Vandaag dag 2 na de explantatie en ik voel me kiplekker. Nauwelijks pijn alleen een beetje moe, wat de nasleep van de narcose zal zijn.
Ik hoop dat ik met mijn verhaal wat angst bij vrouwen weg kan halen. Vrouwen die misschien twijfelen of angstig zijn voor een explantatie. Ga voor een gezond leven zonder siliconen. Ik heb in de afgelopen 16,5 jaar 3 auto immuunziekten ontwikkeld en daarnaast nog vele andere klachten, zoals gewrichtklachten en ernstige haaruitval. Mijn implantaten waren intact, maar hebben wel gezweet. Dat heeft mij ziek gemaakt. Nu kan ik met een goed gevoel de toekomst tegemoet kijken....En hopelijk vitaal oud worden. Achteraf ben ik blij dat ik eerst gekozen heb, voor een advies van het VU Amsterdam. Ik krijg de kosten van de operatie zonder problemen vergoed . Daarnaast heb ik bij het VU mijn bloed gedoneerd, waar men bezig is met het opzetten van biobank om siliconen gerelateerde klachten in beeld te krijgen.
En nogmaals dank voor dit forum, het heeft mij zoveel sterker en wijzer gemaakt. ❤