Even voorstellen (Angel)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jul 2012 00:07

Angel, ik las je berichtje bij het topic van Lena. Pas goed op jezelf. Het huishouden loopt niet weg hoor.
Je moet fit zijn voor de operatie. Zorg ervoor dat je in de week voor de operatie niet meer gaat werken. Hoop dat dit kan.
Afbeelding
Luna

Hoop dat je snel een datum krijgt. Denk wel dat het gaat lukken hoor. Dan is van Loenen net terug van vakantie dacht ik. We gaan duimen!
Angel

Ongelezen bericht 16 jul 2012 12:48

Hallo Luna, dank je voor je bericht, ik zal kijken of ik voor mijn operatie vrij kan krijgen...denk niet dat het lukt want het is ontzettend druk op het werk.
Vanmorgen werd ik gebeld door het ziekenhuis, ze hebben mijn dossier( 1 blaadje) opgevraagd en sturen het op....
Dus als het goed is heb ik het morgen.Ze vertelde me dat er ook bij staat welke protheses erin zijn gegaan..Nou ik ben wel benieuwd.Ik ga straks mijn verwijskaart en brief halen bij mijn huisarts!

Liefs,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jul 2012 13:44

Goed van je dat je zoveel onderneemt!

Lees dit bericht ook even: http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t181.html

Het is niet zomaar vrij vragen, het is voor je gezondheid!! Kijk of je dit met de arbo-arts kunt overleggen.

Zet hem op!

Liefs, Luna
Angel

Ongelezen bericht 16 jul 2012 16:53

Luna schreef:Goed van je dat je zoveel onderneemt!

Lees dit bericht ook even: http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t181.html

Het is niet zomaar vrij vragen, het is voor je gezondheid!! Kijk of je dit met de arbo-arts kunt overleggen.

Zet hem op!

Liefs, Luna
Dank je Luna, ik had het al gelezen wat je mij toestuurde.Ik ben van plan VOORDAT ik geopereerd wordt contact op te nemen met de bedrijfsarts.
En met hem een gesprek te voeren.
Vanmiddag mijn verwijzing gehaald bij de huisarts.
Hij heeft dit geschreven...ik Citeer"pte onderging ongeveer twintig jaar geleden een mamma augmenntatie OK.In 2005 maakte zijn een cerebraal infarct door, mogelijk ten gevolgen stamisschaemie.Zij vermoedt een causaal verband tussen deze gebeurtenissen en is derhalve zeer ongerust.Graag uw advies. "

Ik heb tijdens mijn gesprek met hem, hem duidelijk gemaakt dat mijn CVA niet te wijten was aan mijn cholesterol, en dat heeft hij toch blijkbaar nagekeken, Want nu heeft hij het over trombose.
Verder is het wel een "redelijke brief"maar hij zwijgt over al mijn klachten, wat hij gezegd had en ik ook wel verwacht had dat hij dat niet zou gaan vermelden in de verwijzing.

Liefs, Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jul 2012 21:36

Maakt niet uit. Je hebt je verwijzing. Dat is het belangrijkste. Nu kun je naar de pc. Zeg tegen dr. van Loenen wat je klachten zijn. Ze zal dat zeker in je dossier vermelden.
Je had de verwijzing alleen nodig voor de verzekering. Anders had je het consult moeten betalen. Dat is zonde. Nu kun je erheen en zeggen: eruit met die handel!
Bereid je gesprek met de arbodienst goed voor he? Neem kopietjes mee van de bestanden waar ik naar verwees. Maak een lijstje met wat je moet zeggen. Dus alle klachten enzo. Vecht voor je recht!
Hoop dat je een arbo-arts zult hebben als de mijne. Wat een geweldige man was dat. Ik heb veel aan hem te danken. Ik meldde me ziek lang voordat ik werd geopereerd, want was echt zo ziek als een hond. Ik hoefde hem niet eens veel uit te leggen. Hij zei meteen dat siliconen wel degelijk ernstig ziek maken. Wat was ik blij! Hoop voor jou hetzelfde. Hoop voor alle vrouwen hetzelfde. Ik heb jarenlang doorgewerkt zonder het te kunnen. Gelukkig kwam hij op het meest cruciale moment op mijn pad. Anders had ik het nooit gered.

Succes met je gesprek!!

Liefs, Luna
Angel

Ongelezen bericht 18 jul 2012 13:24

vandaag de brief met mijn dossier ontvangen.
er staat in dat ik de STYLE 110 MAMMARY IMPLANT GEL FILLED 180 cc heb gekregen, zowel links als rechts.Verder staan er nog allerlei dingen op mijn verslag vermeld met een :!: maar ik kan er weinig tot niks van maken...
Vraag me af...Zijn dat nu zout water protheses?
Verder kan ik ook nog lezen dat ze boven mijn spier een holte gecreëerd hebben..Gunstig of JUIST NIET Gunstig??
Oh ja de datum was 8 maart 1993 !!! Dus bijna 20 jaar!!!
liefs,
angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jul 2012 13:39

Schat, dat zijn gewoon siliconen implantaten en zeker geen zoutwater implantaten!!!!
Boven spier/onder spier allemaal hetzelfde uiteindelijk. 1 voordeel: kapsels kunnen boven spier vaak beter in hun geheel worden verwijderd.
Ben heel blij dat je de gegevens hebt. Bewaar alles goed. Maak er ook kopieen van.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jul 2012 13:43

Ik heb je in de lijst geplaatst. Geef je het ook nog even door aan MoniqueMKS samen met je klachtenlijst?
Alvast bedankt!

Veel liefs, Luna

ps.Neem het verslag mee naar dr. van Loenen.
Angel

Ongelezen bericht 18 jul 2012 13:59

Luna schreef:Ik heb je in de lijst geplaatst. Geef je het ook nog even door aan MoniqueMKS samen met je klachtenlijst?
Alvast bedankt!

Veel liefs, Luna

ps.Neem het verslag mee naar dr. van Loenen.
Ja uiteraard neem ik het verslag mee.
mmm vreemd... :roll: hij had het toch echt over protheses gevuld met water... :roll: Dit snap ik niet.En daarbij wil ik wel eens weten wat ze nog meer opgeschreven hebben met een groot :!: uitroepteken erbij...Het zijn nogal wat medische woorden.
Mijn klachtenlijst heb ik al doorgegeven...Al heel snel toen ik op dit forum kwam.
Liefs,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jul 2012 15:12

Als je wilt/durft, kun je het verslag naar MoniqueMKS doorsturen. Dan kan ze even voor je kijken. Ik kan er ook naar kijken als je wilt. Maar je moet het alleen doen als je dat wilt.
Wel een raar verhaal dat hij het over watergevulde implantaten had.
Trouwens, we weten nog steeds niet welk merk je hebt. Ik denk zelf McGhan. Staat dat niet ergens opgeschreven?
Angel

Ongelezen bericht 18 jul 2012 15:19

Luna schreef:Als je wilt/durft, kun je het verslag naar MoniqueMKS doorsturen. Dan kan ze even voor je kijken. Ik kan er ook naar kijken als je wilt. Maar je moet het alleen doen als je dat wilt.
Wel een raar verhaal dat hij het over watergevulde implantaten had.
Trouwens, we weten nog steeds niet welk merk je hebt. Ik denk zelf McGhan. Staat dat niet ergens opgeschreven?
Inderdaad MC Ghan , dat staat erbij.
Vanavond ga ik even naar mijn vriend, dan maak ik gelijk ff kopieën bij hem, en vraag wel gelijk of hij er 1 wilt inscannen en naar mij wilt sturen als pdf bestand.Dan stuur ik hem later nog wel via mijn computer naar je toe.

Ik begrijp het ook niet, ben ik dan zo in de war geweest?Het is al lang geleden....Bijna 20 jaar!
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jul 2012 21:20

Nee, hoor, ik geloof je hoor. Artsen doen dit wel vaker. Tegen Ria (nick=gosh) zeiden ze dat ze monobloc kreeg. Wat blijkt? Ze had de PIPerdePIP-PIP!! Dat is toch schandalig!
Angel

Ongelezen bericht 19 jul 2012 16:41

Luna schreef:Nee, hoor, ik geloof je hoor. Artsen doen dit wel vaker. Tegen Ria (nick=gosh) zeiden ze dat ze monobloc kreeg. Wat blijkt? Ze had de PIPerdePIP-PIP!! Dat is toch schandalig!
Ja zeker heel schandalig, dat dit nu allemaal zo kan. :evil: Kan het niet begrijpen.
Lena

Ongelezen bericht 20 jul 2012 20:18

Hoi Angel,

Ik zou je nog even op de hoogte houden of mijn explantatie vergoed wordt door mijn verzekering. Heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn explantatie en verwijdering kapsels van 12-07 wordt vergoed door mijn verzekering. Ik zit bij Avero Achmea. Ik had de operatie al voorgeschoten, omdat ik snel geholpen wilde worden en kreeg vandaag de machtiging binnen. Volgens de brief wordt het vergoed onder de basisverzekering. De plastisch chirurg dr. Van Loenen (Slotervaart) had in de aanvraag naar de verzekering geschreven dat ik 14 jaar oude protheses heb en dat er mogelijke siliconenproblemen waren. Zij zei dat ik mogelijk op basis van mijn oudere protheses de operatie vergoed zou kunnen krijgen. De prothese van voor 2002 (of 2000) zijn nog gevuld met vloeibare siliconen. En brengen meer risico met zich mee???? Zoiets dergelijks zei ze tegen mij.

Ik hoop dat dit een algemeen geldende regel is, want dat biedt voor jou ook veel hoop dat het gewoon vergoed wordt. Vooral omdat in mijn brief staat dat het vergoed wordt onder de basisverzekering.

Veel sterkte met alles.

Liefs
Lena
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jul 2012 21:53

Harstikke fijn nieuws voor je Angel. Maar ik had het sowieso wel verwacht, want 20 jaar is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”