Lizzy2020 schreef: ↑07 jan 2021 15:11
Hoi Daantje, ik wilde even zeggen dat ik ook mentor implantaten had. En ik denk dat de klachten die jij beschrijft wel kunnen komen door jouw implantaten. Ik had ze 11 jaar. Ik heb alleen explantatie gedaan. Ik ben nu slanker dan toen, lichaam is niet veranderd maar heb absoluut iets grotere borsten. Ook de vorm is anders. Mooier vind ik. Het gaat idd allemaal om acceptatie. Ik voel me bv veel sexyer dan met de prothesen. Dit komt ook omdat ik geen schouder en nek pijn meer heb en dat alles vrij beweegt en lekker zacht is. Het is raar dat je dat vergeet na zoveel jaren bv. Ik heb zelf tientallen keren voor de spiegel gestaan en geprobeerd te bedenken die het eruit zou zien en hoe ik me zou voelen. En niets van alles wat ik me had voorgesteld is uitgekomen. Dat doet je ego namelijk, alles veel erger maken. Maar ook zeggen tegen jou (zelf) dat je uiterlijk belangrijker is dan je gezondheid. Maar wat heb je nou eigenlijk aan die borsten als je niet voluit kan leven. Of als je straks in die kist ligt. Zullen mensen dan zeggen “ wat had die lekkere grote borsten “ of bv zoiets als ze had tomeloze energie... sterkte met je weg! En ... er zijn meer artsen dan dr. Niessen. En je kan later altijd nog lipofilling doen. Ik dacht ook dat ik dat ging doen. Nu denk ik, ik ga straks lekker op vakantie van dat geld

dikke kus voor jou, liefs liz
Hoi lieve Lizzy,
Dankjewel voor je fijne berichtje! Ik ben dus zo benieuwd of ik straks merk dat er klachten niet meer zijn die ik nu wel heb. Ik probeer nu af en toe wat dingetjes op te schrijven omdat ik denk dat je ook zo weer vergeet welke vage dingetjes je allemaal op een dag voelde. Super om te lezen dat jij je na de explantatie zelfs sexyer voelt, zegt ook veel over hoe sterk je bent, top! Oei ja, de schouder- en nekpijn herken ik
Je hebt helemaal gelijk over wat je schrijft wat je ego met je doet. En ik moest ontzettend lachen om je opmerking over die lekkere grote borsten, je hebt HELEMAAL gelijk! Je gezondheid, energie, je goed voelen, zijn toch allemaal dingen die er echt toe doen. Dat straal je uit. En wat je uitstraalt krijg je terug, daar geloof ik heilig in. Super om jouw positieve berichtje te lezen, vrouwenpower! Liefs en kusjes Daantje