Even voorstellen Sabrah
Waarom reageer je zo tegen mij? Ik ben niet de enige die op jouw berichten reageert!
En waarom een mri om de 2 jaar?
Omdat je over 12 jaar 50 bent en dan om de 2 jaar moet deelnemen aan het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. Een mammografie is gevaarlijk. Dus dan moet je om een mri vragen. Maar een mri zullen ze niet zomaar doen omdat dit erg duur is. Dus zul je zelf moeten betalen. http://klachtensilicon.forum2go.nl/geen ... -t418.html
Ik ga niets meer schrijven. Heb mijn best gedaan.
Ik wens je veel geluk en vooral veel gezondheid.
En waarom een mri om de 2 jaar?
Omdat je over 12 jaar 50 bent en dan om de 2 jaar moet deelnemen aan het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. Een mammografie is gevaarlijk. Dus dan moet je om een mri vragen. Maar een mri zullen ze niet zomaar doen omdat dit erg duur is. Dus zul je zelf moeten betalen. http://klachtensilicon.forum2go.nl/geen ... -t418.html
Ik ga niets meer schrijven. Heb mijn best gedaan.
Ik wens je veel geluk en vooral veel gezondheid.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
lisa
Laten we de gemene deler in onze discussies, ervaringen etc in de gaten houden en dat is de klachten in kaart brengen, informatie geven, delen van ervaringen evt advies geven of wijzen op gevaren en vooral ook m.i. medici, politiek, vrouwen wijzen op gevaren van een product (siliconen) waar te weinig gedegen onafhankelijk onderzoek naar gedaan is. Dat daar op een forum soms emoties bijkomen is begrijpelijk, elkaars mening/keuze respecteren ook. Het is goed dat je het even loslaat Luna, anders raakt het je teveel. Je hebt al zoveel geholpen door alle info die je geeft, de pc's die je aanspreekt op hun verantwoordelijkheid en de betrokkenheid die je laat zien aan de vrouwen die zich melden. Sabrah heeft alles voor zichzelf goed uitgezocht, haar keuze is gemaakt. Voor haar is het goed zo, geeft ze aan. Of klink ik nu teveel als een therapeut? 
Hahaha, ik wilde Sabrah net gaan schrijven en zeggen dat het enige wat ik wilde is dat ze goed zou nadenken over haar beslissing. Na het lezen van alles van vandaag, vooral het laatste stuk kon ik zien dat ze er wel goed over had nagedacht. En de juiste info had gevraagd bij de arts. Je was me voor Lies.
Ook wilde ik zeggen dat ik het erg dapper vind dat ze het gaat doen. Daar is lef voor nodig natuurlijk.
Het is goed zo joh. Ik zit er echt niet mee hoor. We zijn er inderdaad om voorlichting te geven en vrouwen zo goed mogelijk te begeleiden en zeker niet om voor hen beslissingen te nemen of hen af te kraken als ze voor iets anders kiezen dan we zelf zouden doen.
Nee, Sabrah, dat is wel het laatste wat ik wil doen. En als het zo overkomt door mijn manier van schrijven dan spijt het mij heel erg hoor.
Ik hoop dat alles voor je uitpakt zoals je wenst. Ik zie het als een tussenfase. De monobloc is gewoon een overgangsfase. En ik hoop dat je er heel lang van mag genieten en dat je je ervaringen deelt voor anderen die volgen.
En dan verwijs ik gewoon naar onze teksten, hahahaha.
Sabrah,

En dat meen ik echt!
Liefs, Luna
Ook wilde ik zeggen dat ik het erg dapper vind dat ze het gaat doen. Daar is lef voor nodig natuurlijk.
Het is goed zo joh. Ik zit er echt niet mee hoor. We zijn er inderdaad om voorlichting te geven en vrouwen zo goed mogelijk te begeleiden en zeker niet om voor hen beslissingen te nemen of hen af te kraken als ze voor iets anders kiezen dan we zelf zouden doen.
Nee, Sabrah, dat is wel het laatste wat ik wil doen. En als het zo overkomt door mijn manier van schrijven dan spijt het mij heel erg hoor.
Ik hoop dat alles voor je uitpakt zoals je wenst. Ik zie het als een tussenfase. De monobloc is gewoon een overgangsfase. En ik hoop dat je er heel lang van mag genieten en dat je je ervaringen deelt voor anderen die volgen.
En dan verwijs ik gewoon naar onze teksten, hahahaha.
Sabrah,

En dat meen ik echt!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Luna dank je
Dit forum is voor mijn ook echt onmisbaar geweest de laatste tijd. Ik heb er ontzettend veel aan gehad. En het feit dat ik nu hiervoor ga wil echt niet zeggen dat ik alles naast me neerleg. Anders zou ik waarschijnlijk weer voor silicone gegaan zijn. Daar heeft deze site al voor gezorgd en ik zal iedereen in mijn omgeving ook absoluut hierop wijzen mochten ze aan een dergelijke ingreep denken. Ik heb inderdaad lang en diep nagedacht en een hoop speurwerk gedaan om tot deze beslissing te komen. En over 10 jaar ben ik alweer een stukje ouder en heb ik er wellicht geen moeite meer mee om naturel te gaan.
Ik zal hier ook zeker nog blijven komen!
Bedankt!!
Dit forum is voor mijn ook echt onmisbaar geweest de laatste tijd. Ik heb er ontzettend veel aan gehad. En het feit dat ik nu hiervoor ga wil echt niet zeggen dat ik alles naast me neerleg. Anders zou ik waarschijnlijk weer voor silicone gegaan zijn. Daar heeft deze site al voor gezorgd en ik zal iedereen in mijn omgeving ook absoluut hierop wijzen mochten ze aan een dergelijke ingreep denken. Ik heb inderdaad lang en diep nagedacht en een hoop speurwerk gedaan om tot deze beslissing te komen. En over 10 jaar ben ik alweer een stukje ouder en heb ik er wellicht geen moeite meer mee om naturel te gaan.
Ik zal hier ook zeker nog blijven komen!
Bedankt!!
Sabrah, neem het Luna niet kwalijk dat ze zo boven op je zit
Ze is onze moeder Theresa, wil jou en alle andere vrouwen graag helpen en daarom steekt ze zo veel tijd en energie in dit forum! Love you Luna!
Je hebt je keuze gemaakt en we hopen zeker wat van je te horen in de toekomst!
Groetjes Wendy
Je hebt je keuze gemaakt en we hopen zeker wat van je te horen in de toekomst!
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Ik denk dat onze forummoeder
minder fanatiek zou zijn als
Sabrah totaal zonder klachten zou zijn.
Luna is bang dat Sabrah's klachten zullen toenemen (we hopen natuurlijk allen van niet)
Komt uit een goed hart. Luna is ontzettend begaan met ons allen hier.
Sabrah totaal zonder klachten zou zijn.
Luna is bang dat Sabrah's klachten zullen toenemen (we hopen natuurlijk allen van niet)
Komt uit een goed hart. Luna is ontzettend begaan met ons allen hier.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Ook iets om over na te denken
http://www.maxcleavage.com/info/silicon ... enhancers/
Ik zou toch liever iets aan de buitenkant hebben, zeker als ik me ziek zou voelen.
Als ex-borstkankerpatiënte zou ik niet eens aan zo'n chemisch product ( in de inhoud en/of in de envelop ) IN m'n borst moeten denken !
groet,
Joke.
http://www.maxcleavage.com/info/silicon ... enhancers/
Ik zou toch liever iets aan de buitenkant hebben, zeker als ik me ziek zou voelen.
Als ex-borstkankerpatiënte zou ik niet eens aan zo'n chemisch product ( in de inhoud en/of in de envelop ) IN m'n borst moeten denken !
groet,
Joke.
@ Joke: ik moet ze niet eens meer tegen mijn huid hebben, hahahaha. Joke, mijn zweet stonk op het eind naar siliconen. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik lieg, maar het is echt waar. ZO VIES!!!!! Ik zweette mij een ongeluk. En wat een lucht. Ik rook echt naar plastic. Nu een jaar geleden was dat. Toen begon alles eigenlijk. Ik had een ongeluk met de fiets. Kreeg heel hard het fietsstuur tegen de borsten toen ik bijna van de roltrap bij de metro naar benenden denderde. Na 2 weken werd ik ongelofelijk ziek weer. Precies als in 2009. Maar dit keer vele malen erger en pijn in de borsten!!! Dat had ik eerst nooit en daarom kon ik nooit een link leggen met de prothesen. Het was echt geluk bij een ongeluk Joke. Wat ben ik blij!!! Ik ben verlost!!! En wat ben ik blij dat het jaar voorbij is. Wat een jaar zeg
@ Laurie: hier vind je ook nog veel meer hulpmiddeltjes en zo. Bij een van mijn berichtjes vind je een link. Ook dingetjes voor in de badpak van foam. Wel handig, want die kun je ook vastnaaien. Anders vallen ze er misschien uit als je het water in gaat, hahahahaha.
http://klachtensilicon.forum2go.nl/bh-tips-t124.html
@ De rest:
Oooooooh, wat lief!!!!
Bedankt jullie allemaal voor zoveel lieve woorden. Ook alle andere dames die steeds lieve dingen zeggen. Zo lief!!!!!!!!!
Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt!!!
Hier zie je mij zoals jullie mij schetsten, hihihihihi

Klik op het plaatje
Hier samen in actie:

Klik op het plaatje
Heel veel lieeeeeeeeeeeeefs,
Luuntje
@ Laurie: hier vind je ook nog veel meer hulpmiddeltjes en zo. Bij een van mijn berichtjes vind je een link. Ook dingetjes voor in de badpak van foam. Wel handig, want die kun je ook vastnaaien. Anders vallen ze er misschien uit als je het water in gaat, hahahahaha.
http://klachtensilicon.forum2go.nl/bh-tips-t124.html
@ De rest:
Oooooooh, wat lief!!!!
Bedankt jullie allemaal voor zoveel lieve woorden. Ook alle andere dames die steeds lieve dingen zeggen. Zo lief!!!!!!!!!
Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt!!!
Hier zie je mij zoals jullie mij schetsten, hihihihihi

Klik op het plaatje
Hier samen in actie:

Klik op het plaatje
Heel veel lieeeeeeeeeeeeefs,
Luuntje
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Plus deze: http://www.youtube.com/watch?v=OcfqDPAy7zc
THANK YOU!
THANK YOU!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben vanmorgen naar de Anesthesist geweest in het Slotervaart en ik ben geodgekeurd voor de OK. Weer een klein stapje verder. Nu is het gewoon afwachten tot de 27e want dan krijg ik de uitslagen van het VU en daarna is het wachten op 16 Augustus voor de operatie.
Wat ik wel weer tekenend vind in dit geheel is dat dr. Prabath mijn hartslag erg snel vond. Hij vroeg me of ik zenuwachtig of gejaagd was. Dit was niet het geval. En vandaag bij de bloeddruk metind weer een hartslag die wat hoog was en mijn bovendruk was 140.Is niet te hoog maar ik heb altijd 110 bovendruk en tijdens mijn zwangerschappen was deze 120. Voor mijn doen dus hoog. Dit is voor mij weer een bewijs dat mijn lichaam vecht tegen die PIPzooi in mijn lijf.
De anesthesist vond het overigens wel nodig om te vermelden dat er geen bewijs was dat vrouwen ziek zijn van implantaten......eikel.
Wat ik wel weer tekenend vind in dit geheel is dat dr. Prabath mijn hartslag erg snel vond. Hij vroeg me of ik zenuwachtig of gejaagd was. Dit was niet het geval. En vandaag bij de bloeddruk metind weer een hartslag die wat hoog was en mijn bovendruk was 140.Is niet te hoog maar ik heb altijd 110 bovendruk en tijdens mijn zwangerschappen was deze 120. Voor mijn doen dus hoog. Dit is voor mij weer een bewijs dat mijn lichaam vecht tegen die PIPzooi in mijn lijf.
De anesthesist vond het overigens wel nodig om te vermelden dat er geen bewijs was dat vrouwen ziek zijn van implantaten......eikel.
Ben blij als het zover is en die rotzooi eruit kan!
Wat een eikel inderdaad, die dokter. Ach, zo zijn ze allemaal!
Vraag ze dan: 'Wat zou u doen als het uw vrouw of dochter was?'
Dan zouden ze wel anders piepen denk ik. Eikels!!!!!!!!!!
Dat is ook zo lekker aan het forum. Lekker schelden. Met mate natuurlijk
Wat een eikel inderdaad, die dokter. Ach, zo zijn ze allemaal!
Vraag ze dan: 'Wat zou u doen als het uw vrouw of dochter was?'
Dan zouden ze wel anders piepen denk ik. Eikels!!!!!!!!!!
Dat is ook zo lekker aan het forum. Lekker schelden. Met mate natuurlijk
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lekker dan! En is ook nog nooit aangetoond dat ze niet schadelijk zijn. Weet je nog wie dat was?
Hey dat is bizar want dat vroeg ze ook aan mij in het VU of ik gespannen was of me gejaagd voelde. Ik heb wel last van een verhoogde hartslag
Hey dat is bizar want dat vroeg ze ook aan mij in het VU of ik gespannen was of me gejaagd voelde. Ik heb wel last van een verhoogde hartslag