Verslag explantatie 2 april door Schmidbauer (met foto's van verwijderde implantaten)

Deel je ervaringen en foto's
Marbat

Ongelezen bericht 04 apr 2021 19:00

Dankjewel Lisa en Susana.😘

Vandaag dag 2 na de explantatie en ik voel me kiplekker. Nauwelijks pijn alleen een beetje moe, wat de nasleep van de narcose zal zijn.
Ik hoop dat ik met mijn verhaal wat angst bij vrouwen weg kan halen. Vrouwen die misschien twijfelen of angstig zijn voor een explantatie. Ga voor een gezond leven zonder siliconen. Ik heb in de afgelopen 16,5 jaar 3 auto immuunziekten ontwikkeld en daarnaast nog vele andere klachten, zoals gewrichtklachten en ernstige haaruitval. Mijn implantaten waren intact, maar hebben wel gezweet. Dat heeft mij ziek gemaakt. Nu kan ik met een goed gevoel de toekomst tegemoet kijken....En hopelijk vitaal oud worden. Achteraf ben ik blij dat ik eerst gekozen heb, voor een advies van het VU Amsterdam. Ik krijg de kosten van de operatie zonder problemen vergoed . Daarnaast heb ik bij het VU mijn bloed gedoneerd, waar men bezig is met het opzetten van biobank om siliconen gerelateerde klachten in beeld te krijgen.
En nogmaals dank voor dit forum, het heeft mij zoveel sterker en wijzer gemaakt. ❤
Nica

Ongelezen bericht 04 apr 2021 20:34

Lieve Marbat,

Ik wil je bij deze heel veel beterschap wensen en een goed herstel. Wat geweldig dat je je bloed gedoneerd heb. Onderzoek is heel goed. Voor mij is de explantatie bijna vier weken geleden. Ik kan niet wachten tot donderdag want dan ga ik beginnen met sporten en mijn drukkleding mag uit. Ik heb lipofilling in de borsten gedaan gelijk na explantatie. Het is niet veel, maar iets in ieder geval. Goed om je verhaal te lezen en niet normaal zoveel vrouwen met klachten door die siliconen. Ik wou dat het verboden werd in Nederland, maar niet alle vrouwen zal het met mij eens zijn. Ik weet zelf nog hoe blij ik was met mijn borstvergroting na jarenlang plat te zijn geweest. Nu ben ik weer plat, maar ga nu voor een gezond lijf en hopelijk meer energie. Fijne paasdagen nog verder. Liefs Nica
Marbat

Ongelezen bericht 04 apr 2021 21:28

Dankjewel. Dikke knuffel voor jou Nica. En wat fijn, dat je weer kunt gaan sporten. Nog hele fijne Paasdagen.
Liefs,
Marbat
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 apr 2021 13:05

Marbat schreef:
04 apr 2021 19:00
Dankjewel Lisa en Susana.😘

Vandaag dag 2 na de explantatie en ik voel me kiplekker. Nauwelijks pijn alleen een beetje moe, wat de nasleep van de narcose zal zijn.
Ik hoop dat ik met mijn verhaal wat angst bij vrouwen weg kan halen. Vrouwen die misschien twijfelen of angstig zijn voor een explantatie. Ga voor een gezond leven zonder siliconen. Ik heb in de afgelopen 16,5 jaar 3 auto immuunziekten ontwikkeld en daarnaast nog vele andere klachten, zoals gewrichtklachten en ernstige haaruitval. Mijn implantaten waren intact, maar hebben wel gezweet. Dat heeft mij ziek gemaakt. Nu kan ik met een goed gevoel de toekomst tegemoet kijken....En hopelijk vitaal oud worden. Achteraf ben ik blij dat ik eerst gekozen heb, voor een advies van het VU Amsterdam. Ik krijg de kosten van de operatie zonder problemen vergoed . Daarnaast heb ik bij het VU mijn bloed gedoneerd, waar men bezig is met het opzetten van biobank om siliconen gerelateerde klachten in beeld te krijgen.
En nogmaals dank voor dit forum, het heeft mij zoveel sterker en wijzer gemaakt. ❤
👊
Trudie

Ongelezen bericht 07 apr 2021 18:05

ik wens je ook een goed herstel!!
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”