Even voorstellen Sabrah

Protheses vanwege cosmetische reden.
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 16:04

lieve andrea

hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen met
die foto's van je pip-explantatie
( geweldig dat je dat voor elkaar hebt gekregen ! )
heb jij daar bij haar om gevraagd of ze er foto's van wilde maken
heb jij een fotocamera aan haar gegeven om ze te maken
hoe is dat gegaan ??

lieve groet
jenny
renée

Ongelezen bericht 20 jul 2012 16:22

Nou, eerlijk gezegd,
Ik wilde implantaten mee, en toen ik wakker werd vertelde ze me meteen dat het echt een zootje was en dat ze er foto's van had gemaakt, dus dr kappel heeft het uit zich zelf gedaan ,echt zelf was ik er niet opgekomen. Dus dames allemaal een foto toestel meenemen, dan kan niemand iets verdoezelen. Mijn man wilde filmen met de operatie dat mocht helaas niet .
Ik vindt het een goed idee iedereen een fototoestel mee, kijken alleen al hoe er gereageerd wordt, mischien een idee voor Luna voor een topic?
Laatst gewijzigd door renée op 20 jul 2012 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 16:29

lieve andrea

super van dr. kappel en de foto's
en dat je ons hier allemaal in betrekt
kunnen we echt van leren
dank andrea!
een dikke knuff

jenny
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 16:33

ik zeg wel dr. van loenen maar moet natuurlijk de eer naar dr. kappel
renée

Ongelezen bericht 20 jul 2012 17:47

Ik zou ze wel op timesquare in new-york willen plaatsen, op die grote Bill-boards, worden we wereldnieuws...
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 17:55

ik[b]doe graag mee ![/b]
jij met ze er uit ik met ze er nog
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 17:59

dit moet toch eigenlijk ook wereld nieuws worden
het is het alwel maar nog lang niet genoeg !
renée

Ongelezen bericht 20 jul 2012 18:20

Ja, goed idee, kunnen we niet iets op you tube of face book doen, zelf ben ik daar niet van en weet niet hoe het werkt maar die foto's kunnen erop. We moeten goed in de social media, het is nu pruimentijd op tv dus het nieuws staat ook te springen , dat weet ik zeker. In de zomervakantie zijn ze blij met alles en plaatsen ze heel snel, mischien een idee, telegraaf, Volkskrant ,SBS, rtl4 iets ludieks, wie verzint???
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 18:44

hoe zou je het vinden als ik het echt aan b.v. rt doorgeef ?
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 18:50

nou lieve andrea
je foto's zijn zowiezo gisteren en vandaag in nijmegen, borne, utrecht, hulsen en nijverdal bekeken buiten dit meldpunt om dan.
renée

Ongelezen bericht 20 jul 2012 19:10

Ja perfect dat was helemaal de bedoeling, laat iedereen de foto's maar zien.
Het zegt (hoe irritant ook) helaas meer dan woorden.x
jenny

Ongelezen bericht 20 jul 2012 19:38

jaaaaaaa, we hebben er twee bij !!!!

staan nu 161

Verwijzing naar de petitie: http://verbiedborstimplantaten.petities.nl/

Mvrg. Jenny Broeze
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jul 2012 21:50

jenny schreef:jaaaaaaa, we hebben er twee bij !!!!

staan nu 161

Verwijzing naar de petitie: http://verbiedborstimplantaten.petities.nl/

Mvrg. Jenny Broeze
Hihihihihi, volgens mij heb je overal dit berichtje lopen verspreiden!!

We doen ons best om meer mensen erbij te krijgen. De meeste van ons hadden al ondertekend, maar het is inderdaad een superidee van je om de link ook bij nieuwe leden te plaatsen. Hartstikke goed!

Ik had Hart van Nederland een mail gestuurd met jouw verhaal Jenny. Misschien kun je ze zelf even mailen. Wie weet kom je dan op t.v.

@Sabrah: Hoe ging het bij dr. Kappel?
Sabrah

Ongelezen bericht 22 jul 2012 21:07

Hoihoi,

Ondertussen ben ik bij dr. Kappel geweest. Inderdaad een erg aardige en directe vrouw. Ze heeft diezelfde dag nog de bestelling gedaan en de aanvraag naar de verzekering verstuurd. Ik moet evengoed de 4500 euro eerst zelf voorschieten maar dan zit er hopelijk niet teveel tijd tussen de operatie en de vergoeding van de zorgverzekering. Pffttt...vind het wel balen dat ik zoveel moet voorschieten, maar het is niet anders.
Ze dacht te zien dat mijn protheses op mijn spieren geplaatst zijn en niet erachter zoals de bedoeling was. We zijn dus erg benieuwd naar wat ze tegenkomt. Ze maakt standaard geen foto's, alleen als ze hele nare dingen tegenkomt zoals bij Andrea. Ze heeft beloofd dat als de protheses er kapot uitkomen ze sowieso foto's maakt voor me. Ook krijg ik de protheses mee.
De operatie is op 21 Augustus. (dus niet de 20e wat ik eerst volgens mij zei) Helaas is het een heel stuk verder tijden nu voor me, wat me niet prettig lijkt zo na de operatie. Dat gaat nog leuk worden. Maar goed, ik ben allang blij dat de operatie maar een paar dagen later uitvalt dan er gepland stond in het Slotervaart ziekenhuis. Bovendien is het handig voor andere vrouwen die eventueel voor Monoblocs willen gaan dat ze dus niet naar het Slotervaart ziekenhuis hoeven te gaan.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2012 08:24

Hoi Sabrah, ben blij dat alles is opgelost.
Heeft dr. Kappel wel een contract met jouw verzekeringsmaatschappij? Als dat niet zo is, dan krijg je niet alles vergoed! Het is echt een hoop geld!! Probeer het zo snel mogelijk uit te zoeken.
Ik weet niet hoe het zit met de PIP hoor. Dat kan natuurlijk anders zijn, maar mijn consult werd bijvoorbeeld maar voor 80% vergoed, omdat zij geen contract met Anderzorg (van Menzis) heeft. En dan komt er nog bij dat je de monobloc neemt. Bij Andrea was het volgens mij ook een heel gedoe. Vecht voor je recht Sabrah!

Succes!

Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”