Gezien ik er nu zo ontzettend veel mee bezig ben, groeien mijn angsten met de dag. Ik voel steeds meer ongemakken die ik toeken aan de siliconen. Zodoende heb ik vanochtend gebeld om te vragen of ik eerder terecht kon.
Ik werd net teruggebeld en ze hebben een plekje vrij op 16 augustus. Echter.. wel bij een arts waar ik een minder goed gevoel bij had. Zij was de eerste arts die ik bezocht in mijn zoektocht en ze adviseerde me toch echt om er nieuwe implantaten in te zetten. Het zou nl anders echt een afschuwelijk aanzicht worden. Ze is ontzettend ervaren, maar is toch echt een arts die voor het esthetische kiest. In mijn beleving is ze zeker zeer vaardig, maar heb ik het gevoel dat ze niet 100% achter mijn keuze (explantatie zonder filling of lift) staat.
Wat is nu wijsheid... kiezen voor de snellere weg, of 3 weken langer wachten en er met meer vertrouwen in gaan?
Laat ik het gevoel om nog even op vakantie te kunnen gaan, stiekem toch te zwaar meewegen?
Ook al staat zij niet 100% achter mijn keuze, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat ze geen goede prestatie gaat leveren.
Pffff, ik weet het even niet meer

Liefs, Lisette