Bobbels onder mijn oksel. Naar de huisarts?

Deel je ervaringen of stel vragen.
Kitty88NL

Ongelezen bericht 03 okt 2021 11:44

Sinds 2 dagen heb ik last van 2 knikkervormige bobbels onder mijn linkeroksel.
Ik heb er eerder 1 gehad en ben toen naar de huisarts geweest, zij heeft ernaar gekeken en toen gezegd dat het kwam omdat ik mijn oksel scheer met een scheermesje dat de lymfeklieren daar een reactie op gaven en dat het vanzelf weg zou gaan.

Nu heb ik dus sinds 2 dagen eerst 1 kleine bobbel, toen 2 bobbels en nu zwelt het steeds meer op en wordt het ook pijnlijker. Het is zichtbaar en het voelt alsof ik 2 knikkers onder mijn oksel draag. Ik heb nu echter niet recent mijn oksels geschoren dus daar kan het niet van zijn. Ik heb fotos en scans van mijn borsten laten maken recent en geen scheuren zijn er gevonden ik heb de klachten van mijn oksel verteld maar hier is toen niet naar gekeken. Uiteraard maak ik mij zorgen maar ik denk dat mijn huisarts mij weer naar huis stuurt als ik langskom. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik kan vragen of zeggen aan de huisarts? Alvast heel erg bedankt.
30-09-2011 - Sebbin 435 cc siliconen
16-11-2021 - Explantatie Dr. Smulders Velthuis kliniek Rotterdam
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 okt 2021 11:50

Hoi Kitty, is er geen echo of mri van de okels gemaakt? Zou ik wel om vragen!

Bij vrouwen met protheses zien we vaak zwellingen in de oksels. Dit komt door versleepte siliconen en ontstekingsprocessen waardoor zwelling toeneemt.
Dat er geen scheur te zien was, wil niet zeggen dat ze niet lekken. Ze lekken/zweten altijd.

Sterkte!😘
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”