Even voorstellen (Angel)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jul 2012 15:37

Angel schreef:Dank je luna, maar waarom moet ik ook nog naar het VU?
Je bedoelt een internist?
Ik kijk wel....ik weet het nog niet!

En een andere huisarts?Zoals ik al schreef...dat is hier absoluut niet makkelijk en de huisartsen die hier zitten zijn allemaal :cry: Dan denk ik dat ik nog wel de meest soepele heb!

Ik zal ze binnenkort mailen voor de collectieve rechtzaak.Komt goed! :wink:

Liefs,
Loes
Ja, een internist. Ze doen onderzoek naar klachten door borstprotheses. maar alleen gaan als je dat wilt of nodig vind hoor.

Je hebt nu wat je wilde: een verwijzing! Dat is het belangrijkste. De rest komt vanzelf als dat nodig is. Ook met je huisarts.

Wees snel met mailen naar Monique. De hoorzitting is in augustus. Je kunt ook naar de advocate mailen/bellen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/juri ... -t493.html
Laurie

Ongelezen bericht 11 jul 2012 23:23

Hi Angel, veel van je klachten herken ik en ook mijn huisarts was niet echt welwillend todat ik dacht nu is het genoeg mijn klachten zijn niet normaal en het wordt tijd dat hij me serieus gaat nemen. Ze weten niet beter, maar nemen ook niet de tijd om naar je te luisteren. In plaats dat ze zeggen van ik weet er weinig vanaf maar ik zal me er in verdiepen zodat ik weet waar je het over hebt en dan maken we een nieuwe afspraak. Maar nee wij zuigen de klachten uit onze duim. Ja dokter

Ik kan je echt sterk aanraden om een afspraak te maken in het VU. Ze nemen alles heel erg serieus en doen uitgebreid onderzoek om vrouwen met klachten erkenning te geven. Ook zullen ze je uitgebreid onderzoeken en ook je bloed. Zo kun je ook dingen uitsluiten.

En wat fijn een datum! Succes
Angel

Ongelezen bericht 12 jul 2012 07:12

Laurie schreef:Hi Angel, veel van je klachten herken ik en ook mijn huisarts was niet echt welwillend todat ik dacht nu is het genoeg mijn klachten zijn niet normaal en het wordt tijd dat hij me serieus gaat nemen. Ze weten niet beter, maar nemen ook niet de tijd om naar je te luisteren. In plaats dat ze zeggen van ik weet er weinig vanaf maar ik zal me er in verdiepen zodat ik weet waar je het over hebt en dan maken we een nieuwe afspraak. Maar nee wij zuigen de klachten uit onze duim. Ja dokter

Ik kan je echt sterk aanraden om een afspraak te maken in het VU. Ze nemen alles heel erg serieus en doen uitgebreid onderzoek om vrouwen met klachten erkenning te geven. Ook zullen ze je uitgebreid onderzoeken en ook je bloed. Zo kun je ook dingen uitsluiten.

En wat fijn een datum! Succes
Dank je laurie,

Ja het viel niet mee, gisteren.Maar hij zei me, dat hij wel geloofde dat ik klachten heb maar dat het niet door de protheses kon komen. :cry:
Jammer, dat hij zo reageerde.Hij is bang dat ik dan na verwijdering nog de klachten heb, vertelde hij mij.Nou dat zie ik dan wel weer.
Ik zal kijken nadat ze verwijderd zijn hoe ik mij voel.Ik heb nl geen groot inkomen, ben alleenstaand en dit kost mij enorm veel geld.Iedere keer op en neer reizen naar Amsterdam!En dan hoop ik maar dat de explantatie vergoed gaat worden!

Liefs,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jul 2012 09:41

Lieve Angel, die gaat vergoed worden. Daar ben ik haast zeker van! Maak je niet druk.
Doe het volgende: bel het ziekenhuis op. Zeg ze dat je niet steeds heen en weer kunt reizen. Vraag ze of het mogelijk is om op de dag van het consult ook al bij de anesthesist langs te gaan. Zo hoef je namelijk niet ook weer voor deze afspraak langs te gaan. Dan doe je alles op 1 dag. Zeg dat je de implantaten laat verwijderen en dat dus de reden is dat je bij van Loenen langs gaat en graag vast een afspraak bij de anesthesist wilt hebben zodat je niet twee keer hoeft te komen. Je woont veel te ver weg en het kost een hoop tijd en geld. Leg het uit. Wie weet dat het lukt.

Succes!
Angel

Ongelezen bericht 12 jul 2012 15:52

Luna schreef:Lieve Angel, die gaat vergoed worden. Daar ben ik haast zeker van! Maak je niet druk.
Doe het volgende: bel het ziekenhuis op. Zeg ze dat je niet steeds heen en weer kunt reizen. Vraag ze of het mogelijk is om op de dag van het consult ook al bij de anesthesist langs te gaan. Zo hoef je namelijk niet ook weer voor deze afspraak langs te gaan. Dan doe je alles op 1 dag. Zeg dat je de implantaten laat verwijderen en dat dus de reden is dat je bij van Loenen langs gaat en graag vast een afspraak bij de anesthesist wilt hebben zodat je niet twee keer hoeft te komen. Je woont veel te ver weg en het kost een hoop tijd en geld. Leg het uit. Wie weet dat het lukt.

Succes!
Hallo Luna,

Dat is een goede tip... :D Ik ga morgen bellen en vragen.
liefs,
Angel
Angel

Ongelezen bericht 12 jul 2012 16:23

Vraag me wel af, denk denk denk, stel dat ze eruit zijn, en blijkt dat ze nog intact zijn???Wat ik mij haast niet kan voorstellen na ruim 20 jaar,Zal ik het dan nog vergoed krijgen?
Liefs,Angel :roll:
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jul 2012 23:31

Angel schreef:Vraag me wel af, denk denk denk, stel dat ze eruit zijn, en blijkt dat ze nog intact zijn???Wat ik mij haast niet kan voorstellen na ruim 20 jaar,Zal ik het dan nog vergoed krijgen?
Liefs,Angel :roll:
Maak je niet druk. Je krijgt het gewoon vergoed. Of ze nou lek zijn of niet. Weet het haast zeker hoor. Lies heeft ze toch ook vergoed gekregen? En jij dus ook. Komt goed!
Laurie

Ongelezen bericht 12 jul 2012 23:33

En ik zelfs ook :-)
Angel

Ongelezen bericht 13 jul 2012 11:57

Laurie schreef:En ik zelfs ook :-)
Hoezo, zelfs jij ook laurie???

Zojuist gebeld weer naar het slotervaart...Afspraak om 10 over 11 bij dr van Loenen.Daarna om 13.45 afspraak bij de anesthesist.
Ben benieuwd!
Bedankt voor je tip Luna :!:
liefs,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2012 12:14

2 aspraken op 1 dag, YES!!!!! zie je luuntje is slim!

Laurie bedoelde dat zij de operatie ook vergoed krijgt. Toch Laurie?

LAURIE, GEWELDIG!!!
Angel

Ongelezen bericht 13 jul 2012 12:20

Luna schreef:2 aspraken op 1 dag, YES!!!!! zie je luuntje is slim!

Laurie bedoelde dat zij de operatie ook vergoed krijgt. Toch Laurie?

LAURIE, GEWELDIG!!!
Ja dat snap ik slimme luna... :D dat Laurie toestemming heeft gekregen, maar ik begrijp de zin niet, dat ze schrijft, zelfs IK krijg het vergoed?Wat bedoelt ze daar dan mee?Waarom is ze verbaast erover dat zij het vergoed krijgt?
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2012 12:22

Denk omdat ze nog niet zo oude zijn als de jouwe.

+ Ze doen zo moeilijk met vergoeden. Het is waardeloos..
Angel

Ongelezen bericht 13 jul 2012 12:28

Luna schreef:Denk omdat ze nog niet zo oude zijn als de jouwe.

+ Ze doen zo moeilijk met vergoeden. Het is waardeloos..
oh oke... :roll:
Tja, ik hoop echt dat ze het bij mij ook gaan vergoeden.Ik had al begrepen van de secretaresse dat ze het gelijk gaan aanvragen bij de verzekering.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2012 12:31

Ja, zie je, top assistentes werken er bij het Slotervaart! Ik had zelf zulke goede ervaringen daar.

De vergoeding ligt in handen van de verzekeringen. Maar jij hoeft je nergens zorgen over te maken. Het komt goed hoor.
Laurie

Ongelezen bericht 13 jul 2012 18:55

Zelf dacht ik dat ik het zelf moest betalen en had me daar ook op ingesteld, maar ik krijg het vergoed wegens de kapselvorming een grote opluchting
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”