?
Ilja

Ongelezen bericht 13 jan 2022 16:30

Minka schreef:
13 jan 2022 15:08
Hai
Ik krijg binnenkort ook n operatie maar de pl chiururg moet eerst de vraag neerleggen bij de jurist van t ziekenhuis of ik de implantaten mee mag naar huis. Ik vind dat dat mijn eigendom is en daar recht op heb. Bestaat er ergens een document hierover dat ik ze kan laten zien van hej hier staat dat ik recht heb op die dingen mee te nemen naar huis?

Hoi hoi. Dat is een goeie vraag. Ik heb in november mijn explantatie in het ziekenhuis gehad. Ik had ook gevraagd om de
implantaten mee naar huis te nemen. De plastisch chirurg zelf vond het prima. Helaas mocht het absoluut niet van
het ziekenhuis. Ze worden op een speciale manier vernietigd. Ik mocht ze na de operatie wel zien en ook foto’s maken.
Ik heb mij er maar bij neergelegd.

Groetjes Ilja
Minka

Ongelezen bericht 13 jan 2022 17:17

Ilja schreef:
13 jan 2022 16:30
Minka schreef:
13 jan 2022 15:08
Hai

Hoi hoi. Dat is een goeie vraag. Ik heb in november mijn explantatie in het ziekenhuis gehad. Ik had ook gevraagd om de
implantaten mee naar huis te nemen. De plastisch chirurg zelf vond het prima. Helaas mocht het absoluut niet van
het ziekenhuis. Ze worden op een speciale manier vernietigd. Ik mocht ze na de operatie wel zien en ook foto’s maken.
Ik heb mij er maar bij neergelegd.

Groetjes Ilja
Beste
Dank voor je reactie. T is gek dat ziekenhuizen deze regel hebben terwijl je gewoon recht hebt op je eigen protheses
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jan 2022 13:02

Lieve meiden, we zullen hier z.s.m. op terugkomen. We overleggen ook nog even met de advocaten van Clara Wichmann.

Je kunt sowieso altijd een klacht neerleggen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis of de kliniek Jij hebt voor het product betaald, dus het is jouw eigendom. En voor aanspraak op vergoeding bij de fabrikant, heb je de implantaten altijd nodig. Dit kun je als argument geven.
Dit geldt overigens niet voor de collectieve schadeclaim tegen Allergan. Dan heb je alleen je dossier of het implantaat-paspoort nodig.

Ik ben nog steeds niet helemaal fit, dus lees later of morgen de rest. Dikke kus iedereen!😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Minka

Ongelezen bericht 18 jan 2022 12:12

Luna MKS schreef:
15 jan 2022 13:02
Lieve meiden, we zullen hier z.s.m. op terugkomen. We overleggen ook nog even met de advocaten van Clara Wichmann.

Je kunt sowieso altijd een klacht neerleggen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis of de kliniek Jij hebt voor het product betaald, dus het is jouw eigendom. En voor aanspraak op vergoeding bij de fabrikant, heb je de implantaten altijd nodig. Dit kun je als argument geven.
Dit geldt overigens niet voor de collectieve schadeclaim tegen Allergan. Dan heb je alleen je dossier of het implantaat-paspoort nodig.

Ik ben nog steeds niet helemaal fit, dus lees later of morgen de rest. Dikke kus iedereen!😘
Net gebeld door mijn pl chiururg ik mag protheses mee naar huis. Ik moet zeggen dat deze arts echt zijn best doet
En snel van handelen is! Tot nu toe dikke aanrader hoor nu nog de operatie afwachten!
Ilja

Ongelezen bericht 18 jan 2022 14:08

Hoi Minka,

Dat is goed nieuws. Zo zie je maar dat het overal heel verschillend is. Ik wens je alvast heel veel succes met je operatie.

Lieve groetjes Ilja
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”