Even voorstellen Sabrah

Protheses vanwege cosmetische reden.
renée

Ongelezen bericht 23 jul 2012 10:00

Hoi Sabrah, goed nieuws en je bent in geweldige handen en wees niet bang voor de terugrit, ik moest zelf naar Amsterdam, je zit nog lekker in de morfine, ik had de grootse lol onderweg want ik heb altijd lenzen en ik ging zonder lenzen naar huis maar kon alles goed lezen dus ik dacht dat alles nu al beter ging omdat ze eruit waren, ha ha, na 30uur was bij mij de morfine uitgewerkt dat duurde best lang maar dat kwam denk ik omdat ik aardig bijgespoten was.
Blijf de verzekering bellen, ik weet zeker dat je alles vergoedt krijgt vanwege dat je pip hebt(krijg de pip).
Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel, sterkte en probeer een beetje van de zon te genieten, je bent echt in goede betrouwbare handen, veel liefs
Pia

Ongelezen bericht 23 jul 2012 15:41

Apart om te zien hoe dat gaat. De een moet 4500 euro voorschieten en de ander is allang geopereerd en wacht nog steeds op de rekening.
4500 euro is inderdaad ontzettend veel.
Ben benieuwd of je ze vergoed krijgt want lees veelal dat pip slachtoffers geen keuze hebben in implantaten als ze die vergoed willen krijgen.

Als ze op de spier zitten is dat gunstig, dat lijkt me minder ingrijpend.
Zeker met delicate pips. Hopelijk geen foto's dus!

Zit me te bedenken, als je pips hebt moet je natuurlijk heel voorzichtig zijn... niet op de buik liggen, uitkijken dat je je niet stoot etc... bah

Op naar augustus.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
renée

Ongelezen bericht 23 jul 2012 17:51

Dr. Kappel is helemaal klaar met de verzekering ,ze moet daar zelf zo achter aan lopen en omdat zij niet regulier is en duurder heeft ze daar veel werk aan gehad en ben je daar wel klaar mee, ik was denk ik zo een beetje de laatste waar ze het zelf nog voorschoot, zij moet natuurlijk ook alles inhuren en waarschijnlijk voorschieten en als je an nog iedere keer achter je centen moet aanlopen en bij verzekeringen is het toch zo...je bent overal voor gedekt totdat je gaat claimen...maar lieve Sarah weet bijna zeker dat je alles krijgt, ik heb uiteindelijk na twee maanden onderhandelen voorelkaar gekregen dat ze 4500 dekken en alles erboven moet ik zelf betalen is bij mij afwachten nog omdat de operatie zeker een uur langer duurde.kus
renée

Ongelezen bericht 23 jul 2012 17:52

Ps ik zit bij de Amersfoortse.
Sabrah

Ongelezen bericht 25 jul 2012 10:58

De aanvraag via het Slotervaart Ziekenhuis was al goed gekeurd. Ik moet er nu alleen nog achteraan dat het dus dr. Kappel wordt. De FBTO heeft in het begin al aangegeven dat ze niet een beperking hebben op keuze vn implantaat. Dit omdat zij niet kunnen en mogen bepalen wat jijin je lijf wilt hebben. Ik voorzie dan ook niet echt problemen. Ik wacht het wel af. Natuurlijk baal ik als ik niet alles vergoed krijg, maar ik vind dat nu even niet zo belangrijk. Als ze er maar uit gaan. Ik voelde me eigenlijk schuldig dat we dit bedrag nu moeten betalen maar mijn man interesseert het helemaal niks. Zoals hij zei, gezondheid boven alles. Geld is niks als je ziek bent. Wat een schat!!!

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd waar de protheses nu zitten. Het is voor nu idd makkelijker als ze op de spier geplaatst zijn, maar het lijkt mij dus ook dat ze nog kwetsbaarder zijn.
renée

Ongelezen bericht 25 jul 2012 11:57

Fijn dat je zo een lieve man hebt, ik ook, je voelt je zo vaak schuldig dat het allemaal maar niet ophoudt, heb je het ene gehad komt het andere er weer aan.
Ik dacht zelf na verwijdering ervan af te zijn alleen begint hetvweer opnieuw, ik ben afgelopen vier jaar vijf keer opgenomen geweest, dus als je dan zo gesteund word dan is dat meer dan geweldig.
Maar laat je alsjeblieft niet ontmoedigen sabrah, je bent vast jonger dan ik en bij jou komen ze er top uit daar gaan we voor en dr. Kappel is de beste dus wat willen we nog meer. Dikke kus
Sabrah

Ongelezen bericht 25 jul 2012 13:06

Pfftt! Loop hier gewoon met een knoop in mijn maag rond. Tussen nu en 15.00 word ik door Nanyakkara gebeld met de uitslagen. Ben nu ineens heel erg zenuwachtig. Slaat nergens op want ik heb toch geen invloed op de uitslagen. Ik denk dat het komt omdat ik er zo'n dubbel gevoel bij heb. Aan de ene kant hoop ik dat alles is zoals het hoort, maar aan de andere kant hoop ik dathij juist wel iets tegen is gekomen. Dan heb ik namelijk nog de hoop dat ik me beter kan gaan voelen......
Sabrah

Ongelezen bericht 25 jul 2012 17:03

Het is nu bijna 5 uur en ik ben nog steeds niet gebeld. Heb om 15.15 gebeld waarom ik nog niks gehoord had. Eerst was er verwarring want volgens de assistente was Nanyakkara niet aanwezig. En in het systeem stond datik patientwas van dr van Veldt. Ik uitgelegd dat die er die dag inverwachts niet was en dat Nanyakkara het had overgenomen. Ze ging het uitzoeken. Vervolgens krijg ik te horen dat het idd klopt datik vandaag tussen 1 en 3 gebeld wordt met de uitslagen maar dat dr Nanyakkara in een bespreking zat die heel erg uitgelopen was. Maar hij zou me vandaag nog terug bellen met de uitslag! Hier zit ik dan, bijna 5 uur, weet nog niks. Heb de afdeling weer gebeld maar krijg nu het antwoordapparaat...ze zijn dicht.

Daar zit ik dan, de hele middag voor niks binnen te wachten op een telefoontje wat voor mij zoooooo belangrijk is en dan komt 't niet. WAAROM zit alles steeds tegen bij me?? Ik weet echt niet waar ik dit aan verdiend heb. Wel weet ik dat deze nachtmerrie waar ik in beland ben, vele malen minder erg zou zijn als ik niet constant met dit soort gezeur te maken had gehad.
renée

Ongelezen bericht 25 jul 2012 19:06

O ik weet precies wat je bedoelt, ik had dat gisteren dat dubbele gevoel. Zo herkenbaar, ik heb toen maar een glaasje wijn genomen om even te ontspannen. Ik vindt het heel vervelend voor je en morgen meteen zelf bellen. Hou vol kus
Joke MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2012 21:25

Hai Sabrah,

Zou het geen vergissing zijn?
Want 12 juni schreef je hier dat je op 27 juli teruggebeld zou worden en vandaag is het pas de 25ste..

groetjes,

Joke
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2012 22:06

Vervelend dat je zo lang moet wachten.
Hoop dat je snel iets hoort.
Sabrah

Ongelezen bericht 26 jul 2012 00:31

Hoi allemaal,

Ikben gelukkig toch gebeld vandaag. Om 17.45, net toen ik dus niks meer verwachtte. Dr Nanyakkara bood zijn excuses aan. Omdat ik eerst door de andere arts gezien zou worden was ik in zijn agenda gezet om te bellen. Maar die was er niet dus is aan hun kant mis gegaan.
Ik dacht ook idd steeds dat het de 27e was ,maar op mijn kalender stond hij voor vandaag. Daarom had ik vanmorgen gebeld om dat na te vragen. De assistente gaf toen aan dat ik idd in de agenda stond voor vandaag. Is weer tekenend voor hoe het met me gaat momenteel. Heb een hoofd als een zeef, niks blijft hangen. Ik had vroeger niet eens een agenda, laat staan een kalender. Ik had het niet nodig.

Maar goed, de uitslagen waren gelukkig allemaal goed. Geen indicatie voor auto immuumziekten. Schildklier waarden vertoonden geen afwijkingen en de echo was ook goed. Wel was mijn ijzer gehalte aan de lage kant, maar viel nog wel in de norm. Ik moet het nu een paar maanden aankijken na de operatie. Als ik geen verbetering voel dan moet ik hem bellen. Als ik wel verbetering voel dan hoort hij dat ook graag en dan kom ik sowieso volgend jaar, ik dacht in Februari, terug. Wellicht dat hij dan ook nog wat onderzoeken wil laten doen maar dat zie ik dan wel.
Hij gaf wel aan dat ik absoluut niet moest denken dat het niet zou helpen om de silicone te laten verwijderen. Hij had al heel wat vrouwen in de praktijk gehad die net als ik niks aantoonbaars hadden, maar wel opknapten na de explantatie.

Op zich ben ik wel opgelucht dat er geen hele erge dingen gevonden zijn, aan de andere kant hd ik het wel prettig gevonden als er iets afwijkends was gevonden. Dan had het aantoonbaar geweest voor mezelf en ook voor de buitenwereld. Ook had het dan fijn geweest als er over een paar maanden verbetering te zien was in de waarden. Maar goed, het is zoals het is. Nu ga ik de aankomende weken proberen te genieten van de vakantie en heb ik 21 Augustus de volgende stap in het proces.
renée

Ongelezen bericht 26 jul 2012 02:02

Jaaaaaaaaa, geweldig nieuws, fijn en ik weet zeker dat je na de operatie opknapt aan je klachten, ga lekker genieten van de vakantie, en bedankt voor je lieve woorden naar mij.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2012 11:57

Ben heel blij voor je. Wat een opluchting
Geniet van je vakantie met je gezin.
Heel veel liefs,
Luna
lisa

Ongelezen bericht 26 jul 2012 12:25

Goed nieuws! En ter geruststelling, ik knap ook steeds meer op na mijn explantatie.
Gr
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”