11 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad. BermanClinics, Eurosciliconen.
Inmiddels word ik al 2 jaar door de medische molen gehaald ivm maagklachten. Veel misselijk, reactie op steeds meer voedingsmiddelen. Behandeld voor een maagbacterie, die nu weg is. Maar de klachten bleven. Verder bloedonderzoek, ontlastingsonderzoek en maagonderzoek gehad. Dat ziet er normaal uit. Op een laag bloedsuikergehalte na. Internist vond dit verder niet iets om te onderzoeken.
Na al die tijd wordt je behoorlijk onzeker over je lichaam en ben ik zelf naar een privékliniek gestapt voor een total bodyscan. MRI van totale lichaam en specifiek eentje voor mijn borstprotheses. Alles zag er gelukkig goed uit, behalve de MRI van mijn rechterprothese.. deze is verschrikkelijk kapot.
Toen begonnen er kwartjes te vallen (naast de euro's die zo'n scan kost
Als ik de lijst bekijk met klachten van protheses, dan kan ik er aardig wat afvinken. Daar waar er zoveel klachten vaag zijn en ook vaak aan andere omstandigheden te linken zijn. Mamma van 2 jonge kinderen... dus vermoeidheid, brainfrog, woordvindingsproblematiek, prikkelbaar zijn en dan de lichamelijke klachten die ontstaan door 'stress'.
Ik kon door uitval gelukkig direct bij Dr. Kappel terecht. Goed gesprek over gehad en advies dan ook met spoed eruit halen. Omdat ik met de verzekering nog even mijn pakket moest aanpassen, heb ik aangegeven vanaf januari te kunnen. Ze heeft spoed om mijn dossier gezet en verwacht in januari mij te kunnen bellen voor een datum.
Ik vind het spannend.. De ingreep, de eerste dagen na de ingreep, het herstel, het aanzicht na het verwijderen en de eventuele hersteloperatie. Maar ik hoop zo uit het diepst van mijn hart dat mijn maagklachten verdwijnen. Dat ik eindelijk weer normaal kan eten...
Ik ben benieuwd naar ervaringen van dames specifiek met maagklachten/misselijkheid/voedselovergevoeligheid.
En ik ben benieuwd naar dames die niet direct een lipofilling hebben gedaan, maar eerst gaan herstellen en daarna kijken naar het esthetische.
Liefs,
F