Consult dr. Mermans, Boerhaave kliniek (vragen over lipofilling)
Hallo dames,
Morgen heb ik een consult bij dr. Mermans in de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Ik ben haar naam nog niet tegen gekomen op dit forum. Is er iemand die ervaring heeft met haar?
Ik heb in 2002 implantaten van McGhann gekregen en tot op heden zijn ze nog intact. Vanwege alle slechte berichten over dit merk wil ik ze graag laten verwijderen en mijn borsten laten opvullen met lichaamseigen vet. Het zou een mooie bijkomstigheid zijn als ik dan dus ook af ben van mijn buikje. Is dit inderdaad het geval?
Groetjes Jo79
Morgen heb ik een consult bij dr. Mermans in de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Ik ben haar naam nog niet tegen gekomen op dit forum. Is er iemand die ervaring heeft met haar?
Ik heb in 2002 implantaten van McGhann gekregen en tot op heden zijn ze nog intact. Vanwege alle slechte berichten over dit merk wil ik ze graag laten verwijderen en mijn borsten laten opvullen met lichaamseigen vet. Het zou een mooie bijkomstigheid zijn als ik dan dus ook af ben van mijn buikje. Is dit inderdaad het geval?
Groetjes Jo79
Hoi Jo,
Wijs besluit en wat een mazzel dat ze nog intakt zijn.
Heb je ze laten controleren echo, MRI??
Ik kan je verder geen info geven over Lipo en ook gelijk jou ideaal buikje weg!! Ik sta er ook anders in denk ik,gezondheid eerst,ideaal beeld ver van mijn bed nu!!
Er zijn hier wellicht anderen die je vraag wel naar behoefte kunnen antwoorden. Succes Jo.
Gr Liek
Wijs besluit en wat een mazzel dat ze nog intakt zijn.
Heb je ze laten controleren echo, MRI??
Ik kan je verder geen info geven over Lipo en ook gelijk jou ideaal buikje weg!! Ik sta er ook anders in denk ik,gezondheid eerst,ideaal beeld ver van mijn bed nu!!
Er zijn hier wellicht anderen die je vraag wel naar behoefte kunnen antwoorden. Succes Jo.
Gr Liek
Hoi Jo,Jo79 schreef: ↑30 nov 2021 21:03Hallo dames,
Groetjes Jo79
Voor lipo worden geen liters vet verwijderd, dus volledig van je buikje af zijn zal niet gebeuren. Tenzij je maar een klein laagje hebt. Er wordt echt maar heel weinig verwijderd en meestal verspreid, zodat er geen kuilen ontstaan. Buikvet is wel heel goed vet voor lipo, omdat daar meer stamcellen in zitten dan vet uit de benen en deze stamcellen zijn heel belangrijk voor de overleving van het vet.
Veder is het zo dat buikvet vaak ook bestaat uit vet tussen de organen. Ik weet niet hoe oud je bent? Na een bepaalde leeftijd krijgen vrouwen net als mannen meer vet rond de organen. Dit heeft met hormonen te maken. Meestal zit buikvet bij mannen veel meer aan de binnenkant en bij vrouwen dus net onder de huid. Na de overgang verandert dit ook bij vrouwen, helaas. Niet bij iedereen, maar bij velen dus wel.
Als je meer verwijderd wil hebben zoals bij liposuctie, dan kun je dat altijd met je pc bespreken en dan halen ze extra veel vet weg. Daar moet je dan wel voor betalen.
Hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt.
Had je je al aangemeld voor de collectieve claim/rechtszaak? Zie mijn onderschrift.
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb ze onlangs laten onderzoeken middels een mammografie en een echo in het ziekenhuis. Voor mij staat gezondheid ook absoluut voorop, maar als het toch gaat gebeuren wil ik het graag meteen goed doen. Ik ben 42 jaar, zit voor zover ik weet nog niet in de overgang. Ik gebruik de prikpil, dus nooit ongesteld me verder ook geen klachten. Ik heb me inderdaad ingeschreven voor de collectieve rechtszaak gezien mijn type implantaten. Een kleine vergoeding zou super zijn!
Jammer dat je een mammo hebt gehad... Helaas is dat altijd een risico, je kunt hierdoor ook (meer) klachten krijgen...
Hopelijk heb je snel een datum en kan die troep er uit.
Dikke kusss!
Hopelijk heb je snel een datum en kan die troep er uit.
Dikke kusss!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik weet niet zo goed waar ik mijn bericht moet plaatsen, dus ga maar verder bij mijn eerste bericht. Ik wordt 26 januari geholpen door dr. Mermans in de Boerhaave Kliniek. Ik ben zo benieuwd of er hier iemand is die ervaring heeft met haar? Het consult was in ieder geval erg prettig. Ik krijg een explantatie met lipofilling (vet uit de onderbuik) en tegelijkertijd liposuctie van de maag (als het dan toch moet gebeuren, dan ga ik maar meteen voor een platte buik). Ik merk wel dat ik nu steeds meer vragen krijg. Ben benieuwd of er vrouwen zijn die ook extra vet hebben weg laten halen tijdens hun lipofilling en wat de ervaringen zijn. Dr. Mermans had het over ongeveer 100 cc per borst, maar dat lijkt me bij nader inzien en na het lezen van verschillende verhalen hier wel erg weinig. Ik heb nu protheses van 295cc per borst. Misschien moet ik toch nog eens opnieuw contact met haar opnemen? Ben ook erg benieuwd naar herstelverhalen en de pijn die met het herstel gepaard gaat. Ik moet na de operatie ruim anderhalf uur terug rijden (niet zelf uiteraard). Is dit te doen. En hoe gaat het met aan- en uitkleden de eerste dagen na de operatie?
De arts kijkt altijd naar de hoeveel eigen weefsel die je hebt. Als je teveel vet in 1 keer spuit, krijgen de vetcellen niet op tijd voldoende bloedvoorziening en sterven ze af. Dit is nadelig voor je borsten. Je kunt dan ook ontstekingen krijgen. Als je van jezelf meer eigen vet in de borsten hebt, is er ook meer plek om meer vet in te spuiten. Vet heeft altijd vet nodig om te overleven. Vanuit dat vetweefsel komen de bloedvaatjes die ingroeien in het nieuwe vet. Bij het deel lipofilling lees je uitgebreide informatie. Je kunt natuurlijk ook je arts altijd een mail sturen met specifieke vragen. Tegenwoordig zijn artsen best goed te bereiken via de mail.Jo79 schreef: ↑19 dec 2021 07:07Ik weet niet zo goed waar ik mijn bericht moet plaatsen, dus ga maar verder bij mijn eerste bericht. Ik wordt 26 januari geholpen door dr. Mermans in de Boerhaave Kliniek. Ik ben zo benieuwd of er hier iemand is die ervaring heeft met haar? Het consult was in ieder geval erg prettig. Ik krijg een explantatie met lipofilling (vet uit de onderbuik) en tegelijkertijd liposuctie van de maag (als het dan toch moet gebeuren, dan ga ik maar meteen voor een platte buik). Ik merk wel dat ik nu steeds meer vragen krijg. Ben benieuwd of er vrouwen zijn die ook extra vet hebben weg laten halen tijdens hun lipofilling en wat de ervaringen zijn. Dr. Mermans had het over ongeveer 100 cc per borst, maar dat lijkt me bij nader inzien en na het lezen van verschillende verhalen hier wel erg weinig. Ik heb nu protheses van 295cc per borst. Misschien moet ik toch nog eens opnieuw contact met haar opnemen? Ben ook erg benieuwd naar herstelverhalen en de pijn die met het herstel gepaard gaat. Ik moet na de operatie ruim anderhalf uur terug rijden (niet zelf uiteraard). Is dit te doen. En hoe gaat het met aan- en uitkleden de eerste dagen na de operatie?
Succes en liefs!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat fijn dat je een datum hebt.Jo79 schreef: ↑19 dec 2021 07:07Ik weet niet zo goed waar ik mijn bericht moet plaatsen, dus ga maar verder bij mijn eerste bericht. Ik wordt 26 januari geholpen door dr. Mermans in de Boerhaave Kliniek. Ik ben zo benieuwd of er hier iemand is die ervaring heeft met haar? Het consult was in ieder geval erg prettig. Ik krijg een explantatie met lipofilling (vet uit de onderbuik) en tegelijkertijd liposuctie van de maag (als het dan toch moet gebeuren, dan ga ik maar meteen voor een platte buik). Ik merk wel dat ik nu steeds meer vragen krijg. Ben benieuwd of er vrouwen zijn die ook extra vet hebben weg laten halen tijdens hun lipofilling en wat de ervaringen zijn. Dr. Mermans had het over ongeveer 100 cc per borst, maar dat lijkt me bij nader inzien en na het lezen van verschillende verhalen hier wel erg weinig. Ik heb nu protheses van 295cc per borst. Misschien moet ik toch nog eens opnieuw contact met haar opnemen? Ben ook erg benieuwd naar herstelverhalen en de pijn die met het herstel gepaard gaat. Ik moet na de operatie ruim anderhalf uur terug rijden (niet zelf uiteraard). Is dit te doen. En hoe gaat het met aan- en uitkleden de eerste dagen na de operatie?
Ik heb je op de lijst met komende operaties gezet.
Succes.
Liefs essi
Lieve Jo, had even je topic verplaatst naar 'Informatie en vragen lipofilling'
Fijne avond, ook voor de andere meiden!
Fijne avond, ook voor de andere meiden!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op