Ik ben Nanne en ik ben er pas achter gekomen dat ik gescheurde Allergan (McGhan) borstimplantaten heb met lekkage aan beide kanten en kapselvorming graad 4. Dit is inmiddels aangetoond dmv mammografie
Ik heb voor aankomende vrijdag een telefonisch consult met de plastisch chirurg om mij op de wachtlijst te plaatsen voor operatie. Door mijn klachten krijg ik gelukkig wel voorrang. Maar ik wil ook nog een fysieke afspraak met haar, om te spreken over wat er nu gaande is in mijn lijf...waarom ben ik niet geïnformeerd toen deze implantaten uit de handel werden genomen. En hoe zit het met die lymfeklierkanker? Ik heb tijdens de echo ook aangegeven dat ik pijn in mijn oksels had en gevraagd of dat met mijn borsten te maken had. Maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ik heb eveneens spier- en gewrichtsklachten. Ik weet niet of het van de implantaten komt maar ik wist ook niet eerder dat het daarvan zou kunnen komen. Door deze klachten ben ik sinds 2008 volledig afgekeurd en slik iedere dag zware pijnstillers. Zou dat echt daarvan komen? Ik had daarvoor ook al gewrichtsklachten alleen niet zo erg.
Sorry voor dit lange verhaal. Ik val hier dus net sinds vorige week in. Ik probeer me zoveel mogelijk in te lezen maar het is zoveel. Hebben jullie misschien tips voor me? Alle tips zijn welkom. Alvast heel hartelijk bedankt.
Lieve groetjes, Nanne