30 jaar oude implantaten gaan eruit!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Liaska

Ongelezen bericht 13 jul 2021 18:23

Hallo allemaal,

Na er 30 jaar veel plezier ervan te hebben gehad, gaan ze er nu toch echt uit! Ik ben 55 jaar oud, en mij is altijd verteld dat ze een leven lang mee zouden gaan. Elke 2 jaar trouw een scan laten doen en nooit echt veel klachten gehad. Echter heb ik het laatste jaar elke dag nieuwe klachten erbij, en wordt het steeds moeilijker. Gewrichtspijnen, klemmende kaken, verhoogd cholesterol, gezwollen schildklier, knobbel in hals, constant hoofdpijn, pijnlijke borsten, geen libido, koortsachtig soms, en vergeetachtig. Ik zal er dus nog wel een deel vergeten zijn ;-)

Ik heb al meerdere plastisch chirurgen bezocht (Dr. Meesters, Maastricht en Dr. Vrankx, Leuven) en er wordt geadviseerd er nieuwe implantaten in te zetten, liefst siliconen :o Dat wil ik dus absoluut niet! De klachten kunnen volgens hen niet aan de siliconen gelinkt worden, maar eerder aan een eventuele overgang. Dit is dus niet wat ik wilde horen, maar ik heb de knoop doorgehakt en blijf zoeken totdat ik iemand gevonden hebt voor mijn explantatie (eventueel met borstlift of lipofilling, dat weet ik nog niet). Ik woon in Limburg, en heb daar nog geen arts gevonden die mij aanspreekt.

In mijn zoektocht heb ik vele vragen, en hoop hier wat antwoorden te vinden.

Liefs,
Lisette
Liefs,
Lisette
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2021 19:41

Hoi Laiska, welkom!🌻

Wat een lange tijd heb je ze al.
Naar al je klachten en erg dat artsen het op de overgang afschuiven. Zoals zovaak....

Ik zal morgen meer schrijven. Ben zo moe nu.

Hoop dat je op je antwoorden komt hier op het forum.

Veel liefs en fijne avond!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”