Even voorstellen Sabrah
Ik had/heb(?) ook altijd verhoogde hartslag in rust.
Edit: weet niet of ik nog steeds verhoogde hartslag in rust heb eigenlijk. Ik heb in elk geval veel minder last meer van hartkloppingen, dat weet ik wel!
Edit: weet niet of ik nog steeds verhoogde hartslag in rust heb eigenlijk. Ik heb in elk geval veel minder last meer van hartkloppingen, dat weet ik wel!
Laatst gewijzigd door Wendy op 01 aug 2012 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Meiden, dit is echt niet te geloven. Ik ben een avondje weg en wat gebeurt er...om 21:15 belt dr. van Loenen....mijn man nam op want ik was er niet. Is maar goed ook want ik had niet meer rustig een gesprek kunnen voeren! De dr is vandaag op haar laatste werkdag (ze gaat morgen op vakantie) o phet matje geroepen bij de Raad van bestuur. Men had daar gezien dat ze protheses heeft besteld die het ziekenhuis niet standaard gebruikt. Zij heeft uitgelegd wat mijn verhaal is en dat ze alles uitvoerig met me heeft besproken en dat ze zelf ook onderzoek naar de protheses had gedaan. Op basis daarva zijn we nl ook tot deze beslissing gekomen. Nu komt het...ZE MAG ZE NIET BESTELLEN EN PLAATSEN BIJ MIJ!!! Het ziekenhuis is nl bang dat ik anders later verhaal kom halen als er over jaren net zo'n beerput komt als met de PIPs nu. Dan komen ze slecht in het nieuws etc. Dit is toch niet te geloven??? Ik heb nu 2 mogeljikheden. Of ik laat de silicone plaatsen (die ik niet wil) of ik ga WEER op zoek naar een andere arts. Ik ben nu verdorrie al sinds Maart bezig om die wissel te krijgen. Ik loop nu al maanden langer dan nodige met giftige zooi in mijn lijf. Kappel wil me niet opereren tenzij ik het zelf voorschiet en dan zelf declareer bij de zorgverzekering, omdat ze teveel gezeur heeft gehad met verzekeraars omtrent de PIPs. Voor de rest is er nog 1 arts die vast met deze implantaten werkt. Zit ik dus weer aan een wachttijd vast. Echt ik ben in staat om ze er ondertussen zelf uit te halen! Ik weet het echt effe niet meer.......
Ooh, wat vervelend voor je Sabrah!!!
Bel morgen dr. Kappel op en maak meteen een afspraak. En anders dr. Visser. Leg ze jouw situatie uit. Vraag of ze jou ergens tussen kunnen proppen, want je wacht al heel lang op verwijdering van de PIP.
Heel veel succes Sabrah!
Veel liefs, Luna
Wat een ...zooi!
Bel morgen dr. Kappel op en maak meteen een afspraak. En anders dr. Visser. Leg ze jouw situatie uit. Vraag of ze jou ergens tussen kunnen proppen, want je wacht al heel lang op verwijdering van de PIP.
Heel veel succes Sabrah!
Veel liefs, Luna
Wat een ...zooi!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hier een link naar dr. Visser: http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t236.html
Zij gebruikt ook de monobloc.
Je moet bij haar zelf de aanvraag indienen bij de verzekering. Net als bij dr. Kappel.
Zij gebruikt ook de monobloc.
Je moet bij haar zelf de aanvraag indienen bij de verzekering. Net als bij dr. Kappel.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dat is heel akelig Sabrah.
Op het borstenforum lees ik dat pip dames niet mogen kiezen en de prothese moeten nemen die het zks gebruikt, veelal eurosiliconen (die ik zelf noooooit zou willen hebben) en een enkele keer Natrelle (zou ik ook noooit willen hebben).
Je hebt 3 mogelijkheden hoor, je kan natuurlijk dit als een teken zien en voor explantatie gaan (beetje flauw van me).
Je moet echt liefst morgen nog van het gif af. Het sijpelt in je weefsel. Je hebt echt geen tijd te verliezen nu. Wens je veel daadkracht toe, schop stennis meid, dit kan echt niet. Je moet echt de door jouw gewenste monoblocwissel snel ondergaan. Je bent een spoedje.
Op het borstenforum lees ik dat pip dames niet mogen kiezen en de prothese moeten nemen die het zks gebruikt, veelal eurosiliconen (die ik zelf noooooit zou willen hebben) en een enkele keer Natrelle (zou ik ook noooit willen hebben).
Je hebt 3 mogelijkheden hoor, je kan natuurlijk dit als een teken zien en voor explantatie gaan (beetje flauw van me).
Je moet echt liefst morgen nog van het gif af. Het sijpelt in je weefsel. Je hebt echt geen tijd te verliezen nu. Wens je veel daadkracht toe, schop stennis meid, dit kan echt niet. Je moet echt de door jouw gewenste monoblocwissel snel ondergaan. Je bent een spoedje.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
bel beide artsen op en kijk bij wie je het snelst aan de beurt kunt komen en ga daar naartoe. je krijgt het geld sowieso terug sabrah!!! Onderneem meteen actie morgen!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bedankt voor jullie bericht meiden! Vannacht heeft mijn man nog een mail gestuurd en ingesproken op het antwoordapparaat van dr. Kappel. Vanmorgen heeft hij naar dr. Visser gebeld. Daar kon ik 13 Augustus geopereerd worden en volgende week op consult. Wat een opluchting was dat! En even later belde dr Kappel. Ze had zo met me te doen dat ik vanmiddag al op consult mag komen en 20 Augustus geopereerd kan worden. Ze gaat morgen op vakantie. Ik vind het zo fijn dat eindelijk een arts de noodzaak ziet en erkent dat ik voor haar gekozen heb. Dit betekent wel dat ik 4 dagen later dan de oorspronkelijke datum geopereerd word, maar die paar dagen extra zijn nog te overzien. Ook heb ik bij haar een vertrouwder gevoel omdat ik haar al een paar keer telefonisch gesproken heb en dat een hoop vrouwen hier goede ervaringen hebben met haar.
Ik moet wel zeggen dat wat er gisteren is gebeurd de welkbekende druppel is geweest. Heb nu ongelovelijke hoofdpijn en ben zo warrig. Daarom heeft mijn man nu ook gebeld etc. Ik kan het gewoon niet meer, ik ben op dit moment op. Gelukkig is het nu geregeld, met dank aan mijn fantastische man die me gelukkig overal in steunt! Jemig, vanmiddag zit ik bij dr. Kappel!!!
Ik moet wel zeggen dat wat er gisteren is gebeurd de welkbekende druppel is geweest. Heb nu ongelovelijke hoofdpijn en ben zo warrig. Daarom heeft mijn man nu ook gebeld etc. Ik kan het gewoon niet meer, ik ben op dit moment op. Gelukkig is het nu geregeld, met dank aan mijn fantastische man die me gelukkig overal in steunt! Jemig, vanmiddag zit ik bij dr. Kappel!!!
Geweldig nieuws Sabrah!!
Ben heel erg blij dat je naar dr. Kappel toe kan. Echt zo fijn!
Ben blij dat je gaat! Succes!
ps. thumps up voor je vent!
Ben heel erg blij dat je naar dr. Kappel toe kan. Echt zo fijn!
Ben blij dat je gaat! Succes!
ps. thumps up voor je vent!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heb je datum in ons lijstje met belangrijke data aangepast. + een kleine opmerking van mij.
Blijf het jammer vinden, maar sta wel achter je hoor.
Blijf het jammer vinden, maar sta wel achter je hoor.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
sorry maar waar blijven alle handtekeningen ???????????????????
Verwijzing naar de petitie: http://verbiedborstimplantaten.petities.nl/
Mvrg. Jenny Broeze
Mvrg. Jenny Broeze
sorry maar waar blijven de handtekeningen ??????????????????
159 zijn er veeeeel te weinig
( kan ook anoniem )
159 zijn er veeeeel te weinig
( kan ook anoniem )
Jaaaaaaa, geweldig wat een goed nieuws, ben blij voor je en vraag of ze ook foto's maakt net als bij mij. Mijn verzekering deed heel lastig maar heb het voor elkaar gekregen dus jij zeker ook, alles word vergoed wel een week aan de telefoon gezeten . zo moet je een vrouw aan te telefoon hebben die goed en lief klinkt en dan toeslaan. Dr kapPel is top, ze is druk en een beetje warrig maar super, ben blij voor je.
Laatst gewijzigd door renée op 20 jul 2012 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Oja,nog even, kan je ook niet vast de vu bellen ,heb ik ook gedaan , ik zou eind sept uitslag hebben van longfoto's (sarcoidose stond ook op de verwijsbrief met een vraagteken), en van 9 buisjes bloed, belde gister met de mededeling dat ik niet langer kon wachten, weer een lieve vrouw aan de telefoon, heel begripvol en nu word ik à.s dinsdag gebeld. 2 MAANDEN EERDER!!?
Weet iemand trouwens als je zo lang moet wachten en je hebt dus een belafspraak, zullen ze je niet eerder bellen als het niet goed is? Op jou foto,s ligt volgens mij ook al een laag stof? Bel lekker zelf.
Weet iemand trouwens als je zo lang moet wachten en je hebt dus een belafspraak, zullen ze je niet eerder bellen als het niet goed is? Op jou foto,s ligt volgens mij ook al een laag stof? Bel lekker zelf.